Hop til indhold

Tak til alle GP

Featured Replies

Skrevet

Hej

Synes blot jeg i disse svære tider hylde alle vores Glædespiger. både for det gode og samfundsnyttige job i de alle udfører i hverdagen, (ja jeg mener virkelig at det er samfundsnyttigt på mange plan)

men også den store del af dem der i deres "civile" liv arbejder indenfor omsorgsfag og sundhedsfaglige fag, jeg ved at mange af er er beskæftiget indenfor disse fag,  og for dette kan vi kun bøje os i støvet og sige tak til alle plejere, Sosuèr, sygeplejersker og læger. (ja jeg har faktisk mødt en GP der var læge), samt alle dem indenfor de pædagogisk fag som hjælper med børnepasning og beskæftigelsesterapi på vores plejehjem

Af hjertet tak, og må i alle kom hele ud på den anden side af denne krise, det samme ønske har jeg får alle brugere og admin af dette site.

Solen skinne, sommeren kommer uanset hvad :)

God dag til alle.

Misjo1, karantæneramt men endnu ikke syg.:)

Skrevet
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Synes blot jeg i disse svære tider hylde alle vores Glædespiger. både for det gode og samfundsnyttige job i de alle udfører i hverdagen, (ja jeg mener virkelig at det er samfundsnyttigt på mange plan)

Ja, helt enig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.