Hop til indhold

Recommended Posts

har prøvet hende, billederne er nutidige, men på begge arme mangler tato samt en stor ufærdig på ryggen, ingen plastik. Var ikke speciel, virkede mere som en der tænkte på noget andet, måske klokken som der var fokus på. ingen genbesøg herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanfind skrev, den ‎25‎-‎03‎-‎2020 at 04:32:

har prøvet hende, billederne er nutidige, men på begge arme mangler tato samt en stor ufærdig på ryggen, ingen plastik. Var ikke speciel, virkede mere som en der tænkte på noget andet, måske klokken som der var fokus på. ingen genbesøg herfra.

 

er hun glatbarberet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det godt nok noget tid siden jeg besøgte hende,men der havde hun en ordenlig måtte:)Så nej hun er ikke glat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jol skrev, for 14 timer siden:

Det godt nok noget tid siden jeg besøgte hende,men der havde hun en ordenlig måtte:)Så nej hun er ikke glat.

Det er jeg helt vild med :) tak for info - kender du andre med måtte? 
det er så sjældent i dag desværre 

altså de fleste skød er jo dejlige men jeg er bare så tiltrukket at det kvindelige i at lade håret være der :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Ikke ægte billeder - men en ret lækker pige med dejlige ungpigebryster (b-skål).
Udemærket massage, ok naturblow og standardsex. Desværre ikke særlig GFE og tilbyder ikke kys...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...