Hop til indhold
Guest Tatra

Generel viden søges

Recommended Posts

Guest Tatra

Håber dette er rigtigt sted, da jeg håber at kunne få hjælp af dem, der har erfaringer, netop her, og mindre i generel debat eller lign. Men lad mig det vide hvis jeg tager helt fejl.

Mødte for nylig min første ladyboy, sådan lidt ved en tilfældighed.
Ikke den store sexuelle oplevelse, at vi nød samværet alligevel er en anden sag i denne sammenhæng.

Efterfølgende satte det lidt tanker igang, om at prøve mere.

Men jeg mangler lidt viden om tingene.
Hvad er eller menes med:
Ladyboy? Altid med vedhæng?
Shemale? Er det noget andet end ladyboy?
Trans? Hvor står det i denne sammenhæng?
Pre-op / post-op? Pre-op, er det med vedhæng, og post-op det modsatte, efter operation?
Og post-op? Hvis jeg har ret er de opererede uden vedhæng og med en vagina. Har prøvet det engang før, er jeg ret sikker på. Er det sædvanligt at en sådan vagina kan få  “normale” reaktioner (bliver fugtig og opsvulmet) og er det muligt at en post-op kan komme med en clitoris eller noget til-opereret clitoris-agtigt?
TV/CD? Hvad pokker er det?
Aktiv/Passiv? Tjah, vel indlysende, men er det altid ifm. 2́eren?
Røvfisse (kvalmt udtryk!)? Måske indlysende, men er det en normal 2́er, eller er der gjort noget operationsmæssigt ved det?
Reaktioner? Er det sædvanligt at de kan komme, hvad end de er pre-op eller post-op?
Og det praktiske:
Nogle af pigerne er utroligt feminine, men på billederne med en günther, der ville være en travhest værdig. Stemmer det som regel? “Min” ladyboy gav i alt fald mig styrket selvtillid, selv om jeg efterfølgende så at hun reklamerede med 18 cm. Og jeg opfatter bestemt ikke mig selv som stor i denne sammenhæng.
Stiv? Er pigerne som hovedregel stive, eller kan blive det, ved samvær? Jeg mener, jeg ville ikke kunne blive stiv på komando og sprøjte 5-6-7 gange dagligt! Har de nogen fif? Og kan de som regel sprøjte?

“Min” ladyboy var med en lille slatten regnorm, der hverken kunne eller ville det ene eller andet, men jeg blev lidt fasineret af det øvrige samvær med hende, som om vi havde et eller andet om andet til fælles som jeg ikke har prøvet med pigerne, selv om jeg er meget betaget af dem. Håber med lidt mere viden at kunne tilføje lidt mere til et fremtidigt besøg.

Og evt. emner til besøg af en begynder øst for Storbælt modtages også med kyshånd.

På forhånd tak for alle input:).

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Tatra skrev, for 2 minutter siden:

Håber dette er rigtigt sted, da jeg håber at kunne få hjælp af dem, der har erfaringer, netop her, og mindre i generel debat eller lign. Men lad mig det vide hvis jeg tager helt fejl.

Mødte for nylig min første ladyboy, sådan lidt ved en tilfældighed.
Ikke den store sexuelle oplevelse, at vi nød samværet alligevel er en anden sag i denne sammenhæng.

Efterfølgende satte det lidt tanker igang, om at prøve mere.

Men jeg mangler lidt viden om tingene.
Hvad er eller menes med:
Ladyboy? Altid med vedhæng?
Shemale? Er det noget andet end ladyboy?
Trans? Hvor står det i denne sammenhæng?
Pre-op / post-op? Pre-op, er det med vedhæng, og post-op det modsatte, efter operation?
TV/CD? Hvad pokker er det?
Aktiv/Passiv? Tjah, vel indlysende, men er det altid ifm. 2́eren?
Røvfisse (kvalmt udtryk!)? Måske indlysende, men er det en normal 2́er, eller er der gjort noget operationsmæssigt ved det?
Og det praktiske:
Nogle af pigerne er utroligt feminine, men på billederne med en günther, der ville være en travhest værdig. Stemmer det som regel? “Min” ladyboy gav i alt fald mig styrket selvtillid, selv om jeg efterfølgende så at hun reklamerede med 18 cm. Og jeg opfatter bestemt ikke mig selv som stor i denne sammenhæng.
Stiv? Er pigerne som hovedregel stive, eller kan blive det, ved samvær? Jeg mener, jeg ville ikke kunne blive stiv på komando og sprøjte 5-6-7 gange dagligt! Har de nogen fif? Og kan de som regel sprøjte?

