Hop til indhold
2cool

sms sex/lir

Recommended Posts

Til de GP´ere som har valgt og tilbyde sms sex/lir, hvordan har i modtaget de fyre som har det svært ved at betale på forhånd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
2cool skrev, for 22 minutter siden:

Til de GP´ere som har valgt og tilbyde sms sex/lir, hvordan har i modtaget de fyre som har det svært ved at betale på forhånd?

De bliver vel bare afvist, ingen arme-ingen småkager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Altså den der med at "du får pengene når jeg får min sommerløn for at hakke roer", kan ikke bruges? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Altså den der med at "du får pengene når jeg får min sommerløn for at hakke roer", kan ikke bruges? 

eller den her;

Jeg har glemt pengene ude i bilen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
2cool skrev, Lige nu:

eller den her;

Jeg har glemt pengene ude i bilen

Hehe nej, slet ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er det altid betaling på mobilpay ved online lir- om det er sex chat, historier eller billeder... Og selvfølgelig oplever jeg mænd, der ikke mener, at det er en god ide fordi de før er blevet taget ved næsen- så der er det jo et spørgsmål om tillid... Som oftes vælger de at stole på mig, hvilket er helt igennem fantastisk når jeg så kan bevise at der stadig er nogle real piger imellem... <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...