Hop til indhold

"Brune værtshuse"

Featured Replies

Skrevet
  • Author
DygtigMaler skrev, for 53 minutter siden:

Det var da et underligt spørgsmål.

Er du fuld ?

Fuld?... næh, bare målløs (og egentlig også trist) over, hvor ubegavet det er, at insistere på at smitte hinanden, når man selv tydeligvis er i risikogruppen for alvorlig sygdom ved smitte... 

Andre lignende steder ligner også demografisk, så segmentet kommer nok desværre til at optage en del intensiv-sengepladser, og det er så nok meget langt fra alle, som vil klare den...

Redigeret af Pinkman

Skrevet
Pinkman skrev, for 3 minutter siden:

Fuld?... næh, bare målløs (og egentlig også trist) over, hvor ubegavet det er, at insistere på at smitte hinanden, når man selv tydeligvis er i risikogruppen for alvorlig sygdom ved smitte...

var nu også kun for at være sjov, nu det handlede om værthuse, men ja enig ..

Skrevet

Værtshuse og andre forretninger skal vel stadig betale husleje, forsikringer, div. afgifter mm. - dem går staten vel ikke ind og dækker - ligesom, de heller ikke dækker tabt indtjening - og efter min mening har regeringen helt overreageret, fremfor bare at anbefale folk at bruge bruge ansigtsmasker, mundbind o.lign. + evt. handsker i det offentlige rum, hvor man kommer tæt sammen.

Skrevet
Pinkman skrev, for 13 timer siden:

Andre lignende steder ligner også demografisk, så segmentet kommer nok desværre til at optage en del intensiv-sengepladser, og det er så nok meget langt fra alle, som vil klare den...

Det kan du jo have ret i. Men kig dig omkring, når du handler..... Yngre mennesker, der ikke er i risiko-gruppen, lader til at blive hjemme, hvor de mennekser der generelt går på de cafe'er og restauranter, de der står tæt og taler sammen osv, er de ældre i risiko-gruppen. Man når vel et punkt, hvor man tænker, at er de ligeglade, kan vi alle være ligeglade. Jeg behøver vel ikke holde mig hjemme for ikke at smitte en gammel, hvis den gamle selv insisterer på at gå ud?

Det er muligt det kun er i København, det er sådan, men det er hvad jeg ser.....

Skrevet

Spot on Pinkman:

Netop de brune værtshuse forstår jeg ikke.

Man skal være noget ubegavet for at sidde i timevis i snuskede omgivelser og indhale litervis af tobaksrøg mens man drikker kedelige Hof i selskab med mere og mere bøvede personer.

Sådan har jeg  oplevet steder son 'Boby Bar' i Kbh, general Rye i Aarhus og holder mig konsekvent fra den slags underlødige steder.

Dem kommer jeg ikke til at savne i bybilledet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.