Hop til indhold

Tag med til Dizzy Mizz Lizzy koncert i aften.

Featured Replies

Skrevet

Vil du med mig til Dizzy Mizz Lizzy koncert i aften kl 20? Det bliver afholdt i dit hjem. Du skal bare kigge på  http://www.eb.dk kl 20.

Jeg vil se med. Hvad med dig? :D

Screenshot_20200320_115347.jpg

Screenshot_20200320_115156.jpg

Skrevet
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Vil du med mig til Dizzy Mizz Lizzy koncert i aften kl 20? Det bliver afholdt i dit hjem. Du skal bare kigge på  http://www.eb.dk kl 20.

Jeg vil se med. Hvad med dig? :D

Screenshot_20200320_115347.jpg

Screenshot_20200320_115156.jpg

Mange tak kære, den var jeg ikke obs på - har allerede delt med venner og familie.

Go koncert og må du hygge dig med dig selv indtil du kan få hjælp og støtte fra os liderlige drenge som kun venter på at besøge dig og dine kolleger.

Skrevet

Jep, jeg er også på. Dizzy er fede. Længe siden jeg har hørt noget live fra dem. 

Skrevet

Men øhh, hvor er linket. intet på EB? Intet på deres FB side. 

Skrevet

Øv! Tekniske vanskeligheder her. Sidder og kigger på en ret så kedelig grå skærm. Intet virker, prøvet alternativ browser. 

Skrevet

Nå men så kan jeg i det mindste kigge på Christinas site 

Skrevet
Searcher skrev, for 9 minutter siden:

Øv! Tekniske vanskeligheder her. Sidder og kigger på en ret så kedelig grå skærm. Intet virker, prøvet alternativ browser. 

Det forstår jeg ikke. Jeg har kigget med fra 20:05. Det eneste problem er at han synger så højt, at når han taler, så kan vi ikke høre hvad han siger, fordi lydmanden ikke ved han skal skrue op for lyden. :)

Skrevet

Jeg er blank på hvad der er galt her. 

Har du for øvrigt en sexet stemme?

Skrevet
Searcher skrev, 1 time siden:

Jeg er blank på hvad der er galt her. 

Har du for øvrigt en sexet stemme?

Den er jo ikke så sexet som Tim Christensens, men lidt lækker er den. Du skal bare ikke spørge om du må besøge mig i de her dage. Så er der intet sexet over den, mens jeg forklarer dig hvorfor du ikke skal besøge nogle for tiden. :rolleyes:

Skrevet

Er jeg den eneste der har det svært med Tim Christensens stemme? Smuglyttede til de første tunge riffs på deres nye skive og begyndte at headbange... lige indtil Tims lille mussestemmer dukker op. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.