Hop til indhold

Falske snapchat profiler

Featured Replies

Skrevet

hejsa

jeg kan godt lide at købe billeder og videoer af kvinder på snapchat. Men syntes generelt der er ret mange falske profiler. 

Jeg har ikke umildbart kunne finde en liste eller anmeldelser af snapchatprofiler. 
så jeg tænkte det kunne være smart at lave en tråd med alle de falske profiler :) 

Her er ihvertfald et par stykker med høj snapchat score jeg har erfaret enten blokerer en efter betaling eller ikke er ægte:
-Clarat666

-snadra456

-rikkesalg

-Varmpige

i må meget gerne kommentere med flere brugere, hvis i selv har oplevet nogle der ikke er ægte 

Redigeret af massagefyr20

Skrevet

Kender du nogle, der IKKE snyder? Så må du megt gerne smide et par navne.. :) Synes e fleste fusker!

Skrevet

- Lena milf

- Studerende Babe

- Stephanie Dalo

er alle 3 nogle jeg har smidt lidt mønt efter, og har fået fine film fra dem. 

Fin tråd for øvrigt. 

Skrevet

Der er flere, der hedder Stephanie Dalo. Har du hendes snap-navn? 

Skrevet

Kan jeg få dig til at skrive til studerende babe, at hun skal åbne for min blokering igen? Hun var igang med at rydde op i profilen, og jeg fik ikke svaret på hendes henvendelse hurtigt nok, og blev derfor blokeret. Min snap er tothestarsdk. Det ville være super fedt! Tak :)

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

I skal ikke overføre penge til dette nr. 91253291 

hun hedder “Cecilie cess” og blokerer en når der er betalt. Hendes snapnavn forsvandt 

• 3 weeks later...
Skrevet

Har netop oplevet det samme med en der kalder siger jegerjosefine1 eller ungogvild123 på tlf 52724196

(!!! HOLD JER VÆK !!!)

• 3 weeks later...
Skrevet
tothestars skrev, den 24.3.2020 at 21:26:

Der er flere, der hedder Stephanie Dalo. Har du hendes snap-navn? 

Hendes snapnavn er stefaniedalo6

• 5 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet
  • Author

Igen snappen: “ topigeri9000 ” er en scam

købte en video, men fik den ikke, når jeg spurgte til den var den på vej. Efter 10 min blev jeg blokeret. 

nummeret er 50342751

Redigeret af massagefyr20

• 1 month later...
Skrevet

Slemmekatt er også en snyder

• 5 months later...
Skrevet
  • Author

Snapchat: Sarahmoshin Florere på annoncelight.dk i øjeblikket. Jeg vil ikke anbefale at overføre nogle penge til “hendes” MobilePay 91848188. Hun ignorere og blokerer når der er blevet overført et beløb. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.