Hop til indhold

Recommended Posts

2cool skrev, for 26 minutter siden:

'Buttet q' på Nordfyn holder også åbent, men ønsker ikke at medvirke i et nterview.

https://annoncelight.dk/showad/208443

Det skulle vel ikke være hende her. Må fandme håbe at politiet ligger vejen forbi og lukker hendes usle forretning og samtidig stikker hende en bøde hun kan mærke

mon ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 3 minutter siden:

mon ikke

Men det sker sgu sikkert ikke, for politiet skriver også i en mail til Tv2Fyn at de har ikke i sinde og tage ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Med det forbehold at du måske ikke er den Martin der navngives i artiklen synes jeg du burde have en noget kvalm smag i kæften! At hænge andre ud, at stikke dem, for at få sit eget navn nævnt i en bisætning i pressen! Det næste bliver vel at du promoverer at piger, der holder åbent, skal meldes af deres gæster til myndighederne. Eller hvad med selvtægt? Føj for en stikkermentalitet! :angry:

Og ja, jeg kører også for hurtigt på vejene, og ind imellem over for rødt hvis der ikke er andre på vejen, men jeg går ikke p.t. til gp´ere og mener også at andre er voksne nok til selv at træffe deres beslutninger, incl. gp´erne, om de skal modtage gæster eller ej.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...