MeToo 3 Skrevet 16. Marts, 2020 Hej Går med en fantasi om at knalde med en veludrustet trans,sammen med en kvinde. Er der nogen der ved om nogen af dem vil deltage i en trekant med en mand og kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 16. Marts, 2020 Jeg har samme fantasi, og havde også en veninde der sagde hun var med på den. Jeg fandt en trans der gerne ville. Hvor i landet er du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MeToo 3 Skrevet 18. Marts, 2020 Befinder mig i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AudiHT 8 Skrevet 21. Marts, 2020 Det er ikke nemt at finde en som har lyst. Har forsøgt at finde en som ville hjælpe mig med at knalde min kæreste. Ellen skulle efter sigende være den eneste som har lyst til dette. Har i andre gode forslag modtages de gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 27. Marts, 2020 Jeg vil gerne deltage i en trekant. Måske er det en god ide vi gør det efter Corona-krisen. Men ellers er jeg frisk på det. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 14. Maj, 2020 Danmark er ved at åbne op og det er sgu min numse også. Hvis der er nogen herinde der vil have en trekant med en trans, så er jeg klar. Send mig en PM, hvis I er interesseret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastpacker 1 Skrevet 31. Maj, 2020 TV Louise skrev, den 14.5.2020 at 19:00: Danmark er ved at åbne op og det er sgu min numse også. Hvis der er nogen herinde der vil have en trekant med en trans, så er jeg klar. Send mig en PM, hvis I er interesseret. Det kan umuligt være sandt, at ingen har rykket på denne invitation?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg