Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Fordi det er røvsygt....

Recommended Posts

Guest FrokostUartig
fraodense skrev, Lige nu:

Velskrevne ord er meget mere pirrende end nøgenbilleder - ord sætter fantasien i gang. 

Det er jeg meget enig i - nogle gange er ord faktisk stærkere, fordi de sjældent er iscenesatte, som mange billeder er... MEN der skal jo være plads til det hele og det ene udelukker jo heldigvis ikke, at man glædes over det andet... :ph34r::ph34r:

Ord er også med til at skabe indsigt i forfatteren, som man måske ikke selv kan se ell fortælle. Men som læser får man indblik i psykologien bag forfatteren.. og det kan være et ekstra turn-on for den observante læser.. <3 og dermed skabe en dybere dimension til sex.. det er winwin..

Del dette indlæg

Link til indlæg

@FrokostUartig du skriver på din blog den fineste lille reflektion om at miste et frirum.

Mine små frirum er de, der giver overskud og ekstra glæde i livet. En løbe eller cykeltur, nogle timer med en god bog, og muligheden for et besøg hos en skøn GP hører til blandt de dejligste af mine frirum. Det sidste er for for mig særligt stort og livgivende. En mulighed, som jeg nyder og i den grad værdsætter eksisterer. 

Et kæmpe frirum til mod en betaling at nyde samvær med et givende menneske, nyde sex, leg med fantasier, nyde at give og få oplevelsen af energi og dyb tilfredsstillelse retur. Et hemmeligt fortroligt frirum uden forventninger og uden krav, der rækker ud over den fælles tid.

Det frirum har Coronaen for en tid taget fra mig. Det eneste gode ved det, er at jeg mærker, at det frirum betyder meget for mig. Mærker, at jeg er hver og en af Jer skønne GP’er taknemmelig for, at I normalt tilbyder mig og andre det frirum. Jeg håber, at vi alle forstår at passe på os selv og hinanden, så vi inden for længe, kan få vores frirum tilbage. @FrokostUartig tak for dine refleksioner, som dermed kaldte på mine :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
TomTom skrev, for 1 minut siden:

@FrokostUartig du skriver på din blog den fineste lille reflektion om at miste et frirum.

Mine små frirum er de, der giver overskud og ekstra glæde i livet. En løbe eller cykeltur, nogle timer med en god bog, og muligheden for et besøg hos en skøn GP hører til blandt de dejligste af mine frirum. Det sidste er for for mig særligt stort og livgivende. En mulighed, som jeg nyder og i den grad værdsætter eksisterer. 

Et kæmpe frirum til mod en betaling at nyde samvær med et givende menneske, nyde sex, leg med fantasier, nyde at give og få oplevelsen af energi og dyb tilfredsstillelse retur. Et hemmeligt fortroligt frirum uden forventninger og uden krav, der rækker ud over den fælles tid.

Det frirum har Coronaen for en tid taget fra mig. Det eneste gode ved det, er at jeg mærker, at det frirum betyder meget for mig. Mærker, at jeg er hver og en af Jer skønne GP’er taknemmelig for, at I normalt tilbyder mig og andre det frirum. Jeg håber, at vi alle forstår at passe på os selv og hinanden, så vi inden for længe, kan få vores frirum tilbage. @FrokostUartig tak for dine refleksioner, som dermed kaldte på mine :)

Hvor er jeg glad for, at jeg kan agere katalysator for, at du også får mulighed for at sætte ord på selvsamme refleksion, som jeg byder ind med. Det er særligt vigtigt at italesætte de elementer, som vi mister i disse dage. og er man tilnærmelsesvis klog i livet, så anerkender man, at det har værdi. 

Om det er hemmeligt som at nyde sex i selskab med din yndlingsGP eller det mere offentlige og anerkendte at cykle en tur i naturen, så skal vi netop i disse dage huske på, at vi ikke mister det frirum, men må behovsudskyde.. Og det kan naturligvis byde ind med tilstrækkelig mange udfordringer. MEN der kommer en dag, hvor vi alle igen kan træde ind i det hemmelige, dejlige univers. Og vi glæder os vist alle allerede nu. Netop fordi det univers byder ind med frirum, nærvær, kropslighed, intimitet og glæde... 

Og tak fordi du lader mine ord byde op til dans med dine egne.. Det er jeg vild med.. MER af det og den slags.. :ph34r:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Skøn blog og skøn indsigt i din arbejdsdag og dine tanker... Og så et par spørgsmål, som du måske ikke kan/vil svare ærligt på.

- Mænd i dameundertøj... Jeg forstår at nogle mænd kan have lyst til at lægge deres macho-livstil fra sig og føle sig feminin og følsom og lade det komme til udtryk med kvindeundertøj. Men at en anden kvinde tænder på dette rent sensuelt har jeg svært ved at sætte mig ind i. Er det ikke netop mandens mandighed, selvsikkerhed og maskulinitet som tænder en kvinde?

- En buttplug ved onani, er det virkelig for egen nydelse eller for at tænde dem der læser og ser med? For kommer nydelsen ved det bagerste hul ikke kun, hvis man for alvor er tændt - som i tændt med en partner der for pirret lysten frem? I modsat fald er det vel bare et irriterende objekt det forkerte sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Rust in Peace skrev, for 3 timer siden:

Skøn blog og skøn indsigt i din arbejdsdag og dine tanker... Og så et par spørgsmål, som du måske ikke kan/vil svare ærligt på.

- Mænd i dameundertøj... Jeg forstår at nogle mænd kan have lyst til at lægge deres macho-livstil fra sig og føle sig feminin og følsom og lade det komme til udtryk med kvindeundertøj. Men at en anden kvinde tænder på dette rent sensuelt har jeg svært ved at sætte mig ind i. Er det ikke netop mandens mandighed, selvsikkerhed og maskulinitet som tænder en kvinde?

- En buttplug ved onani, er det virkelig for egen nydelse eller for at tænde dem der læser og ser med? For kommer nydelsen ved det bagerste hul ikke kun, hvis man for alvor er tændt - som i tændt med en partner der for pirret lysten frem? I modsat fald er det vel bare et irriterende objekt det forkerte sted?

Mænd i lingerie… Altså forudsætningen for sex afhænger jo så meget af konteksten. Sex handler jo om så meget mere end penetrering. Sex er et fælles forum, hvor man deler det, som man er og det, som man tænder på. Og alt handler jo ikke om pik i fisse..  Så jo - jeg synes også, at mænd i lingeri er lækkert, ligesom jeg nyder penetrering og alle de andre 100 millioner variabler, to mennesker kan dele.. Det er en forenkling at tro, at alt handler om penetrering.. :ph34r:

Buttplug - well, med ekstra fylde analt sker der andre ting i orgasmerne. Det er ligesom den forrige besvarelse, en variabel. Variablerne for orgasmer er - for mig i al fald - varierende.. Nogle er klit, nogle vaginale, nogle hander om.. etc.. der er mange variabler.. I går var det uartigt at forestille sig, hvem der måske gik rundt kl. 1230 og forbandede, at de ikke kunne deltage og hvem der lå eller sad hjemme og legede med.. Fælles på afstand. Og jeg ved af erfaring, at mange mænd nyder buttplug - og det ansporede dem måske til at hive den lille frække ud af gemmerne og nyde den del med også… så...

Jeg håber, at du har fået indsigt i mine tanker omkring dine spørgsmål.. :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Sådan en lille afsporing omkring Buttplug.

Under en seance sidste gang fik jeg stoppet sådan en lille fætter op:ph34r:, med besked om ikke at tabe den, mens fruen gjorde min ryg og baller færdige.

