Guest Havnebumsen Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg var i Føtex her idag, hvor jeg ser en ung fyr, der står med 8, otte! pakker toiletpapir! Jeg er ikke typen, der holder min mund, så jeg gav ham en skideballe, for at være en selvisk hystade, der gjorde alting værre. Det eneste han havde at sige til sit forsvar var, om han kunne hjælpe mig, eller om han kunne fortsætte med at sætte varer på plads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. Marts, 2020 Havnebumsen skrev, for 5 minutter siden: Jeg var i Føtex her idag, hvor jeg ser en ung fyr, der står med 8, otte! pakker toiletpapir! Jeg er ikke typen, der holder min mund, så jeg gav ham en skideballe, for at være en selvisk hystade, der gjorde alting værre. Det eneste han havde at sige til sit forsvar var, om han kunne hjælpe mig, eller om han kunne fortsætte med at sætte varer på plads. Det er da en helt normal mængde for mig at indkøbe, når jeg skal have brunkål. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 18. Marts, 2020 Ja og fx bilka er som regel vild med ideen, køb fx 7 eller 8 pizza og spar penge.? Mon de der mængde rabatter stiller lidt af for tiden..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 18. Marts, 2020 Borende X skrev, for 2 timer siden: Det er da en helt normal mængde for mig at indkøbe, når jeg skal have brunkål. Pampers Oldboys, så redder du en halv svensk skov ........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg