Hop til indhold

Hvilke blade film er det hun har været i?

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Der står i hendes tekst at hun er kendt fra diversi ting, så vil bare vide hvad det er hun er så kendt for siden det er en del af salgstalen...

Skrevet

Hej John J

Jeg kan ikke svare dig på dit spørgsmål som sådan, men jeg kan fortælle, at den dame du omtaler har været en del af gamet i nogle år. Jeg gætter på det er nogle år siden hun har været i blade eller film, men ved det ikke.

Som bonus kan jeg oplyse, at hun har flere rigtig gode anmeldelser bag sig og storfavorit hos nogle. Jeg traf hende også for nogle år siden. En udmærket oplevelse, men heller ikke mere. Vi svingede ikke sammen. Det er dog ikke ensbetydende med, at du skal læse disse linier som en dårlig anmeldelse. Bare fordi det ikke var et megahit hos mig, behøver det ikke være tilfældet for andre. Og som skrevet, var flere helt vilde med hende før i tiden.

Og hvis det er hendes udseende du er nysgerrig efter, så husker jeg hende som i den flotte ende af skalaen.

L

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.