Hop til indhold

Dejlig Massage hos Sida i Søborg

Featured Replies

Skrevet

Dette er mit første indlæg her på siden, men føler det simpelthen nødvendigt at dele min dejlige oplevelse, som jeg havde for et par uger siden.

Efter at have set billeder af Sida og hendes faciliteter, besluttede jeg mig for at besøge hende.

allerede i telefonen lød hun lige så sød som jeg Synes hun så ud og vi aftalte at jeg kunne komme om aftenen, da det passede mig bedst.

ved ankomst bliver jeg taget imod af hende i døren, og bliver vist til mit værelse, som var rigtig flot og hun henter et glas vand til mig mens jeg gør mig klar.

jeg beder om 60 min tantra/olie massage 

Det var bestemt en oplevelse jeg ikke fortrød

hun var meget nærværende og enormt god til at massere og pirrer, jeg nød det i fulde drag, og da vi nåede til HJ tog hun sig god tid til at forkæle mig, hvilket var fantastisk da jeg har oplevet før at det var noget der bare skulle overstås.

sådan var det ikke her! og tiden blev der heller ikke snydt med.

Så jeg kommer helt sikkert igen! 
håber i kan bruge min anmeldelse til noget 

hilsen Niels-Bamsen

Redigeret af Niels-Bamsen

Skrevet

Tænker Sida er thai, og anmeldelse burde nok ligge under Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København.  ;-)

Skrevet

Ok tak, blev lidt forvirret hvor jeg skulle komme det hen :D 

Skrevet
Blue man skrev, for 1 time siden:

Tilbyder hun FP ?

Der må jeg være dig et svar skyldig, da jeg ikke har spurgt :)

• 1 month later...
Skrevet

Ved der rette kemi kan hun godt overtales til FP med det er dyrt langt over standard :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.