Hop til indhold
Guest Simone Wellness

Blow job kills !!

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Så må vi alle aktivere vores annoncer, sætte en billig pris på bj, ned på knæ og i gang. Mændene kan bare smide pengene i en bunke, så vi ikke behøver bruge tid på at tale, men kan spare vores kæber til det vigtige arbejde det er at tage os af virussen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Christina ssbbw skrev, for 29 minutter siden:

Så må vi alle aktivere vores annoncer, sætte en billig pris på bj, ned på knæ og i gang. Mændene kan bare smide pengene i en bunke, så vi ikke behøver bruge tid på at tale, men kan spare vores kæber til det vigtige arbejde det er at tage os af virussen. :lol:

Aftale, men kan vi ikke få lavet en hjælpe pakke, så vi kan udskyde betalingen et par måneder, og så elektronisk. De dersens pengesedler er nogle værre vira-spredere. :)B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Loser skrev, for 4 minutter siden:

Aftale, men kan vi ikke få lavet en hjælpe pakke, så vi kan udskyde betalingen et par måneder, og så elektronisk. De dersens pengesedler er nogle værre vira-spredere. :)B) 

Det må du snakke med Mette om. Siger hun nej, så find din pengepung frem og bed hende åbne munden. Så skal hun nok ombestemme sig. ;)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Det må du snakke med Mette om. Siger hun nej, så find din pung frem og bed hende åbne munden. Så skal hun nok ombestemme sig. ;)

Hvaaad, svinede du lige min diller og vedhæng til der. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Loser skrev, for 4 minutter siden:

Hvaaad, svinede du lige min diller og vedhæng til der. :D

Du nåede at citere mig, inden jeg nåede at redigere. Jeg så at det kunne misforståes, og ændrede det til din pengepung. Hvad der sker med din pik og dertilhørende pung, siden du tror jeg sviner den til, det må stå for helt egen regning. :P:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand
Simone Wellness skrev, for 7 timer siden:

Dagens GODE nyhed 

45B7C2DA-5FB2-46D0-A1C1-C62DC5D88522.jpeg

Jag citerar den sittande presidenten i Förenta Staterna: Fake News!

En tidigare president i samma land kunde ha sagt: I did not have sex with that woman, she helped me kill my herpes infection!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Lillemand skrev, for 15 minutter siden:

Jag citerar den sittande presidenten i Förenta Staterna: Fake News!

En tidigare president i samma land kunde ha sagt: I did not have sex with that woman, she helped me kill my herpes infection!

Øv nu blev jeg lige så glad altså :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...