Hop til indhold
EsbjergFyren

LeopardPigen - Er hun da seriøs?

Recommended Posts

Faldt over en annonce på AL for LeopardPigen: https://annoncelight.dk/showad/294157

Der står intet om hvilken by hun er i, men den ligger under Vestjylland. Det er den mærkeligste annonce jeg nogensinde har set. Der står blandt andet: 

JEG STUDERE IKKE ANDRE KVINDER MEDMINDRE DE STÅR ELLER GÅR FORAN MIG

Hele teksten virker mærkelig. Enten er det en falsk annonce, eller også er det en person som enten er lidt skør eller også ikke forstår dansk. Desuden reklamerer hun med sex UDEN kondom for 2000 kr. men har slet ikke en pris for sex MED kondom? Det tilbyder hun måske ikke?

Er der nogen der ved om det er en provokation eller om det er en seriøs annonce?

EsbjergFyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 10 minutter siden:

JEG STUDERE IKKE ANDRE KVINDER MEDMINDRE DE STÅR ELLER GÅR FORAN MIG

Tror du ikke bare der menes at hun ikke modtager kvinder men ikke kan lade være med lige at lade blikket vandre op og ned af en kvinde hvis hun går forbi en :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, Lige nu:

Tror du ikke bare der menes at hun ikke modtager kvinder men ikke kan lade være med lige at lade blikket vandre op og ned af en kvinde hvis hun går forbi en :D

Hmm... Tjoo... Det kunne du faktisk godt have ret i. Havde jeg ikke tænkt over.

Men har du læst annoncen? Den virker i sin helhed mærkelig, så vil gerne vide hvis der er nogen som kender til pigen. Eventuelt har besøgt hende? Er bare nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, Lige nu:

Pigen, der er i Esbjerg, er et godt knald, men er lige i overkanten presset af at lave penge.

Tak for svar. Så må hun jo være ægte. Kan du sige lidt mere om hendes ydelser? Skal sex være uden kondom eller har hun faktisk kondomer? Er det GFE med kys eller mere lige på og hårdt? Giver hun ordentlig tid?

Pft

EsbjergFyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Har bollet hende for Ca 6mnd siden i Esbjerg til en hel anden pris... Hun tror hun er en verdensstjerne... 

Hun har dog ingen hæmninger og du kan få lov til stortset alt.... Hvilket ikke nødvendigvis er en god ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 14 timer siden:

MILD anal sex 3000 KR

MAKS 45 MINUTTER.

Hun tager sig godt betalt :shock:

Kun hendes priser slår hendes store selvglæde. Men måske er hun ved at spare ammen til et dansk stavekursus?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Bamsen skrev, for 42 minutter siden:

Hej Hvilket andre navne?, er hun dansk?

Står hun er halv spansk i hendes annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den mest mærkelige annonce jeg til dato har set, altså bare at læse hendes overskrift så er man totalt forvirret, hun virker som en jeg godt kunne ha ondt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...