Da det var vel overstået fik jeg så besked på at beholde den isat til jeg kom hjem, dvs et bad,påklædning, 150 km køretur, krydse et betalingsanlæg og tanke bilen, Inden jeg var hjemme, og jeg behøvede ikke at tænde sædevarmen skulle jeg hilse at sige:ph34r:

Hver gang jeg kigger på den får jeg glæde tanker og et frækt smil på læberne, så den virker, både ude og inde så at sige:wub:

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Misjo1 skrev, den 24.3.2020 at 11:26:

Sådan en lille afsporing omkring Buttplug.

Under en seance sidste gang fik jeg stoppet sådan en lille fætter op:ph34r:, med besked om ikke at tabe den, mens fruen gjorde min ryg og baller færdige.

Da det var vel overstået fik jeg så besked på at beholde den isat til jeg kom hjem, dvs et bad,påklædning, 150 km køretur, krydse et betalingsanlæg og tanke bilen, Inden jeg var hjemme, og jeg behøvede ikke at tænde sædevarmen skulle jeg hilse at sige:ph34r:

Hver gang jeg kigger på den får jeg glæde tanker og et frækt smil på læberne, så den virker, både ude og inde så at sige:wub:

Buttplugs er svaret på megen sjov og mange uartige stunder - på så mange forskellige måder... Og tak for at bidrage med indsigt i en af dine egne uartige stunder <3:P - du viser vejen for mænd, som måske har fantaseret om numseleg, men endnu ikke har turde realisere drømmen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Og har du lyst til at læse mere om livet og tankerne fra en GPer - så kan du læse med ved at trykke her.

Jeg poster lidt nyt hver dag fra forskellige tanker, som vedrører mit virke som GPer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Misjo1 skrev, den 29.3.2020 at 16:56:

Har du opgivet din klumme?

Nej da - men jeg må indrømme, at jeg nok ikke er rummelig nok (tåler så dårligt stupid adfærd) til at opholde mig herinde hver dag.. Sagt med andre ord gør jeg mig bedst herinde max en gang om ugen.. Men bloggen er der og alle kan jo bare tjekke ind og læse dagens aktuelle indlæg..

I dag har jeg bla. skrevet noget med opstandelsen og syndeflod.. :mrgreen:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

I dag har jeg bla. skrevet noget med opstandelsen og syndeflod.. :mrgreen:;)

;)Ohh det er lige min boldgade

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Misjo1 skrev, for 10 timer siden:

;)Ohh det er lige min boldgade

Det er næppe omfattende nok til helt at få tilstrækkeligt fylde, men hensigten med bloggen er jo bare et øjebliks underholdning.. <3<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
FrokostUartig skrev, for 14 timer siden:

(tåler så dårligt stupid adfærd) til at opholde mig herinde hver dag

Hvad fa..... sker her lige? 

Jeg susede over på tanken og købte en pose popcorn ( mega size) og en kæmpe Cola, og så kom der ingen shitstorm. 

Bebob og co. må være gået i Corona dvale :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Hvad fa..... sker her lige? 

Jeg susede over på tanken og købte en pose popcorn ( mega size) og en kæmpe Cola, og så kom der ingen shitstorm. 

Bebob og co. må være gået i Corona dvale :D

Håber ikke, at dit indkøb var spildt.. og at du naturligvis holdt behørigt afstand.. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
FrokostUartig skrev, for 42 minutter siden:

Håber ikke, at dit indkøb var spildt.. og at du naturligvis holdt behørigt afstand.. ;-) 

Colaen er hældt i vasken - kan faktisk ikke lide det stads.

Popcornene åd hunden, og den sidder nu og pooper. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Colaen er hældt i vasken - kan faktisk ikke lide det stads.

Popcornene åd hunden, og den sidder nu og pooper. 

Jamen så fik du afkalket din håndvask og detoxet hunden.. Lyder som winwin….:mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

2 fede indlæg i din blog. Det skete i påsken. Opstandelsen og alt..<3

Og det næste omkring forelskelse? Uventet. Som så sluttes pga uforenelige forventninger. Stærkt..

