Hop til indhold
massagefyr20

Falske snapchat profiler

Recommended Posts

hejsa

jeg kan godt lide at købe billeder og videoer af kvinder på snapchat. Men syntes generelt der er ret mange falske profiler. 

Jeg har ikke umildbart kunne finde en liste eller anmeldelser af snapchatprofiler. 
så jeg tænkte det kunne være smart at lave en tråd med alle de falske profiler :) 

Her er ihvertfald et par stykker med høj snapchat score jeg har erfaret enten blokerer en efter betaling eller ikke er ægte:
-Clarat666

-snadra456

-rikkesalg

-Varmpige

i må meget gerne kommentere med flere brugere, hvis i selv har oplevet nogle der ikke er ægte 
 

Redigeret af massagefyr20

Del dette indlæg


Link til indlæg

- Lena milf

- Studerende Babe

- Stephanie Dalo

er alle 3 nogle jeg har smidt lidt mønt efter, og har fået fine film fra dem. 
 

Fin tråd for øvrigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan jeg få dig til at skrive til studerende babe, at hun skal åbne for min blokering igen? Hun var igang med at rydde op i profilen, og jeg fik ikke svaret på hendes henvendelse hurtigt nok, og blev derfor blokeret. Min snap er tothestarsdk. Det ville være super fedt! Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tothestars skrev, den 24.3.2020 at 21:26:

Der er flere, der hedder Stephanie Dalo. Har du hendes snap-navn? 

Hendes snapnavn er stefaniedalo6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen snappen: “ topigeri9000 ” er en scam

købte en video, men fik den ikke, når jeg spurgte til den var den på vej. Efter 10 min blev jeg blokeret. 
 

nummeret er 50342751

Redigeret af massagefyr20

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snapchat: Sarahmoshin Florere på annoncelight.dk i øjeblikket. Jeg vil ikke anbefale at overføre nogle penge til “hendes” MobilePay 91848188. Hun ignorere og blokerer når der er blevet overført et beløb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...