Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 Det er vel også forbudt at annoncere for ydelser der ikke må udføres. Her tænker jeg både på udøvere og annoncører. Er der sat bødestørrelser på overtrædelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 hvilke ydelser tænker du på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 3 minutter siden: hvilke ydelser tænker du på. Massage og sexuelle ydelser. Ydelser der indebærer fysisk kontakt må ikke udføres medmindre det har et medicinsk formål. Det er noget der har været i nyhederne ( du ved radio tv aviser nyhedssider på internettet og et par andre steder). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 18. Marts, 2020 Hm.. Der er blevet spurgt til lukning af annoncesider i flere dage nu, men fx annoncelight er jo en del af Eroguide, og dog har styrelsen ikke kommenteret på de forums af hvad jeg har set Hvis de åbne steder stadig annoncerer kan politiet opspore det, og lukke stederne med en bødestraf. Når de ikke har lukket endnu, selv efter gårsdagens pressemøde, så er det måske det der skal til. Så stopper annonceringen, også er der heller ikke nogen kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 18. Marts, 2020 Det er forbudt at udføre, ikke at annoncere. Det skader næppe, at kunder samler inspiration til vi kommer ud på den anden side af det her. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 18. Marts, 2020 Liv skrev, for 2 minutter siden: Det er forbudt at udføre, ikke at annoncere. Det skader næppe, at kunder samler inspiration til vi kommer ud på den anden side af det her. Det kommer vel an på, hvad der står i annoncen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 18. Marts, 2020 WhoKnowsWhat skrev, for 1 minut siden: Det kommer vel an på, hvad der står i annoncen... Ja, det har du selvfølgelig ret i, det går ikke at skrive “mød mig i dag”. Men den almindelige profiltekst kan jo sagtens blive stående, selvom man har lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 @Liv Det står jo på din hjemmeside på sexpiger at du kan mødes idag, selvom du har skrevet at du har lukket frem til den 30/3 og alligevel kan man træffe dig i odense den 28/3. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 18. Marts, 2020 @2cool Det er et kendt problem at web-administratorer på klinikkerne ikke altid får opdateret ændringer på hjemmesiderne så hurtigt som vi giver besked om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 15 minutter siden: Hm.. Der er blevet spurgt til lukning af annoncesider i flere dage nu, men fx annoncelight er jo en del af Eroguide, og dog har styrelsen ikke kommenteret på de forums af hvad jeg har set Hvis de åbne steder stadig annoncerer kan politiet opspore det, og lukke stederne med en bødestraf. Når de ikke har lukket endnu, selv efter gårsdagens pressemøde, så er det måske det der skal til. Så stopper annonceringen, også er der heller ikke nogen kunder. Politiet har da ikke tid til det og havde de ellers tid til det, så blev andre mere vigtigere sager sat på standby i lang tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 1 minut siden: @2cool Det er et kendt problem at web-administratorer på klinikkerne ikke altid får opdateret ændringer på hjemmesiderne så hurtigt som vi giver besked om det @Emmalie hvis du mener sexpiger.dk, så er det ens egen hjemmeside som opdatere siden, lige så snart du beder den om det og ikke af en admin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) 2cool skrev, for 5 minutter siden: Politiet har da ikke tid til det og havde de ellers tid til det, så blev andre mere vigtigere sager sat på standby i lang tid. Det har du helt ret i. Men som Liv skriver er det ikke forbudt at annoncere, det er forbudt at udføre ydelserne. Flere annoncer viser tydeligt at mange fortsat udfører ydelserne, men de ved godt at det er lovovertrædelse - hvis de ikke lukker frivilligt, så er det politi - hvis du kan følge mig?. Jeg synes det er for dumt hvis det skal være nødvendigt. Og jeg håber ikke at politiet sætter deres kræfter der. Jeg kender ikke sexpiger - men man kan jo komme til at glemme, der er mange der har et væld af forskellige annoncer Redigeret 18. Marts, 2020 af Emmalie edit med polit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 3 minutter siden: Politiet har da ikke tid til det og havde de ellers tid til