Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) Hvis det viser sig i løbet af denne krise at intimmassøerne og GPerne ikke i samme omfang som beskæftigede i andre erhverv, følger de nye råd og regler der pludselig er indført, kan det få langtrækkende konsekvenser og ramme som en boomerang. Efter krisen vil politikerne stå i kø for komme med på listen af prostitutionsbekæmpere. Der vil ikke blive skelnet til, at det måske mest er udenlandske klinikker der ikke holdt lukket. Jeg overvejer om jeg ikke skal bruge weekenden til at ringe til så mange som muligt, af dem der stadig annoncerer. Hvis det viser sig at de stadig arbejder, vil jeg prøve at få adressen og derefter anmelde dem. Det vil helt sikkert hjælpe med at begrænse smitte af corana på kort sigt og gavne branchens renommé på længere sigt. Redigeret 18. Marts, 2020 af Steenborg 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg synes, det er nogle virkelig fornuftige overvejelser. Og jeg synes umiddelbart også, din plan er god. (For jeg går da ud fra, at det er direkte ulovligt at drive sexvirksomhed nu? Eller udelukkende bordeller?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 18. Marts, 2020 Okay. Nu synes jeg faktisk, at det er en virkelig, virkelig god plan. Og storsindet af dig hvis du eksekverer den! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4979 Skrevet 18. Marts, 2020 Okay Bent Betjent, det lyder bimlende vanvittigt, at chikanerer andre på den måde, læg du et puslespil i stedet, hvis du keder dig så meget. 4 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 18. Marts, 2020 Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden: Okay Bent Betjent, det lyder bimlende vanvittigt, at chikanerer andre på den måde, læg du et puslespil i stedet, hvis du keder dig så meget. Er det ikke nærmer af spille hassar men vores fælles sundhed, ikke at stoppe dem der ikke kan finde ud af det selv. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 Iscenesat Virkelighed skrev, for 21 minutter siden: Okay Bent Betjent, det lyder bimlende vanvittigt, at chikanerer andre på den måde, læg du et puslespil i stedet, hvis du keder dig så meget. Normalt ville jeg blive fornærmet. Men pt. er vi alle nødt til at være Bent og Bente Betjent. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 18. Marts, 2020 J93 skrev, for 33 minutter siden: For jeg går da ud fra, at det er direkte ulovligt at drive sexvirksomhed nu? ja og frisørvirksomhed, massør og alle med kropskontakt osv osv. Du kender remsen. Det er ulovligt og der vanker bøder og fængsel ved gentagelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) Hvorfor lader man ikke bare være med at besøge dem - Thats it. At begynde og lege politibetjent eller angiveri, jeg syntes godt nok man er laaaaaangt ude. Så skal man måske også til at angive naboen, hvis man ser de får gæster? Tænk nu hvis de krammede, eller kom for tæt på hinanden??? Redigeret 18. Marts, 2020 af Æ´Synderjyde 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) Æ´Synderjyde skrev, for 16 minutter siden: Hvorfor lader man ikke bare være med at besøge dem - Thats it. At begynde og lege politibetjent eller angiveri, jeg syntes godt nok man er laaaaaangt ude. Så skal man måske også til at angive naboen, hvis man ser de får gæster? Tænk nu hvis du krammede, eller kom for tæt på hinanden??? Ha ha. Hvis der er nogen der lægger an til at kramme en, anses det nu som lovlig nødværge at sende et cirkelspark efter vedkommende. Sådan var det ikke i sidste måned. Jeg håber da heller ikke at der er mange der besøger dem. Men 100 idioter kan starte 100 smittekæder hvor gamle tante Oda måske befinder sig i en af dem. Redigeret 18. Marts, 2020 af Steenborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg syntes Steenborg, at det er en udemærket ide. Husk lige at fortælle de stadigt aktive gp´er/kliniker, at de faktisk kan få en bøde på 5000 kr. første gang og større bøder anden og tredie gang, hvis politiet vælger at tjekke dem igen, hvilket er rimeligt nemt, hvis de annoncerer. Tro faktisk nogle piger vil blive glade for informationen, imens andre sikkert bare forsætter "business a usual". