Hop til indhold
2cool

Så blev jeg smittet

Recommended Posts

Gæst
AalborgLook skrev, Lige nu:

Jeg åbner altså ikke .jfif filer fra en person jeg ikke kender.

Jeg tænkte nøjagtigt det samme. Jeg skal sgu ikke åbne en fil af et eller andet semi-obskurt format...uploadet af en tilfældig...på et sexforum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 2 timer siden:

Beklager det syntes jeg ikke er sjovt "sorry"

Ja humor opfattes som bekendt forskelligt , bl. a er der gud døde mig enkelte der mener at filmen 'Toni Erdman' er sjov.

Personligt købte jeg i mandags en six pack Corona øl og meddelte dagen efter  min (svenske ) chef ,at jeg nu havde fået Corona 

Han tog det i godt humør :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Ja humor opfattes som bekendt forskelligt , bl. a er der gud døde mig enkelte der mener at filmen 'Toni Erdman' er sjov.

Personligt købte jeg i mandags en six pack Corona øl og meddelte dagen efter  min (svenske ) chef ,at jeg nu havde fået Corona 

Han tog det i godt humør :-)

Det er sgu god humor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
2cool skrev, for 8 minutter siden:

Det er sgu god humor

Åh jo måske, men personligt syntes jeg det er alt for tidligt at joke om Covid 19 :huh: måske om 3 år og alligevel ikke :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Åh jo måske, men personligt syntes jeg det er alt for tidligt at joke om Covid 19 :huh: måske om 3 år og alligevel ikke :(

Joker vi om den værste sygdom - Kræft som er med dødelig udgang ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
2cool skrev, for 2 minutter siden:

Joker vi om den værste sygdom - Kræft som er med dødelig udgang ?

Det er vist en anden sag, mener bare ikke man skal joke med Corona uanset hvem og hvilken situation

Men til gengæld vil det klæde Danmark (alle) at ta Corona situationen alvorlig og følge de retningslinjer som nu engang er givet 

Corona er et fælles ansvar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...