2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) De smager ellers godt, så nu har jeg buret mig selv inde og nyder de kolde drikke uden andre carona.jfif Redigeret 18. Marts, 2020 af 2cool 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 37 minutter siden: De smager ellers godt, så nu har jeg buret mig selv inde og nyder de kolde drikke uden andre carona.jfif 13.66 kB · 105 downloads Beklager det syntes jeg ikke er sjovt "sorry" 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg åbner altså ikke .jfif filer fra en person jeg ikke kender. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2020 AalborgLook skrev, Lige nu: Jeg åbner altså ikke .jfif filer fra en person jeg ikke kender. Jeg tænkte nøjagtigt det samme. Jeg skal sgu ikke åbne en fil af et eller andet semi-obskurt format...uploadet af en tilfældig...på et sexforum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 18. Marts, 2020 har "oversat" jfif filen til en png Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 2 timer siden: De smager ellers godt, så nu har jeg buret mig selv inde og nyder de kolde drikke uden andre carona.jfif 13.66 kB · 173 downloads 2cool skrev, for 2 timer siden: De smager ellers godt, så nu har jeg buret mig selv inde og nyder de kolde drikke uden andre carona.jfif 13.66 kB · 173 downloads Total dum og plat form for humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 18. Marts, 2020 jp skrev, for 2 timer siden: Beklager det syntes jeg ikke er sjovt "sorry" Ja humor opfattes som bekendt forskelligt , bl. a er der gud døde mig enkelte der mener at filmen 'Toni Erdman' er sjov. Personligt købte jeg i mandags en six pack Corona øl og meddelte dagen efter min (svenske ) chef ,at jeg nu havde fået Corona Han tog det i godt humør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 Gh0st skrev, for 1 time siden: Ja humor opfattes som bekendt forskelligt , bl. a er der gud døde mig enkelte der mener at filmen 'Toni Erdman' er sjov. Personligt købte jeg i mandags en six pack Corona øl og meddelte dagen efter min (svenske ) chef ,at jeg nu havde fået Corona Han tog det i godt humør Det er sgu god humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 8 minutter siden: Det er sgu god humor Åh jo måske, men personligt syntes jeg det er alt for tidligt at joke om Covid 19 måske om 3 år og alligevel ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 Thaimig skrev, for 1 minut siden: Åh jo måske, men personligt syntes jeg det er alt for tidligt at joke om Covid 19 måske om 3 år og alligevel ikke Joker vi om den værste sygdom - Kræft som er med dødelig udgang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 2 minutter siden: Joker vi om den værste sygdom - Kræft som er med dødelig udgang ? Det er vist en anden sag, mener bare ikke man skal joke med Corona uanset hvem og hvilken situation Men til gengæld vil det klæde Danmark (alle) at ta Corona situationen alvorlig og følge de retningslinjer som nu engang er givet Corona er et fælles ansvar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg