Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden: Selvom vi ikke må særlig meget lige nu, så har vi lov at drømme. Så hvad skal I, når det her er ovre? Jeg skal kneppe, råhore og elske så dybt og inderligt at jeg kun lige orker at trække vejret og intet andet. Og når jeg er kommet til kræfter, så skal jeg i Ikea. Min kærlighed til Ikea blev ikke mindre af, at de tager ansvar og lukker mens det står på. er du nymofman egenligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden: Selvom vi ikke må særlig meget lige nu, så har vi lov at drømme. Så hvad skal I, når det her er ovre? Jeg skal kneppe, råhore og elske så dybt og inderligt at jeg kun lige orker at trække vejret og intet andet. Og når jeg er kommet til kræfter, så skal jeg i Ikea. Min kærlighed til Ikea blev ikke mindre af, at de tager ansvar og lukker mens det står på. Det kommer til at vare meget længere en de 14 dage, de siger epidemien vil toppe slut april. Jeg skal lave penge når alt det er overstået, det er det jeg tænker mest på lige nu, efter mit helbred som kommer i første række. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 19 minutter siden: er du nymofman egenligt ? Neeeeej. Jeg er bare usædvanligt glad for sex. Og jo mere jeg får, jo mere har jeg lyst til at få. Det er da helt normalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Neeeeej. Jeg er bare usædvanligt glad for sex. Og jo mere jeg får, jo mere har jeg lyst til at få. Det er da helt normalt. så får du en hård tid de næste par mdr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 1 minut siden: så får du en hård tid de næste par mdr Ikke så hård som jeg troede. Jeg bliver telefonsex sælger fra i morgen. Og med min sexede stemme, så håber jeg jeg får nogle opkald. Jeg skal bare lige have opladet legetøjet først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 18. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Jeg tror det er noget I begge kan tjene penge på, hvis I laver et webcamshow med det. Helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Helt sikkert I må godt reklamere med det på Annoncelight nu. Det har vores kære admin skrevet i en anden tråd. (vi må godt reklamere for telefonsex og webcamsex osv. Der står ikke direkte at I to må reklamere for jeres syge lyster) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Marts, 2020 Frække Tanja skrev, for 5 timer siden: Når alt det her er overstået, så skal jeg have så meget pik at jeg ikke kan gå på benene Jeg er så liderlig at det gør ondt men så har jeg noget at glæde sig til. (stakkels den første gæst jeg har efter alt det her, han bliver SPIST!! ) Får du ikke sex af din kæreste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 18. Marts, 2020 Frække Tanja skrev, for 6 timer siden: Når alt det her er overstået, så skal jeg have så meget pik at jeg ikke kan gå på benene Jeg er så liderlig at det gør ondt men så har jeg noget at glæde sig til. (stakkels den første gæst jeg har efter alt det her, han bliver SPIST!! ) Du minder mig meget om en kat, jeg engang havde i min ungdom. Når den kom i løbetid, var den totalt umulig. Den var så liderlig, at den, som jeg læste kropssproget, var dybt taknemlig for, at jeg kløede den lidt i bagdelen med en blyant. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 18. Marts, 2020 Borende X skrev, for 25 minutter siden: Du minder mig meget om en kat, jeg engang havde i min ungdom. Når den kom i løbetid, var den totalt umulig. Den var så liderlig, at den, som jeg læste kropssproget, var dybt taknemlig for, at jeg kløede den lidt i bagdelen med en blyant. Ja det er med 110% sikkerhed sådan jeg har det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 18. Marts, 2020 Frække Tanja skrev, for 17 minutter siden: Ja det er med 110% sikkerhed sådan jeg har det Uha, det lyder sgu' farligt for enhver, der har noget, der stikker bare lidt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 18. Marts, 2020 Borende X skrev, for 20 minutter siden: Uha, det lyder sgu' farligt for enhver, der har noget, der stikker bare lidt ud Ja nemlig du haps haps haps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 18. Marts, 2020 Naboen skrev, for 8 timer siden: Umiddelbart finde den Glædes Pige i Nordsjælland der giver det Bedste Handjob Anyone ... Hvem skal jeg kigge efter Det skal være Laaaaangsomt eller nowet Et handjob efter lockdown? Du lever da livet på kanten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg skal kysse og kramme konen, børnene og børnebørnene og Jeg skal arbejde, så jeg får råd til at kneppe en stribe GP'er. (Nørj hvor jeg savner det nu, hvor det er lukket land) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 434 Skrevet 19. Marts, 2020 Jeg skal mødes med familie, venner og kollegaer... ... Og så skal jeg selvfølgelig gennemkneppe mine 2 faste sugarbabes (måske som trekant ). ... Og endelig skal jeg med god samvittighed støtte (og nyde) andre glædepiger, så de finansielt kan klare sig ovenpå sundhedskrisen. Ps. Jeg kan være lidt bekymret for den pige der tager min første udløsning i munden, for der kommer til at være tryk på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 652 Skrevet 19. Marts, 2020 Pophair skrev, for 19 timer siden: Et handjob efter lockdown? Du lever da livet på kanten I know .... Men det er godt nok for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg