Hop til indhold
Lasselarseb

GP'er se her! SMS er sikkert

Recommended Posts

Inspireret af at mange danske GP er  frustreret over påtvungen cølibat, eller rettere påtvungen ærbarhed,  og glæder sig til at knalde igennem når Covid-19-krisen er overstået.   @Rejsenetværks  mange skriv om "offside" forretningsideer i prostitutions-verdenen, er også stærkt  inspirerende. Så hvorfor ikke tage chancen som iværksætter og  også inspirere andre liderbukke?

Jeg vil gerne hjælpe andre og  vil  tilbyde en SMS sex service. Har brug for feedback om priser.

Jeg har tænkt mig følgende

10 sexy SMS  for 100 kr (modtager får 10 cumes)

1 stk sexySMS for 20 kr (2 cumes )

+ extra sexySMS 15 kr (2 cumes)

1 gang  Lasse  cumes + pic som bevis 50 kr

+ extra  Lasse cumes + pic 30 kr

1 stk Lasse klistrede underbukser 120 kr + porto  (Klistret i forbindelse med personlig SMS)

+ klistrede undertøj 80 kr (klistret i forbindelse med SMS - egen eller SMS tli andre)

+ brugt undertøj (rema 1000 kvalitet) 60 kr.

Jeg har copyright på billeder og SMS og de må ikke anvendes andre steder eller af andre end modtageren.

Betaling er naturligvis på Mobilepay.

Er produkter og priser rimelige?

PS! jeg benytter kun firmaer med dansk tilknytning  og benytter kun Post Danmark, og muligvis hjemmeværnet hvis de kører post ud.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Du har fundet dig en "niche", måske du nu for hård konkurrence, iom du detaljeret har offentliggjort din forretningsplan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 1 minut siden:

Du har fundet dig en "niche", måske du nu for hård konkurrence, iom du detaljeret har offentliggjort din forretningsplan. 

Du har ret men jeg deler gerne godmodigt ud. Der er så mange trængende GP'er  at markedet er stort. Tror ikke jeg kan klare mere end 5 cumes om dagen så der er rigeligt med muligheder for andre iværksættere. Det må komme an på en prøve.

Men måske har jeg ikke overvejet den kommende mængde arbejdsløse der sprøjter ud i disse dage.

Hvis du og andre er interesserede  vi sikkert få det organiseret så alle værdig trængende danske GP kan få sulten stillet. Nymfomaner med samme trang er også velkomne. Hvor annoncerer man til nymfomaner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 19 minutter siden:

benytter kun Post Danmark,

Er der vist ikke noget, der hedder længere ;-)

Vil ellers anbefale dig at bruge DAO, Bring eller GLS, fremfor PostNord - så dine trusser stadig er våde, når de når frem ;-)
Men med PostNord er de fri for Corona, når de endelig når frem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Vil ellers anbefale dig at bruge DAO, Bring eller GLS, fremfor PostNord - så dine trusser stadig er våde, når de når frem ;-)

Med PostNord, så er de trusser godt nok stive.

Fik forleden et brev med postnord at jeg skulle betaleen regning senestdagen efter og da jeg kiggede på brevets datostempling, så stod der den 20. Det brev har været 13 dage om at nå frem fra Kbh til mig!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 3 timer siden:

Med PostNord, så er de trusser godt nok stive.

Fik forleden et brev med postnord at jeg skulle betaleen regning senestdagen efter og da jeg kiggede på brevets datostempling, så stod der den 20. Det brev har været 13 dage om at nå frem fra Kbh til mig!!!!!

Det var lang tid.

Læste for et par år siden en artikel, som jeg ikke kan finde igen, hvor der var et eksempel fra en lille fynsk landsby med to daglige omdelinger og hvor tiden fra Kbh til landsbyen var til dagen efter. Dette var engang i 1750'erne. Måske en anden kan finde artiklen og pege på den. Er ikke sikker på jeg husker korrekt men de var meget mere effektive end i dag og jeg var imponeret.

Nå tilbage til SMS-sex og mine mange kunder. Jeg har herretrusser at besudle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Husk titlen var noget med "... er sikkert", så den var tænkt igennem. Også den med at PostNord bliver splittet og Post Danmark genopstår er temmelig sandsynlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...