“Min” ladyboy var med en lille slatten regnorm, der hverken kunne eller ville det ene eller andet, men jeg blev lidt facineret af det øvrige samvær med hende, som om vi havde et eller andet og andet til fælles som jeg ikke har prøvet med pigerne, selv om jeg er meget betaget af dem. Håber med lidt mere viden at kunne tilføje lidt mere til et fremtidigt besøg.

Og evt. emner til besøg af en begynder øst for Storbælt modtages også med kyshånd, gerne feminine med store bryster og stort vedhæng, der kan bruges til noget.

På forhånd tak for alle input:).

Synte dit oplæg er usmageligt lige nu, tror de færreste tænker på gp , ladyboy, shemale etc lige nu hvor carona krisen raser for alvor og mange må lukke ned, folk der blir syge, bekymret for fremtid, uvished osv...iøvrigt er søge funktion google glimrende til dine spørgsmål-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
DygtigMaler skrev, Lige nu:

Synte dit oplæg er usmageligt lige nu, tror de færreste tænker på gp , ladyboy, shemale etc lige nu hvor carona krisen raser for alvor og mange må lukke ned, folk der blir syge, bekymret for fremtid, uvished osv...iøvrigt er søge funktion google glimrende til dine spørgsmål-

Nok muligt, men der var en tid inden corona (hvor jeg oplevede det) og der kommer en tid efter corona. Og vil hellere søge praktisk erfaring end mere eller mindre vævende og usikre google-svar.

Undskyld at jeg åbenbart generede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 37 minutter siden:

Synte dit oplæg er usmageligt lige nu, tror de færreste tænker på gp , ladyboy, shemale etc lige nu hvor carona krisen raser for alvor og mange må lukke ned, folk der blir syge, bekymret for fremtid, uvished osv...iøvrigt er søge funktion google glimrende til dine spørgsmål-

Rolig nu!

Jeg synes, at det er helt ok at tænke på andre ting end corona.

I nat tog jeg mig selv i at vågne og spekulere, og især fyldte og ordet corona meget. For meget.

I de fleste af mine tankerækker indgik ordet corona, og til sidst måtte jeg stå op, fordi corona-ordet bare blev gentaget og gentaget.

Jeg havde brug for at gøre noget og tænke på noget andet end corona.

DERFOR: Lad dog folk spørge om og tænke på andre ting en corona. Vores tanker skal da også handle om andet end corona.

Ellers går det da helt galt!

En mulighed er jo også, at man springer de indlæg over, man ikke gider læse.

Det er ikke nødvendigt at regulere, hvad andre mennesker tænker på, når de ikke tænker corona. Vi kommer sagtens over corona uden at censurere, hvad folk ellers tænker på.

Vi er ikke alle ens. Heldigvis :-) 

Love, peace and understanding from

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Rolig nu!

Jeg synes, at det er helt ok at tænke på andre ting end corona.

I nat tog jeg mig selv i at vågne og spekulere, og især fyldte og ordet corona meget. For meget.

I de fleste af mine tankerækker indgik ordet corona, og til sidst måtte jeg stå op, fordi corona-ordet bare blev gentaget og gentaget.

Jeg havde brug for at gøre noget og tænke på noget andet end corona.

DERFOR: Lad dog folk spørge om og tænke på andre ting en corona. Vores tanker skal da også handle om andet end corona.

Ellers går det da helt galt!

En mulighed er jo også, at man springer de indlæg over, man ikke gider læse.

Det er ikke nødvendigt at regulere, hvad andre mennesker tænker på, når de ikke tænker corona. Vi kommer sagtens over corona uden at censurere, hvad folk ellers tænker på.

Vi er ikke alle ens. Heldigvis :-) 

Love, peace and understanding from

French

Enig.  Tanker er toldfri 

Og i denne tid hvor vi er så begrænsede på den ene og anden måde, er det netop at der er brug for at nyde og gøre det der ikke er sat begrænsninger på. Der er meget man ikke må for at  skærme og beskytte menneskers fysiske helbred. Men hvad med det mentale helbred? 

Mennesket er et flokdyr. Vi har brug for hinanden. 

Og når nu vi ikke kan være fysisk sammen ned venner, familie, bekendte, elskere og elskerinder, osv, ja så er der i højere grad brug for samvær online. Der er brug for rummelighed og forståelse og fri tænkning. Ellers bliver vi kollektivt deprimerede og ulykkelige. 

Hvor der kommer en bevægelse, vil der fødes en modbevægelse. <3

Det er i og for sig fint nok at vi agerer politi overfor hinandens handlinger når vi har de tilstande vi har. 

Men tankepolitiet har vi ikke brug for. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...