Hop til indhold

Så blev jeg smittet

Featured Replies

Skrevet

De smager ellers godt, så nu har jeg buret mig selv inde og nyder de kolde drikke uden andre

carona.jfif

Redigeret af 2cool

Skrevet
2cool skrev, for 37 minutter siden:

De smager ellers godt, så nu har jeg buret mig selv inde og nyder de kolde drikke uden andre

carona.jfif 13.66 kB · 105 downloads

Beklager det syntes jeg ikke er sjovt "sorry"

Skrevet
AalborgLook skrev, Lige nu:

Jeg åbner altså ikke .jfif filer fra en person jeg ikke kender.

Jeg tænkte nøjagtigt det samme. Jeg skal sgu ikke åbne en fil af et eller andet semi-obskurt format...uploadet af en tilfældig...på et sexforum.

Skrevet

har "oversat" jfif filen til en png

corona.png

Skrevet
2cool skrev, for 2 timer siden:

carona.jfif 13.66 kB · 173 downloads

2cool skrev, for 2 timer siden:

carona.jfif 13.66 kB · 173 downloads

Total dum og plat form for humor.

Skrevet
jp skrev, for 2 timer siden:

Beklager det syntes jeg ikke er sjovt "sorry"

Ja humor opfattes som bekendt forskelligt , bl. a er der gud døde mig enkelte der mener at filmen 'Toni Erdman' er sjov.

Personligt købte jeg i mandags en six pack Corona øl og meddelte dagen efter  min (svenske ) chef ,at jeg nu havde fået Corona 

Han tog det i godt humør :-)

Skrevet
  • Author
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Ja humor opfattes som bekendt forskelligt , bl. a er der gud døde mig enkelte der mener at filmen 'Toni Erdman' er sjov.

Personligt købte jeg i mandags en six pack Corona øl og meddelte dagen efter  min (svenske ) chef ,at jeg nu havde fået Corona 

Han tog det i godt humør :-)

Det er sgu god humor

Skrevet
2cool skrev, for 8 minutter siden:

Det er sgu god humor

Åh jo måske, men personligt syntes jeg det er alt for tidligt at joke om Covid 19 :huh: måske om 3 år og alligevel ikke :(

Skrevet
  • Author
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Åh jo måske, men personligt syntes jeg det er alt for tidligt at joke om Covid 19 :huh: måske om 3 år og alligevel ikke :(

Joker vi om den værste sygdom - Kræft som er med dødelig udgang ?

Skrevet
2cool skrev, for 2 minutter siden:

Joker vi om den værste sygdom - Kræft som er med dødelig udgang ?

Det er vist en anden sag, mener bare ikke man skal joke med Corona uanset hvem og hvilken situation

Men til gengæld vil det klæde Danmark (alle) at ta Corona situationen alvorlig og følge de retningslinjer som nu engang er givet 

Corona er et fælles ansvar. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.