Hop til indhold
bigfoot

Lidt godt for øjnene her i disse virustider :-)

Recommended Posts

AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Vil i se en video af mig i min stramme cykel triko og vind i håret? Bukserne er meget stramme.

Can hardly wait^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes nu de medvirkende er rigeligt lækre i deres sportstøj.

newman-alysha-180504-1180.jpg

Gymnastics+Commonwealth+Games+Day+4+p_JH

queen_harrison-updated.jpg

Rock-Star.jpg?itok=hRAy1nSF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

Det er fandme godkendt :D

Er det undertøjet du er vild med? Det er jo muligt at oprette en wishlist hos Agent Provocateur (og andre steder), og den kan vel linkes til i tilfælde af at nogen her brænder inde med de beløb der ellers skulle bruges på besøg: https://www.agentprovocateur.com/info-wishlists

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var åbenbart nogen atleter der ikke var til den måde at sælge sexet undertøj på. Selvom jeg egentlig tænder mest på atleterne i deres sportstøj synes jeg nu AP's reklame er i orden.

https://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/anden_sport/raser-over-video-mit-hjerte-er-knust/8071343

Det er selvfølgelig ikke i orden at hun skal føle sig chikaneret, men er det virkelig enten/eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

Der var åbenbart nogen atleter der ikke var til den måde at sælge sexet undertøj på. Selvom jeg egentlig tænder mest på atleterne i deres sportstøj synes jeg nu AP's reklame er i orden.

https://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/anden_sport/raser-over-video-mit-hjerte-er-knust/8071343

Det er selvfølgelig ikke i orden at hun skal føle sig chikaneret, men er det virkelig enten/eller?

Jeg går stærkt ud fra, at de fire OL sportsstjerner optræder frivilligt i AP’s lingeripromovering og at de oven i købet er blevet rundhåndet betalt for at stille op. 

At så en af deres medsøstre føler at sporten bliver seksualiserert, det må så være hendes sag. 

Jeg har en kvindelig bekendt som har været elite volleyspiller og hun deltog om sommeren i en række Beachvolley-stævner og her er den kvindelige dresscode yderst minimal. Det var hun meget bevidst omkring og hun syntes det var helt okay, som hun selv siger, “det er det der sælger billetter” ;)

Nogen har måske den opfattelse at sex er alt for opreklameret, men jeg har den opfattelse at “sex er kommet for at blive” :P:D:lol: ha.. ha..

59805ED3-98BE-47CB-955A-E44442FFE29A.jpeg

9E1474A0-9437-47AB-B4C9-D8A35B396292.jpeg

DE648606-E494-450D-845D-262B925070D0.jpeg

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...