Hop til indhold

Effektiv pumpe efterlyses

Featured Replies

Skrevet

Pumpe  til  oppumpning af  fisse  - hvor  finder/køber  jeg  en  i god  kvalitet? 

Gerne netkøb 

Skrevet
2cool skrev, for 6 minutter siden:

Er  der  nogen  af  de  pumper  som  du  har  god erfaring  med? 

Har  haft 2 som  minder  meget  om  dem  du  har  linket  til  og  synes  ikke  de  er  super  gode

Skrevet

Hejsa.

Jeg tror nu, at min “håndpumpe” er ligeså god og effektiv.....................GF

Skrevet
aktivnydende skrev, 1 time siden:

Hejsa.

Jeg tror nu, at min “håndpumpe” er ligeså god og effektiv.....................GF

Vil  du  låne  den  ud  - vil  gerne  have  en  meget  opsvulmet  fisse 

Skrevet
Nemtøs skrev, den 16.3.2020 at 15:22:

Pumpe  til  oppumpning af  fisse  - hvor  finder/køber  jeg  en  i god  kvalitet? 

Gerne netkøb 

Jeg ville nu tage et kig på MedicalToys.com og vælge den største Cup størrelse. Deres udformning er anatomisk og overflødiggør den latterlige paknings ring der er på billige og ubrugelige produkter. Tilmed en pumpe, som kan suge skålen helt fuld og giver et lækkert syn og mega skønne og følsomme skamlæber der tigger om at blive slikket.

Skrevet
giraffen skrev, den 17.3.2020 at 23:24:

Jeg ville nu tage et kig på MedicalToys.com og vælge den største Cup størrelse. Deres udformning er anatomisk og overflødiggør den latterlige paknings ring der er på billige og ubrugelige produkter. Tilmed en pumpe, som kan suge skålen helt fuld og giver et lækkert syn og mega skønne og følsomme skamlæber der tigger om at blive slikket.

helt enig...har prøvet det skrammel som tidl. nævnt...men netop den pumpe her hos medical toys har vi haft i flere år og kan suge alle skamlæber rigtig op og fylde skålen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.