Hop til indhold

De 3 musketerer i Viborg C.

Featured Replies

Skrevet

De 3 piger der er i Viborg C. Af 2 jeg kan bekræfte

Lisa lækker colombiansk brunette

Mørk spansk godte

Jeg var der sidste torsdags, madrassen var meget fjedret. Personligt var jeg inde hos Lisa, Sex var meget god, hun er pænt stram.

Fik dog at vide jeg ikke skulle kontakte hende igen da jeg ville bekræfte adressen igen fordi jeg havde slettet beskederne. Måske lidt overfladisk...

Anbefaler Lisa kan dog ikke komme tilbage til adressen fordi hun bedte mig ikke kontakte hende igen.

Nr.2 så jeg kort så jeg kan bekræfte de 2

https://annoncelight.dk/showad/290689

Kan ikke bekræfte hende da jeg ikke har set hende

Alt i alt 2 smukke piger hvor billederne passer.

Adressen er Graverne, Viborg tæt ved Kylling & Co.

Anbefaler det til et godt knald

HUSK HUSK HUSK HUSK Nu for helvedes at beskytte jer selv og opføre jer pænt. Pas på det Covid-19 pis.

Pænt underskrevet af JackRabbit :D

Redigeret af JackRabbit

Skrevet
JackRabbit skrev, for 1 time siden:

De 3 piger der er i Viborg C. Af 2 jeg kan bekræfte

Lisa lækker colombiansk brunette

Mørk spansk godte

Jeg var der sidste torsdags, madrassen var meget fjedret. Personligt var jeg inde hos Lisa, Sex var meget god, hun er pænt stram.

Fik dog at vide jeg ikke skulle kontakte hende igen da jeg ville bekræfte adressen igen fordi jeg havde slettet beskederne. Måske lidt overfladisk...

Anbefaler Lisa kan dog ikke komme tilbage til adressen fordi hun bedte mig ikke kontakte hende igen.

Nr.2 så jeg kort så jeg kan bekræfte de 2

https://annoncelight.dk/showad/290689

Kan ikke bekræfte hende da jeg ikke har set hende

Alt i alt 2 smukke piger hvor billederne passer.

Adressen er Graverne, Viborg tæt ved Kylling & Co.

Anbefaler det til et godt knald

HUSK HUSK HUSK HUSK Nu for helvedes at beskytte jer selv og opføre jer pænt. Pas på det Covid-19 pis.

Pænt underskrevet af JackRabbit :D

de 2 links er identiske med overskrift (næsten)/indhold og tlfnr på nær billederne den ene bruger

Redigeret af BlackMagic2020

Skrevet
JackRabbit skrev, for 2 timer siden:

Fik dog at vide jeg ikke skulle kontakte hende igen da jeg ville bekræfte adressen igen fordi jeg havde slettet beskederne

Det lyder meget underligt; jeg fatter intet af dette;;;;;

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

de 2 links er identiske med overskrift (næsten)/indhold og tlfnr på nær billederne den ene bruger

De bor i den samme lejlighed de har nok en skabelon de går ud fra eller copy/paster

Skrevet
Høvdingen skrev, for 23 minutter siden:

Det lyder meget underligt; jeg fatter intet af dette;;;;;

Jeg valgte om besøge hende igen lørdag men havde slettet beskederne, så jeg var inde og fiske annoncen frem, og spurgte så om det den adresse. Hun kaldte mig så dum fordi jeg var der om torsdagen, og sagde hun hader dumme mennesker. Skrev dernæst at jeg ikke skal kontakte hende igen

Skrevet
JackRabbit skrev, for 3 minutter siden:

Jeg valgte om besøge hende igen lørdag men havde slettet beskederne, så jeg var inde og fiske annoncen frem, og spurgte så om det den adresse. Hun kaldte mig så dum fordi jeg var der om torsdagen, og sagde hun hader dumme mennesker. Skrev dernæst at jeg ikke skal kontakte hende igen

Du skal heller ikke kontakte hende igen - du skal droppe gp besøg minimum til d. 30. marts. 

Skrevet
Pepsa skrev, den 17.3.2020 at 20:11:

Du skal heller ikke kontakte hende igen - du skal droppe gp besøg minimum til d. 30. marts. 

tror du mener 30. april .....for marts du slet ikke

Skrevet

Dette er den mest særprægede og intetsigende anmeldelses tråd jeg har læst. Jeg fatter nada. 

Skrevet

Jeg kan bekræfte at de 3 omtalte piger i Viborg, er fuldstændig sindsyge og uden for normal rækkevidde. Tænk jer virkelig om før i kontakter dem og vær sikker på det mobilnummer i bruger kan tåle at modtage en masse lort på alle mulige tidspunkter af døgnet efterfølgende.

Nye links:

https://annoncelight.dk/showad/287094

https://annoncelight.dk/showad/294143

Redigeret af Harvaeretder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.