Hop til indhold
Guest Zoro1

Frihedens Thaimassage

Recommended Posts

Guest Zoro1

Hej alle.

Jeg har besøgt Dao flere gange som ejer Frihedens Thaimassage i Hvidovre. Hun er altid super sød og smilende. Lækker krop ( store dejlige bryster) og taler perfekt dansk. Hun giver en helt fantastisk massage uanset, hvad du ønsker. Er du til hård Thaimassage så findes det ikke hårdere end hos Dao. Hun kan selvfølgelig også give blid oliemassage og meget mere. Der er formentlig flere herinde der  har besøgt Orkide i Herlev tidligere, hvor der var 2 super skønne kvinder Lisa og Sarah. Ejeren Namphet behandlede dem begge meget dårligt og de forlod stedet. Jeg ved nu, at Sarah arbejder hos Dao i Hvidovre og besøgte hende forleden. For satan, hvor er hun fræk og giver en helt fantastisk massage. Jeg fik FP med olie massage, woow,  og der blev ikke snydt med noget og slet ikke tiden. Derfor kan jeg varmt anbefale stedet, hvis i er på de kanter. 

NB: Sarah fortalte mig, at Lisa var taget til Italien ifm.med ovennævnte, men vidste ikke hvor hun var i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 53 minutter siden:

... NB: Sarah fortalte mig, at Lisa var taget til Italien ifm.med ovennævnte, men vidste ikke hvor hun var i dag.

Formentlig i coronakarantæne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Zoro1 skrev, for 3 timer siden:

Ejeren Namphet behandlede dem begge meget dårligt og de forlod stedet.

Det er selvfølgelig Sarahs udlægning og jeg er sikker på at Namphet har en helt anden version af den historie.
Nu er jeg kommet fast hos Namphet igennem meget lang tid efterhånden, jeg har også været sammen med Sarah og Lisa, når Namphet har været på ferie eller har haft fri og jeg finder det nu mere sandsynligt, at de nok ikke har været helt loyale overfor Namphet, mens de har passet biksen.
Der er ingen tvivl om, at der opstået en konflikt mellem dem og derfor har klnikken heller ikke været åbent her senest, mens Namphet var på ferie i Thailand. Klinikken har holdt helt lukket i den seneste periode (flere måneder faktisk) og er først åbent igen nu, når Namphet er kommet retur fra Thailand.

Lisa bor og har opholdstilladelse i Italien, derfor opholder hun sig der...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...