Tak for din ærlighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Misjo1 skrev, for 9 timer siden:

2 fede indlæg i din blog. Det skete i påsken. Opstandelsen og alt..<3

Og det næste omkring forelskelse? Uventet. Som så sluttes pga uforenelige forventninger. Stærkt..

Tak for din ærlighed

Tak for dine søde ord - de er værdsat. Og ja, man skal turde give af sig selv inkl. det helt sårbare...

I dag har jeg forfattet et lille indlæg om at have aktiv annonce på AL. Det kan man læse om her.

Jeg har grebet det an på en anden måde end branchen generelt - og igangsat min ændring med et smil på læben.. 

Skøn 1. April til alle - jeg håber, at vi bliver fri for aprilsnar i dag... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Dagens læsning handler om, hvad der mon sker i de hjem, hvor "vores" mænd har en fast partner, og konsekvenserne af covid19-afstand.... Jeg er som altid nysgerrig.. 

Dagens læsning hedder "Af nød lærer nøgen mand..."

Hvis du har input til mit indlæg, så skriv gerne her...  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej

Årrr, der er sikkert mange årsager, så det er nok ikke det samme for alle, en af grundene til at jeg gennem tider har benytte mig af købesex, er en stor nysgerrighed på hver to eller flere mennesker kan finde ud af at gøre ved og med hinanden, og jeg ikke ville dø nysgerrig:P

Det har bragt mig vidt omkring i sexlivet, meget er prøvet med min hustru, men det hun ikke ville være med til, eller kunne lokkes til, har jeg så fundet hos jer GPèr;) og TAK for det!

Det er bestemt ikke alt jeg har prøvet der skal / skulle gentages, noget skal nok kun være fantasier og noget kunne jeg godt ønske meget mere af, men ok, nu er tiden løbet fra mig så at sige.:ph34r: men ok, sådan er det nu engang.

God Påske og weekend til jeg alle

Misjo!

ps Frokostuartig, du kan jo maile mig hvis du vil have uddybet :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

Hej

Årrr, der er sikkert mange årsager, så det er nok ikke det samme for alle, en af grundene til at jeg gennem tider har benytte mig af købesex, er en stor nysgerrighed på hver to eller flere mennesker kan finde ud af at gøre ved og med hinanden, og jeg ikke ville dø nysgerrig:P

Det har bragt mig vidt omkring i sexlivet, meget er prøvet med min hustru, men det hun ikke ville være med til, eller kunne lokkes til, har jeg så fundet hos jer GPèr;) og TAK for det!

Det er bestemt ikke alt jeg har prøvet der skal / skulle gentages, noget skal nok kun være fantasier og noget kunne jeg godt ønske meget mere af, men ok, nu er tiden løbet fra mig så at sige.:ph34r: men ok, sådan er det nu engang.

God Påske og weekend til jeg alle

Misjo!

ps Frokostuartig, du kan jo maile mig hvis du vil have uddybet :rolleyes:

Mange af mine refleksioner tager afsæt i oplevelser gjort i eget liv... og deraf tager nogle af mine meldinger afsæt. Men det er sandt - og det skriver jeg også - at vi er forskellige, har forskellig "tilstand" i hjemmet og ligeså forskellige årsager til brug og lyst til købesex. Jeg synes, at nuancer er herlige og med til at skabe indsigt i mennesket, uden at det bliver rettet mod mennesker specifikt.. 

Der ligger jo altid en indsigt bag al adfærd, som tager afsæt i... 

Tak for at dele din indsigt/årsag - det er super, når der kommer konkrete og konstruktive meldinger på opslag ;-) 

Skøn weekend til alle, som læser med i dag og ikke gør det i weekenden -fordi de skal være tilstede og nærværende i hjemmet... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...