Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

'Buttet q' på Nordfyn holder også åbent, men ønsker ikke at medvirke i et nterview.

https://annoncelight.dk/showad/208443

Det skulle vel ikke være hende her. Må fandme håbe at politiet ligger vejen forbi og lukker hendes usle forretning og samtidig stikker hende en bøde hun kan mærke

Skrevet
  • Author
2cool skrev, for 26 minutter siden:

'Buttet q' på Nordfyn holder også åbent, men ønsker ikke at medvirke i et nterview.

https://annoncelight.dk/showad/208443

Det skulle vel ikke være hende her. Må fandme håbe at politiet ligger vejen forbi og lukker hendes usle forretning og samtidig stikker hende en bøde hun kan mærke

mon ikke

Skrevet
martin55 skrev, for 3 minutter siden:

mon ikke

Men det sker sgu sikkert ikke, for politiet skriver også i en mail til Tv2Fyn at de har ikke i sinde og tage ud.

Skrevet

Med det forbehold at du måske ikke er den Martin der navngives i artiklen synes jeg du burde have en noget kvalm smag i kæften! At hænge andre ud, at stikke dem, for at få sit eget navn nævnt i en bisætning i pressen! Det næste bliver vel at du promoverer at piger, der holder åbent, skal meldes af deres gæster til myndighederne. Eller hvad med selvtægt? Føj for en stikkermentalitet! :angry:

Og ja, jeg kører også for hurtigt på vejene, og ind imellem over for rødt hvis der ikke er andre på vejen, men jeg går ikke p.t. til gp´ere og mener også at andre er voksne nok til selv at træffe deres beslutninger, incl. gp´erne, om de skal modtage gæster eller ej.

Redigeret af Tatra

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.