Hop til indhold

Recommended Posts

Hi Folks,

Har noget at dele med jer herinde, helt før Corona osv. - var lysten temmelig stor en weekend, og havde skrevet med hende her : Adriana og mødte op som aftalt, og blev låst ind...og en smuk latinamerikansk GP åbnede dør, og jeg blev ledt ind i et småt dunkel rum - men hun virkede godt nok fast i skindet, det skal vise sig at det var ikke eneste del hun var fast i..

Aftalt penge - var så smuttet, fordi hun ville have mere! - okay - hun så sku godt ud, så pyt 1 time total.

og jeg skal love for hun var udadvendt, og ville noget - men da det så kom til blowjob begyndte jeg at fornemme en Alfa Laval malkemaskine godt kunne gå hjem... for damn det blowjob - og jeg plejer helst det er blidt... det kan man ikke just sige... så da det kom til hun ville ride, gled jeg op i hende og så var det som at komme i klemme i en skrustik - hun kunne knibeøvelser, men måtte ikke have det fjernest fornemmelse om hvor hårdt det var - og hun ville ride vildt, i en seng som knagede og knirkede - så man mistede helt lysten, så høj var den - og jeg prøvede at få denne "hidsige" latino nede i gear - lidt uden held, og hun fik også malket min ladning i kondomet! - jeg gik derfra med blandende følelser efter oplevelsen, for GP var smuk - men kendte slet ikke sin egen styrke hverken via mund eller fisse - stedet, vil jeg ikke besøge igen - alt for skummelt, og den seng skulle smides på en genbrugsplads asap.

men jeg fik så også en hilsen - og det håber jeg ikke andre prøver, indv. forhudsbetændelse!!!! AV AV... og det er kommet efter hun har presset pikhovedet sammen om forhuden - så nu har det i mere end 10 dage gjort pisse ondt at pisse - men det kan jeg ikke laste hende, fordi den som gerne vil have sin pik i klemme i en stærk mund/fisse - besøg hende!

jeg er sat ud af spillet i disse Corona dage en rum tid endnu - og så håber jeg sengen er smidt ud...

God dag alle sammen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart virker det til hun er 100% klar over hendes "force"... at få afsluttet foretagenet hurtigst muligt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 12 timer siden:

Umiddelbart virker det til hun er 100% klar over hendes "force"... at få afsluttet foretagenet hurtigst muligt... 

Det kan du have ret i....  men hun var ikke mest obs på at få mig ud for jeg husker blot nu tiden ind fra bil og retur viste ret god times tid...men fuck hendes skruestik af en muskel og sug/tryk med kæber uden der var tænder i banditten var for meget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...