Hop til indhold

Gl. Struervej i Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Ville lige give en enkelt anmeldelse. Det skylder jeg. Jeg prøvede Gl. Struervej i Holstebro. Jeg har fået nogle fantastiske BJ på adressen. Jeg ville derfor prøve endnu engang for ca. en måneds tid siden.

Der var en pige med den største røv, jeg har set i mit liv. Sikke en ladeport, men den var sku flot. Hun gav desværre det ringeste bj, men jeg endte med at spille den af ud over hendes baller, hvilket var et sindsygt frækt syn.

Jeg vil dog ikke anbefale nogen at besøge stedet. Det er ganske enkelt for store udskiftninger.

Skrevet
  • Author

Prøver sku stedet igen....håber at det bliver godt :-)...skal nok smide en anmeldelse...

Skrevet

Prøver sku stedet igen....håber at det bliver godt :-)...skal nok smide en anmeldelse...

Halløj Stivert,

Hva, bliver det til med den anmeldelse? - eller det var måske ikke noget at skrive om?

Skrevet
  • Author

Det er et godt spørgsmål. For at være helt ærlig var det både godt og skidt. Pigen var bestemt sød. Hun var faktisk lige min type. Jeg har en fetich for store afrikanske røve, hvilket hun havde. En kæmpe ladeport for at sige det ligeud.

Pigen virkede bare ked af det. Hun spurgte mig sågar om jeg ville tage hende med hjem, hvilket vel er et tegn på, at hun ikke kunne lide at være på stedet.

Men jeg fik det jeg kom efter. En god udløsning, men jeg har verdens dårligste smag i munden for at være helt ærlig.

Beklager hvis jeg ødelægger stemningen :-(. Det er bestemt ikke min intention.

Skrevet
  • Author

Der var en anden pige af latinamerikansk afstamning, der virkede som om, at hun var rigtig klar, men pga. min forkærlighed for afrikanere hoppede jeg på den anden.....det var nok en fejl...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.