Hop til indhold
8660smukSEX

Savner nærvær i dette coruna helvede

Recommended Posts

Efter godt 14 dage lukket inde uden symptomer er savnet for menneskelig samvær enormt, men med lidt svage lunger og middelaldrene er man vel nød til at holde ud,

det værste er næsten man har svært ved at forestille sig en snarlig afslutning på dette helvede.

Hvad tænker i ?

Redigeret af 8660smukSEX
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
8660smukSEX skrev, for 4 minutter siden:

Efter godt 14 dage lukket inde uden symptomer er savnet for menneskelig samvær enormt, men med lidt svage lunger og middelaldrene er man vel nød til at holde ud,

det værste er næsten man har vært ved at forestille sig en snarlig afslutning på dette helvede.

Hvad tænker i ?

jeg tænker at du er gammel kending her på siden, og nok burde læse dig til at vi ikke gider flere Corona tråde.

Du har et luksus problem, kig på de stakkels mennesker i Italien istedet for at beklage dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 7 minutter siden:

jeg tænker at du er gammel kending her på siden, og nok burde læse dig til at vi ikke gider flere Corona tråde.

Du har et luksus problem, kig på de stakkels mennesker i Italien istedet for at beklage dig.

Måske du er en dygtig maler, men empati og menneskelige egenskaber skal du lede længe efter, men tak for at du gør dig til dommer over hvad alle andre gider...

oh maler i det høje ;) Desuden kan jeg love dig, havde jeg muligheden for at gøre en forskel i Italien ville jeg gøre det <3 God søndag

Redigeret af 8660smukSEX

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
8660smukSEX skrev, for 3 minutter siden:

Måske du er en dygtig maler, men empati og menneskelige egenskaber skal du lede længe efter, men tak for at du gør dig til dommer over hvad alle andre gider...

oh maler i det høje ;) Desuden kan jeg love dig, havde jeg muligheden for at gøre en forskel i Italien ville jeg gøre det <3 God søndag

Empati siger du ?

Så du news i aftes direkte fra de itilienske hospital stuer, det var så skræmmende at jeg græder indvendigt og du sidder at beklager dig over at du savner seksuel nærværd, vor herre bevares, hvem her mangler empati ?

Desuden, ta et kig i trådene og se at folk ikke gider flere Corona tråde og admin direkte ha sagt at der ikke skal oprettes flere tråde om corona, debatter istedet i alle dem som er der i forvejen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 1 minut siden:

Empati siger du ?

Så du news i aftes direkte fra de itilienske hospital stuer, det var så skræmmende at jeg græder indvendigt og du sidder at beklager dig over at du savner seksuel nærværd, vor herre bevares, hvem her mangler empati ?

Desuden, ta et kig i trådene og se at folk ikke gider flere Corona tråde og admin direkte ha sagt at der ikke skal oprettes flere tråde om corona, debatter istedet i alle dem som er der i forvejen. 

Ingen tvinger dig til at læse dem ??? Og desuden hvor læser du ordet sex i opslaget ??? din hjerne leger med dig ... Har du intet positivt at tilføje så gå hen og genere nogle andre ;)

Redigeret af 8660smukSEX

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

de næste tråde der bliver oprettet vil jeg anmelde som SPAM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Final Cut

Det er nemt at  finde en tråd om corona at skrive i hvis man har noget relevant at bidrage med, Jeg skrev et indlæg i aftes og det tog ikke mange sekunder at finde en tråd der passede, så ingen grund til at oprette nye tråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Ei nu stop. 

Tråden her handler ikke om corona men om mangel på nærvær og menneskelig kontakt. Kan der ikke skelnes længere? 

Ja - corona er nævnt, men det er ikke det tråden handler om. 

Jeg arbejder i sundhedsvæsnet og kommer snart til at befinde mig i orkanens øje. Men derfor anser jeg det ikke for et uvæsentligt luksus problem at mennesker lider under isolation. 

Mennesket er et flokdyr, vi har brug for hinanden og der er faktisk evidens for at den mentale sundhed lider skade under isolation. 

Det mærkes tydeligt at mange medlemmer herinde ikke har ret meget overskud og derfor er på stikkerne og pirrelige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Ei nu stop. 

Tråden her handler ikke om corona men om mangel på nærvær og menneskelig kontakt. Kan der ikke skelnes længere? 

Jeg arbejder i sundhedsvæsnet og kommer snart til at befinde mig i orkanens øje. Men derfor anser jeg det ikke for et uvæsentligt luksus problem at mennesker lider under isolation. 

Mennesket er et flokdyr, vi har brug for hinanden og der er faktisk evidens for at den mentale sundhed lider skade under isolation. 

Det mærkes tydeligt at mange medlemmer herinde ikke har ret meget overskud og derfor er på stikkerne og pirrelige. 

Jeg er rigtigt glad for dit indlæg her. Kan selv mærke pirreligheden, både hos mig selv og fra andre. Jeg har heldigvis min familie at dele isolationen med, men vi har været nødt til at finde hver vores hjørne af lejligheden et par gange for ikke at gå hinanden på nerverne. Jeg er dog enig med de andre om at der bliver nystartet for mange tråde om det samme, men det hjælper selvfølgelig ikke TS.

Glad for at høre at du er en af dem der kan gøre en forskel. Sender gode tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
8660smukSEX skrev, for 3 timer siden:

det værste er næsten man har svært ved at forestille sig en snarlig afslutning på dette helvede.

Hvad tænker i ?

Hold ud og klap dig selv på skulderen; evt. med kærligt strøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 4 timer siden:

de næste tråde der bliver oprettet vil jeg anmelde som SPAM

Sundhedstyrelsen er ved at tage livet af os. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/sender-100.000-coronatest-ud-af-landet-sundhedsstyrelsen-svarede-aldrig/8060065

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 5 timer siden:

Ei nu stop. 

Nemlig, og basta. Kloge ord.

Vi er nu engang flokdyr, og ordet hudsult får en helt ny klang nu. Det er nu engang så menneskelig. At når man bliver begrænset, så bliver alt på den anden side af hegnet SÅ meget mere interessant.

Men prøv at vende den lidt om. Tænk på alle de ting du rent faktisk kan lave og få ordnet nu, alle de ting konen har bedt dig om, som du aldrig har "TID" til. Måske udløser det en lille præmie hehe.

Jeg? Får læst en masse og gjort haven klar.

Vi ses på en anden side

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...