C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 Hvordan skal det lyde i overskriften, når jeg sidder og læser afstandstagen fra en pige som hylder sig selv med CVR - registeret mens jeg ved de blindt har foretaget sig intet? Og meget andet? Jeg er nødsaget i de her tider og klar til at tage kampen op. Der sidder et par piger herinde med moralske tømmermænd.Skal jeg eller vil dårlig opførsel smitte jeres foretagende? Fakta er der kommer nogle fra samme bordel med post nr 2500. Oplys mig, hvorfor vi eller jeg skal beskytte en kynisme foregået i nærvær af udenlandske / danske piger? Vi er nødsaget til fakta på bordet, der fandtes en tyrkisk pige for mange år siden som stoppede grundet trusler fra familien. Hvem opdagede hende? Hvem i det her forum, vil fornægte sin troværdighed når det tager mig et split sekund af pille det fra hende, fra samme bordel? ;)? Iøvrigt. Hvem og hvorfor fortæller folk om ...Sangmiljøet i gårdmiljøet , at Cassiopeia bliver lukket, men genåbner i Valby. Smukt. Eller synges der om thaibordell i Valby, et nyt thai med folk som bor på bordellet? Det er konkret udnyttelse. Så samarbejder thai med udlejeren, hvem samarbejder med hvem? Det må stå i lejebetingelserne for den nye lejer? Eller var salgsprisen under fortrolige underskrifter? I et lejekompleks? Og hele faktum er....der kan aldrig blive tale om medgiver eller hvad folk kalder moralsk folk med samvittighed. Festen med dansk udnyttelse skal stoppe !!! Og jeg appellerer ligesom alle andre til at få stoppet ulovlig handel. Det her er ikke stikkeri, det er et moralsk og etisk ansvar ! Som jeg til alle tider vil bekæmpe og især når folk misbruges. Det er vores pligt at stoppe menneskehandel og det foregår desværre meget mere end folk tror. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 Det vil være rigtig spændende, hvis danske kunder ved hvilke foretagende man besøger ( efter corona ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 Min sidste bemærkning vil være. At jeg gerne uploader et billede af en regning fra skat, jeg streger selvfølgelig mit CVR nr og navn ud, så folk eller kunderne kan se sort på hvidt, hvad det betyder at arbejde et sted uden dags dato kvittering med mulighed for at trække leje eller andet fra. Matematisk betyder det: pigen laver 2500, lejen koster 800 kr. Tlf løn 400, annonce til ekstrabladet 250-400. Plus transport penge, kondomer osv. Ud af 2500 har pigen 900 kr. Men hun skal betale til moms og skat for de penge hun allerede har givet væk. Det er skruen uden ende. Det er stor slemt. Og især hvis skat er i nakken på en. De forhold skal stoppe. Jeg er ikke trådt ud af branchen med gæld for at holde hånden over et menneske og gør man som jeg er man stikker? Sikken moral. Jeg har aldrig fået social hjælp. Imens ser jeg, hvordan andre piger bliver behandlet, men jeg er fortrøstningsfuld. Der er nogle som skal i skammekrogen hvad angår økonomisk grådighed, moral og etik, så derfor skal du som kunde være opmærksom på stedet du besøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 Jeg mangler en væsentlig detalje. Det var selvfølgelig før gdpr. Men Skat videregav alle oplysninger fra pigerne. Forstået på den måde, at når skat kom med politiet blev vi piger adskilt for ikke at påvirke samtalen. Med hvilke formål forstår jeg ikke da det lykkes en advokat at videregive papir fra Skat med oplysninger fra de forskellige piger. Deres cpr og som jeg husker det var pigens ægte navn streget ud, men i den her stak af papir fortalte pigerne om økonomiske rette forhold. Dog husker jeg at pigens kaldenavn var ubeskyttet. Med omtanke er det godt vi er sikret med persondata lov i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 19. Marts, 2020 Det er nok den mest mærkelige og forvirrende tråd jeg har læst på eroguide i årevis. Den er flyvsk, ukonkret og i så vage vendinger at jeg overhovedet ikke kan gennemskue, hvad den handler om. " ..hylder sig med CVR ..", ".. beskytte en kynisme ...", "... blindt har foretaget sig intet...", "...synges der om thaibordell...", "...Sangmiljøet i gårdmiljøet.." Forstår du selv det som du skriver? Hvad skriver du om? Hvad er dit budskab? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 19. Marts, 2020 Harran skrev, Lige nu: Det er nok den mest mærkelige og forvirrende tråd jeg har læst på eroguide i årevis. Den er flyvsk, ukonkret og i så vage vendinger at jeg overhovedet ikke kan gennemskue, hvad den handler om. " ..hylder sig med CVR ..", ".. beskytte en kynisme ...", "... blindt har foretaget sig intet...", "...synges der om thaibordell...", "...Sangmiljøet i gårdmiljøet.." Forstår du selv det som du skriver? Hvad skriver du om? Hvad er dit budskab? tror han er fuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 15 minutter siden: tror han er fuld Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 19. Marts, 2020 C50 skrev, Lige nu: Nej. total forvirende og usammenhængende, jeg forstår ik en brik af dit budskab ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2020 Velkommen tilbage til EG - du har været savnet hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 4 minutter siden: total forvirende og usammenhængende, jeg forstår ik en brik af dit budskab ? Hvem siger jeg ønsker DU skal forstå mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 19. Marts, 2020 Du / I starter én diskussion I ikke kan fuldføre. Så'en er det bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 19. Marts, 2020 WhoKnowsWhat skrev, Lige nu: Du / I starter én diskussion I ikke kan fuldføre. Så'en er det bare. jeg starter ik noget, skriver blot at jeg ikke forstår hans vrøvl, er ham som vil prøve at starte en konflikt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 4 minutter siden: jeg starter ik noget, skriver blot at jeg ikke forstår hans vrøvl, er ham som vil prøve at starte en konflikt. Prøv at sætte ord på, hvordan jeg starter en konflikt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 19. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 3 minutter siden: jeg starter ik noget, skriver blot at jeg ikke forstår hans vrøvl, er ham som vil prøve at starte en konflikt. @C50 er så vidt jeg kan bedømme en kvinde som tidligere har arbejdet i branchen. Men jeg forstår heller ikke den røde tråd, eller hvad det er der bliver belyst. Er det dobbeltmorale? Snak om afsløring af pigers erhverv? Er det skattesvindel eller skats svindel? Og hvor kom Cassiopeia ind i billedet? (er pige hos Cassiopeia, så det undrer mig at jeg ikke har fået besked om at vi er åbnet i valby ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 Emmalie skrev, Lige nu: @C50 er så vidt jeg kan bedømme en kvinde som tidligere har arbejdet i branchen. Men jeg forstår heller ikke den røde tråd, eller hvad det er der bliver belyst. Er det dobbeltmorale? Snak om afsløring af pigers erhverv? Er det skattesvindel eller skats svindel? Og hvor kom Cassiopeia ind i billedet? (er pige hos Cassiopeia, så det undrer mig at jeg ikke har fået besked om at vi er åbnet i valby ) Der er noget dobbeltmoral i mit emne Cassiopeia kom ind fordi jeg faktisk har hørt de lukker ned, men at de åbner i Valby. Det er måske ikke sandt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 19. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 40 minutter siden: tror han er fuld Nej Nej Nej, kan du ikke se det Det var 1. udkast til Mettes tale onsdag aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 19. Marts, 2020 C50 skrev, Lige nu: Der er noget dobbeltmoral i mit emne Cassiopeia kom ind fordi jeg faktisk har hørt de lukker ned, men at de åbner i Valby. Det er måske ikke sandt? Okay, du skriver hints til mange emner i ét indlæg, derfor er det forvirrende lige at finde ud af hvad du prøver at sige Det er ikke noget jeg har hørt om, overhovedet. Har ikke været på job et par uger, men normalt bliver vigtige informationer delt ud til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 19. Marts, 2020 C50 skrev, for 13 minutter siden: Prøv at sætte ord på, hvordan jeg starter en konflikt? Du virker en smule difus og usammenhængende i dine skriv kære kvinde, andet er det ikke i det, jeg har ikke lyst til at gå yderligere i dialog med dig, da du tydelig virker ustabil og ikke ha det særligt godt, om det er bitterhed el andet som ligger til grund ved jeg ikke, men ønsker dig intet ondt. kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 2 minutter siden: Okay, du skriver hints til mange emner i ét indlæg, derfor er det forvirrende lige at finde ud af hvad du prøver at sige Det er ikke noget jeg har hørt om, overhovedet. Har ikke været på job et par uger, men normalt bliver vigtige informationer delt ud til alle. Okay. Tak for oplysningen, det har faktisk vigtig info for mig. Jeg ved godt mit indlæg kan virke forvirrende. Jeg forklarer måske årsagen senere, jeg skal lige overveje det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 5 minutter siden: Du virker en smule difus og usammenhængende i dine skriv kære kvinde, andet er det ikke i det, jeg har ikke lyst til at gå yderligere i dialog med dig, da du tydelig virker ustabil og ikke ha det særligt godt, om det er bitterhed el andet som ligger til grund ved jeg ikke, men ønsker dig intet ondt. kram Det giver slet ikke mening jeg responderer på dine ord. Jeg har nok lidt bitterhed, men ustabil er jeg ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 19. Marts, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Velkommen tilbage til EG - du har været savnet hos mig Jeg har en helt klar fornemmelse af, hvem du har i tankerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. Marts, 2020 Jeg prøver virkelig at gøre mig umage med at forstå hvad dit budskab er Men det er godt nok svært. Du lyder meget usamlet og springende og det gør det virkelig svært for læseren at finde hoved og hale i dit skriv. Du springer fra det ene og andet emne. Det virker forstyrrende og forvirrende. Midt i det hele skriver du eks. om en tyrkisk pige der engang måtte flygte grundet trusler og spørger så læseren hvem der opdagede hende. Hvad mener du med " hvem der opdagede hende" ? Var det dig, der opdagede at hun havde det dårligt? Eller var det at hun forsvandt i glemslen? Eller hvad mener du og hvordan hænger historien om den tyrkiske pige sammen med det andet idit skriv? Men hvis jeg - nu efter at have læst dit oplæg 3 gange - skal give et bud på hvad det er du forsøger at sige, så må det blive at Der er nogle dansk drevede bordeller ( cassiopei bla) der er flossede i moralen og thaibordeller der også er det. Og at der er kvinder der bliver udnyttet af bagmænd. Og at der er kvinder der har et Cvr nummer men som snyder i skat?? Og så får jeg klart en fornemmelse af at der er konkrete piger du er vred på / forarget på og at du har oplevet nogle ting der virkelig fylder indeni dig men som du ikke kan / tør skrive om og så bliver det istedet for en masse løse hentydninger hvor man som læser må gætte sig frem til hvad du mener. Kan du ikke prøve at holde dig til et emne af gangen. Jeg vil faktisk gerne forstå hvad du skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Marts, 2020 Jeg synes alle skal ignorere denne tråd. Vi kender TS fra tidligere med andre alia, og jeg er helt sikker på at det ikke gør hende noget godt at sidde her og køre hele smøren igennem en gang til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 19. Marts, 2020 Lady C skrev, for 1 minut siden: Jeg prøver virkelig at gøre mig umage med at forstå hvad dit budskab er Men det er godt nok svært. Du lyder meget usamlet og springende og det gør det virkelig svært for læseren at finde hoved og hale i dit skriv. Du springer fra det ene og andet emne. Det virker forstyrrende og forvirrende. Midt i det hele skriver du eks. om en tyrkisk pige der engang måtte flygte grundet trusler og spørger så læseren hvem der opdagede hende. Hvad mener du med " hvem der opdagede hende" ? Var det dig, der opdagede at hun havde det dårligt? Eller var det at hun forsvandt i glemslen? Eller hvad mener du og hvordan hænger historien om den tyrkiske pige sammen med det andet idit skriv? Men hvis jeg - nu efter at have læst dit oplæg 3 gange - skal give et bud på hvad det er du forsøger at sige, så må det blive at Der er nogle dansk drevede bordeller ( cassiopei bla) der er flossede i moralen og thaibordeller der også er det. Og at der er kvinder der bliver udnyttet af bagmænd. Og at der er kvinder der har et Cvr nummer men som snyder i skat?? Og så får jeg klart en fornemmelse af at der er konkrete piger du er vred på / forarget på og at du har oplevet nogle ting der virkelig fylder indeni dig men som du ikke kan / tør skrive om og så bliver det istedet for en masse løse hentydninger hvor man som læser må gætte sig frem til hvad du mener. Kan du ikke prøve at holde dig til et emne af gangen. Jeg vil faktisk gerne forstå hvad du skriver Nej, sådan er det ikke. Jeg blev kontaktet af det tidligere bordel for noget tid siden som spurgte om jeg ønskede vagter. Jeg startede selvfølgelig ikke op, punktum. Jeg har så en fornemmelse af jeg åbenbart skal fyldes med løgn fra anden side med tæt knytning til huset. Jeg fik fortalt at Cassiopeia lukker ned da de er opsagt fra deres sted. Og at de havde budt på det sted i Valby. Kort tid efter fortæller personen mig at stedet var solgt til noget thaibordel, hvor der skulle bo 3/4 piger. ( jeg kunne godt være meget mere præcis, men jeg skal lige synke og overveje tingene) Det er ved at gå op for mig, at der bliver løjet og med hvilke formål kan jeg ikke lige kringle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. Marts, 2020 Jeg har ventet på at hun er tilbage og kan næste ikke vente til næste omgang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg