Guest Simone Wellness Skrevet 16. Marts, 2020 Dagens GODE nyhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Marts, 2020 Så må vi alle aktivere vores annoncer, sætte en billig pris på bj, ned på knæ og i gang. Mændene kan bare smide pengene i en bunke, så vi ikke behøver bruge tid på at tale, men kan spare vores kæber til det vigtige arbejde det er at tage os af virussen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 16. Marts, 2020 Jeg havde det godt på fornemmelsen;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 16. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 29 minutter siden: Så må vi alle aktivere vores annoncer, sætte en billig pris på bj, ned på knæ og i gang. Mændene kan bare smide pengene i en bunke, så vi ikke behøver bruge tid på at tale, men kan spare vores kæber til det vigtige arbejde det er at tage os af virussen. Aftale, men kan vi ikke få lavet en hjælpe pakke, så vi kan udskyde betalingen et par måneder, og så elektronisk. De dersens pengesedler er nogle værre vira-spredere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Marts, 2020 (edited) Loser skrev, for 4 minutter siden: Aftale, men kan vi ikke få lavet en hjælpe pakke, så vi kan udskyde betalingen et par måneder, og så elektronisk. De dersens pengesedler er nogle værre vira-spredere. Det må du snakke med Mette om. Siger hun nej, så find din pengepung frem og bed hende åbne munden. Så skal hun nok ombestemme sig. Redigeret 16. Marts, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 16. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Det må du snakke med Mette om. Siger hun nej, så find din pung frem og bed hende åbne munden. Så skal hun nok ombestemme sig. Hvaaad, svinede du lige min diller og vedhæng til der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Marts, 2020 Loser skrev, for 4 minutter siden: Hvaaad, svinede du lige min diller og vedhæng til der. Du nåede at citere mig, inden jeg nåede at redigere. Jeg så at det kunne misforståes, og ændrede det til din pengepung. Hvad der sker med din pik og dertilhørende pung, siden du tror jeg sviner den til, det må stå for helt egen regning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 16. Marts, 2020 Simone Wellness skrev, for 7 timer siden: Dagens GODE nyhed Jag citerar den sittande presidenten i Förenta Staterna: Fake News! En tidigare president i samma land kunde ha sagt: I did not have sex with that woman, she helped me kill my herpes infection! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 16. Marts, 2020 Lillemand skrev, for 15 minutter siden: Jag citerar den sittande presidenten i Förenta Staterna: Fake News! En tidigare president i samma land kunde ha sagt: I did not have sex with that woman, she helped me kill my herpes infection! Øv nu blev jeg lige så glad altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg