Hop til indhold
Guest Nemtøs

Effektiv pumpe efterlyses

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Pumpe  til  oppumpning af  fisse  - hvor  finder/køber  jeg  en  i god  kvalitet? 

Gerne netkøb 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
aktivnydende skrev, 1 time siden:

Hejsa.

Jeg tror nu, at min “håndpumpe” er ligeså god og effektiv.....................GF

Vil  du  låne  den  ud  - vil  gerne  have  en  meget  opsvulmet  fisse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 16.3.2020 at 15:22:

Pumpe  til  oppumpning af  fisse  - hvor  finder/køber  jeg  en  i god  kvalitet? 

Gerne netkøb 

 

Jeg ville nu tage et kig på MedicalToys.com og vælge den største Cup størrelse. Deres udformning er anatomisk og overflødiggør den latterlige paknings ring der er på billige og ubrugelige produkter. Tilmed en pumpe, som kan suge skålen helt fuld og giver et lækkert syn og mega skønne og følsomme skamlæber der tigger om at blive slikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, den 17.3.2020 at 23:24:

Jeg ville nu tage et kig på MedicalToys.com og vælge den største Cup størrelse. Deres udformning er anatomisk og overflødiggør den latterlige paknings ring der er på billige og ubrugelige produkter. Tilmed en pumpe, som kan suge skålen helt fuld og giver et lækkert syn og mega skønne og følsomme skamlæber der tigger om at blive slikket.

helt enig...har prøvet det skrammel som tidl. nævnt...men netop den pumpe her hos medical toys har vi haft i flere år og kan suge alle skamlæber rigtig op og fylde skålen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...