Hop til indhold
Blowdronningwanted

Den lille røde - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Guest Lasselas
Blowdronningwanted skrev, for 12 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/283573 

Er lidt om nogen har besøgt hende? Passer billeder og er mundhygiejne god :) ?

Billederne er retvisende, men der er nok snydt lidt på vægten i forhold til alderen. Hun giver et fint blæs, omend det er samlebåndsarbejde. Der er skarpe tider, og man møder næsten den tidligere kunde i døren.

Med hensyn til mundhygiejne gjorde jeg ikke bekymrende iagttagelser, så det er nok hverken bedre eller værre end andre steder.

Håber dog du venter til efter Corona-krisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med ovenstående. 

Der er valuta for pengene da man kan få et godt blæs med slug for 300 kr. 

Hun er ikke typen hvor jeg ville vælge GFE men kunne sagtens finde på at tage forbi igen til et hurtigt blæs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Themagicstick skrev, for 38 minutter siden:

Der er valuta for pengene da man kan få et godt blæs med slug for 300 kr. 

Men på under 10 minutter, da 10 minutter koster 500. Hvad er din erfaring for hvor lang tid man har til at komme i mål for de 300 (som immervæk også er et lille beløb).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Men på under 10 minutter, da 10 minutter koster 500. Hvad er din erfaring for hvor lang tid man har til at komme i mål for de 300 (som immervæk også er et lille beløb).

Tror du skal regne med mindre end 10 minutter. Det er nok 5, da der vist ikke afregnes på to eller 3 minutters niveau. Det ligger ligesom i ordet "lyn", at det ikke tager evigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja 5 minutter passer vel meget godt. 
Man ankommer, går ovenpå, det mest nødvendige tøj af, hurtig afvaskning, finder den rette stilling (jeg lå på ryggen) og så går hun ellers i gang med at guffe den hård og fortsætte indtil man sprøjter ladningen i munden. Hurtig aftørring, tøj på og ud af døren. 
Selve blowet er der vel afsat ca 5 min til. Følte ikke der blev skyndt på mig på noget tidspunkt men måske var der heller ikke nogen ny kunde lige bagefter. Hun var også sød og imødekommende så jeg følte det ikke som et samlebånds BJ. 
Blowet lå helt klart i den gode ende af BJ jeg har oplevet så ingen problemer med at blive hård eller at komme og så er det jo altid fedt når der sluges. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Themagicstick skrev, for 1 time siden:

Ja 5 minutter passer vel meget godt. 
Man ankommer, går ovenpå, det mest nødvendige tøj af, hurtig afvaskning, finder den rette stilling (jeg lå på ryggen) og så går hun ellers i gang med at guffe den hård og fortsætte indtil man sprøjter ladningen i munden. Hurtig aftørring, tøj på og ud af døren. 
Selve blowet er der vel afsat ca 5 min til. Følte ikke der blev skyndt på mig på noget tidspunkt men måske var der heller ikke nogen ny kunde lige bagefter. Hun var også sød og imødekommende så jeg følte det ikke som et samlebånds BJ. 
Blowet lå helt klart i den gode ende af BJ jeg har oplevet så ingen problemer med at blive hård eller at komme og så er det jo altid fedt når der sluges. 
 

Jeg følte heller ikke, at der blev skyndt på mig, men jeg stod op ved siden af sengen, og der gik ikke 2 min fra den forrige gik ud af døren til jeg bankede på. På den måde mener jeg samlebåndsarbejde.

Og absolut et godkendt blæs, hvor hver en dråbe blev suget ud og slugt. Endda med en bemærkning om, at det smagte godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvor meget der sprittes af som hun skriver, så er det med stor risiko for smitte eller at bære smitte videre at besøge en pige for tiden. 

For måneder siden besøgte jeg hende og hsr skrevet om det. Jeg var ikke imponeret over oplevelsen i øvrigt. Men til prisen ok. Lidt ligesom at købe en discount bajer. Det smager egentlig udemærket men blir bare aldrig rigtig godt... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...