det, så blev andre mere vigtigere sager sat på standby i lang tid. Det har du ret i. Det er derfor selvjustits er nødvendig her, som i andre forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 18. Marts, 2020 WhoKnowsWhat skrev, for 18 minutter siden: Det kommer vel an på, hvad der står i annoncen... Det bliver så muligvis til et spørgmål om vildledende markedsføring, men der har myndighederne nok andre ting højere på prioriteringslisten lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 18. Marts, 2020 Dem der kommer sådanne steder burde være voksne nok til at holde sig væk men virussen hærger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 stop nu tråd starter med alle de politi mands opslag, man blir så træt. Alle fornuftige mennesker ved at der er forbud indtil 31 marts og vil ikke besøge hverken frisører, tattovørre, massagekliniker osv ... Hvor vil du hen med dit opslag egenligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 8 minutter siden: Det har du helt ret i. Men som Liv skriver er det ikke forbudt at annoncere, det er forbudt at udføre ydelserne. Flere annoncer viser tydeligt at mange fortsat udfører ydelserne, men de ved godt at det er lovovertrædelse - hvis de ikke lukker frivilligt, så er det politi - hvis du kan følge mig?. Jeg synes det er for dumt hvis det skal være nødvendigt. Jeg kender ikke sexpiger - men man kan jo komme til at glemme, der er mange der har et væld af forskellige annoncer Jeg kan udmærket godt følge dig. Men vi begge ved godt at politiet ikke har mandskab nok til at udfylde alle opgaver på engang. At der sidder nogen tilbage og reklamere, det kan ikke blive min hovedpine. Jeg kender udmærket sexpiger.dk, min forrige ex ex kæreste brugte stedet flittigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 18. Marts, 2020 Steenborg skrev, for 14 minutter siden: Det har du ret i. Det er derfor selvjustits er nødvendig her, som i andre forhold. Du mener selvtægt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 14 minutter siden: Du mener selvtægt. Det tror jeg ikke han gør. Selvjustits er når den enkelte selv retter ind, selvtægt er når man bruger magt til at få andre til at rette ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 18. Marts, 2020 Hold nu k*ft hvor folk keder sig, man kan da godt mærke, hvem af os herinde, der går hjemme med fuld løn, og hvem der stadigvæk har noget at "rive" i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 18. Marts, 2020 Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden: Hold nu k*ft hvor folk keder sig, man kan da godt mærke, hvem af os herinde, der går hjemme med fuld løn, og hvem der stadigvæk har noget at "rive" i Hvad river du da i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 18. Marts, 2020 Borende X skrev, for 15 minutter siden: Hvad river du da i? Du kender vel godt det gamle ordsprog: Jeg keder mig aldrig, om jeg så skal sidde med hænderne i skødet, så skal jeg nok finde noget at rive i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Steenborg skrev, for 1 time siden: Det er vel også forbudt at annoncere for ydelser der ikke må udføres. Her tænker jeg både på udøvere og annoncører. Er der sat bødestørrelser på overtrædelser? Det du siger svarer til at folk som sætter rejsegavekort til salg på dba vil betyde bøde til dba for lovovertrædelse da udenrigsministeriet fraråder al udrejse? Det svarer også til at håndværkeren med økonomisk overskud ikke må gøre reklame for fremtidige opgaver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) 2cool skrev, for 4 timer siden: @Liv Det står jo på din hjemmeside på sexpiger at du kan mødes idag, selvom du har skrevet at du har lukket frem til den 30/3 og alligevel kan man træffe dig i odense den 28/3. Det er en fejl, jeg har ikke fået slettet kalenderen, man kan ikke møde mig nogensteder. Det fremgår også, hvis man ringer op til mig. Men egentlig kunne der sagtens stå, at jeg holder åbent for jeg tilbyder online ydelser alle dage Redigeret 18. Marts, 2020 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 18. Marts, 2020 2cool skrev, for 3 timer siden: @Emmalie hvis du mener sexpiger.dk, så er det ens egen hjemmeside som opdatere siden, lige så snart du beder den om det og ikke af en admin. Kalenderen er slettet nu, det var en forglemmelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg