2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 Af alle danske GP er der bestemt 1 kvinde som virkelig forstår og skrive en profiltekst som ikke bare sætter en ild i mine bukser, men også fordre mine hjerneceller på en måde så jeg bare en dag må en tur til Frederiksberg og møde den kvinde. Hendes former er som jeg nyde og se en kvinde, runde former og ikke en lille tynd nips, det har jeg prøvet før og fuck hvor fik jeg ondt i den nedre del da jeg kneppede hende bagfra nej der skal former til. En kvinde med en dejlig røv som kan styre en ordenlig pik. @Iscenesat Virkelighed er kvinden jeg hentyder til. Det ansigt vil jeg så gerne møde og spise hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) Det kan jeg dårligt fortænke dig i, men det er måske lidt meget, at dedikerer en tråd i 'generel debat'. Med tanke på, at jeg ikke bryder mig om, at der bliver skrevet om mig. Redigeret 18. Marts, 2020 af Iscenesat Virkelighed 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 19. Marts, 2020 @Iscenesat Virkelighed I den her triste tid, så er det eneste der kan pryde overskriften er; Corana og jeg synes bestemt der skulle noget nyt til, derfor skrev det indlæg. Netop fordi der er noget ved din tekst som pirrer min hjerne. Nu har vi ikke ligget og hygget og jeg skal hjem og modtage en pokal efter jeg har skrevet en saftig tekst omkring dig og mig det kunne jeg aldrig finde på uanset om pigen skriver det i sin annonce eller ej. Men når du så tager det ilde op, så stryger jeg bare dig fra listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 19. Marts, 2020 2cool skrev, 1 time siden: @Iscenesat Virkelighed I den her triste tid, så er det eneste der kan pryde overskriften er; Corana og jeg synes bestemt der skulle noget nyt til, derfor skrev det indlæg. Netop fordi der er noget ved din tekst som pirrer min hjerne. Nu har vi ikke ligget og hygget og jeg skal hjem og modtage en pokal efter jeg har skrevet en saftig tekst omkring dig og mig det kunne jeg aldrig finde på uanset om pigen skriver det i sin annonce eller ej. Men når du så tager det ilde op, så stryger jeg bare dig fra listen Tror hun overlever . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg