Hop til indhold

”Hyggesnak” på rette vej…igen

Featured Replies

Skrevet

”Den glubske satan” har lagt en dyne over landet og begrænset megen aktivitet. Det afstedkom flere gentagne gentagne gentagne tråde om mere eller mindre velmenende råd, henstillinger og formaninger. Bægeret blev fyldt og gik i frivillig ”isolation” en tid. 

Karantænen brudt og med glæde kan det konstateres, at flere tråde i ”hyggesnak” nu har fokus rettet på…..det sjove. Fornemmer en sammenhørighed og ”fællesskabsfølelse” ved en hurtig gennemflyvning af indlæggende. Alle er i samme båd, ventetiden kan ligeså godt bruges på lidt sjov ping-pong, lir,  frække bemærkninger, underlødige kommentarer, underspillet humor, drillerier mv. 

Hermed et  Et stort TAK til alle trådstarter og bidragsydere for det.

Når ”køerne” igen er kommet på græs afventes de første indberetninger fra første bølge i øvrigt med spænding. Trykket er tilsyneladende stort. Måske skal man starte en nicheproduktion af lyserøde tandbeskyttere.

Tilføjelse: Er det ikke god skik at bidrage til en fest med godt humør ? have dolken fremme ved et gangbang ? etc. Mon trådstarteren af "Ja/Nej tråd" @Nemtøs vil tillade et indhop her ?

Redigeret af MornFed

Skrevet

MornFed skrev, for 44 minutter siden:

Tilføjelse: Er det ikke god skik at bidrage til en fest med godt humør ? have dolken fremme ved et gangbang ? etc. Mon trådstarteren af "Ja/Nej tråd" @Nemtøs tillade et indhop her ?

Er  det  et  spørgsmål  eller  nævner  du  mig  blot?

Hvis det  er  et  spørgsmål  må  du  hjælpe  mig  lidt,  for  jeg forstår  ikke  hvad  jeg  evt  skal  svare  på.  

Skrevet
  • Author
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Er  det  et  spørgsmål  eller  nævner  du  mig  blot?

Hvis det  er  et  spørgsmål  må  du  hjælpe  mig  lidt,  for  jeg forstår  ikke  hvad  jeg  evt  skal  svare  på.  

At hoppe med på legen i tråden, spinde lidt om mit nick name og sende et par spørgsmål videre.

Skrevet
MornFed skrev, for 5 minutter siden:

At hoppe med på legen i tråden, spinde lidt om mit nick name og sende et par spørgsmål videre.

Meget  gerne  komme  med  input  i tråden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.