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 18. Marts, 2020 Steenborg skrev, for 1 time siden: Hvis det viser sig at de stadig arbejder, vil jeg prøve at få adressen Øh, hvorfor ikke bare nøjes med at forklare dem reglerne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg synes det er et godt initatitiv. der er dog en del af brugerne herinde og så desværre også enkelte (dog ikke mange) af pigerne der er temmeligt uansvarlige. men det ser da ud til det endeligt er trængt igennem at det ikke er i orden lige nu men jeg tror også det kommer et shit load af omtale (negativ) omkring prostitution når vandene har lagt sig. og så håber jeg der kommer noget omtale af at eg ikke har taget stilling til det her. Ikke engang nu kan man finde en opfordring fra eg der stadig bringer annoncer for piger der er aktive i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 18. Marts, 2020 Steenborg skrev, 1 time siden: Ha ha. Hvis der er nogen der lægger an til at kramme en, anses det nu som lovlig nødværge at sende et cirkelspark efter vedkommende. Sådan var det ikke i sidste måned. Jeg håber da heller ikke at der er mange der besøger dem. Men 100 idioter kan starte 100 smittekæder hvor gamle tante Oda måske befinder sig i en af dem. Jeg syntes nu stadig vi skal lade politiet om deres arbejde. Og angiveri syntes jeg er lavt uanset hvad. Stikkeri har nu aldrig nogensinde afstedkommet noget godt. Og jeg syntes personligt, at hvis man virkelig mener man kan retfærdiggøre det, skal man bare huske på, at når man peger på en, skal man da så afgjort selv have sin sti 110% ren i alle henseender mht alle gældende love og regler, ikke kun omhandlende disse covid-19 relateret love. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 4 minutter siden: Når vi kommer til weekenden kan der ikke være mange tilbage, der ikke er fuldstændig klar over reglerne. Hvis de sidste kan nøjes med at få at vide at det kan koste dem 5000 kr i bøde og at der er øget focus på hvem der arbejder på turistvisum er det selvfølgelig den nemmeste måde at stoppe de sidste på. Jeg har også hørt at et par betjente i hver politikreds går igang med at læse annoncer i næste uge. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 19. Marts, 2020 Steenborg skrev, for 10 timer siden: Jeg overvejer om jeg ikke skal bruge weekenden til at ringe til så mange som muligt, af dem der stadig annoncerer. Hvis det viser sig at de stadig arbejder, vil jeg prøve at få adressen og derefter anmelde dem. Syne det lyder som en meget dum ide har du ikke andet at give dig til end at skulle genere ved dem og at du vil tage ud til deres adresser i hele landet synes du burde finde på noget andet @Steenborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 19. Marts, 2020 Steenborg skrev, for 8 timer siden: Når vi kommer til weekenden kan der ikke være mange tilbage, der ikke er fuldstændig klar over reglerne. Hvis de sidste kan nøjes med at få at vide at det kan koste dem 5000 kr i bøde og at der er øget focus på hvem der arbejder på turistvisum er det selvfølgelig den nemmeste måde at stoppe de sidste på. Jeg har også hørt at et par betjente i hver politikreds går igang med at læse annoncer i næste uge. Det er også jeg tror det er foregået. Så det er vel ganske godt politiarbejde tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2020 Steenborg skrev, for 8 timer siden: Når vi kommer til weekenden kan der ikke være mange tilbage, der ikke er fuldstændig klar over reglerne. Hvis de sidste kan nøjes med at få at vide at det kan koste dem 5000 kr i bøde og at der er øget focus på hvem der arbejder på turistvisum er det selvfølgelig den nemmeste måde at stoppe de sidste på. Jeg har også hørt at et par betjente i hver politikreds går igang med at læse annoncer i næste uge. Jeg tjekkede for sjov al, overraskende hvor mange aktive annoncer der er som tilbyder sex, annoncerne er nyopdateret og flere danske gp i mellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. Marts, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 14 timer siden: Hvorfor lader man ikke bare være med at besøge dem - Thats it. At begynde og lege politibetjent eller angiveri, jeg syntes godt nok man er laaaaaangt ude. Så skal man måske også til at angive naboen, hvis man ser de får gæster? Tænk nu hvis de krammede, eller kom for tæt på hinanden??? Helt enig, det er som om den sunde fornuft er forduftet. Nu hvor der er så meget der er lukket ned og de går der hjemme og keder sig, så skal have noget at give sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. Marts, 2020 CEO nr. 1 skrev, for 16 timer siden: EG og annoncelight er allerede blevet politianmeldt For hvad dog? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg