hamfyrender 2 Skrevet 17. Marts, 2020 hej er der nogle der ved om det også er hende man bliver modtaget og behandlet af. og ved i hvor henad hun holder til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) Mon ikke 1 efterlysning er nok, til at få svar, hvis nogen ved noget. ingen grund til at lave 2 efterlysninger, med minutters mellemrum. UPS havde ikke set at der var 2 forskellige steder du søgte. Undskyld Redigeret 17. Marts, 2020 af Mr1time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Bogart 19 Skrevet 17. Marts, 2020 Hun flyttede i februar til Fredericia under navnet Bine. Jeg ved ikke om hun stadigvæk er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) Mr Bogart skrev, for 1 time siden: Hun flyttede i februar til Fredericia under navnet Bine. Jeg ved ikke om hun stadigvæk er der. Bine var i Vejle for 1 uge siden, men der er blevet stille efter corona varselerne, der stod dog i annoncen at hun gæstebesøger Vejle de næste 2-3 måneder... mere vides p.t. ikke da en del GP og massage steder er lukket ned. Men ser ud til hun er i Odense nu: https://annoncelight.dk/showad/292978 Redigeret 17. Marts, 2020 af lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamfyrender 2 Skrevet 17. Marts, 2020 stadig ingen der ved noget om hvor hun befinder sig i byen Fåborgvej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 17. Marts, 2020 Ring/skriv og spørg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamfyrender 2 Skrevet 17. Marts, 2020 ingen respons selvom den er aktiv. det jo ikke for sjov jeg skrev her:D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 17. Marts, 2020 Så må du prøve igen senere. Hvis adressen ikke står i annoncen må den ikke postes herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamfyrender 2 Skrevet 17. Marts, 2020 hvis du bare skal fylde forum med ligegyldige beskeder så skriv i nogle andres forespørgsler du har ikke været andet end en belastning i tråden med ligegyldig info om hun er i Fredericia i sidste uge osv osv. hvad har det med sagen og gøre om jeg må spørge ????????????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 17. Marts, 2020 hamfyrender skrev, for 2 timer siden: hvis du bare skal fylde forum med ligegyldige beskeder så skriv i nogle andres forespørgsler du har ikke været andet end en belastning i tråden med ligegyldig info om hun er i Fredericia i sidste uge osv osv. hvad har det med sagen og gøre om jeg må spørge ????????????? Rolig nu - du har vist fået svar på hvad du spurgte om. At du ikke selv formår at skabe kontakt til pigen og spørge er dit problem. resten må du tage som bonusinfo ellers må du spørge mere præcist inkl link osv. hej hej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg