Guest Morten søger sex Skrevet 16. Marts, 2020 Nogen der har været hos innocent Sofia? Kan forstå at hun er en del af "Letlands besætningen" den term er ny for mig. Hvis nogen vil uddybe - er der forhold man skal være opmærksom på i den forbindelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 16. Marts, 2020 Nam nam - hun ser sprød ud. Jeg bliver dog hjemme nogen tid, indtil corona virussen er i aftagende. Man kan måske afspritte brysterne, men det går nok ikke med fissen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 16. Marts, 2020 Default User skrev, for 1 time siden: Nam nam - hun ser sprød ud. Jeg bliver dog hjemme nogen tid, indtil corona virussen er i aftagende. Man kan måske afspritte brysterne, men det går nok ikke med fissen. Hmmm kan den ikke fyldes med vodka, som man kan labbe i sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 118 Skrevet 16. Marts, 2020 Der skal være 60 PCT alkohol i så du må hellere bruge stroh rom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. Marts, 2020 paabesoeg skrev, for 19 minutter siden: Der skal være 60 PCT alkohol i så du må hellere bruge stroh rom Det er der vist heller ingen der nogensinde har taget skade af...... bortset fra det jo smager forfærdeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 16. Marts, 2020 At hælde alkohol i fissen hører vist til i det sorte univers. Jeg bruger hellere champagne. Det desinficerer ikke, men bobler så dejligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aandersen Skrevet 16. Marts, 2020 Sofia er utrolig sød og smilende med en lækker ungpigekrop. Hun taler hæderligt engelsk i modsætning til mange af pigerne fra det lettiske syndikat.. Ok BJ og sex, men desværre er hun er ikke til dybe kys og er ikke for alvor til GFE. Alt i alt en ok oplevelse som nok ikke gentages herfra... Desuden synd for hende, at hun ankom lige op til Coronavirakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 16. Marts, 2020 Aandersen skrev, for 1 time siden: Sofia er utrolig sød og smilende med en lækker ungpigekrop. Hun taler hæderligt engelsk i modsætning til mange af pigerne fra det lettiske syndikat.. Ok BJ og sex, men desværre er hun er ikke til dybe kys og er ikke for alvor til GFE. Alt i alt en ok oplevelse som nok ikke gentages herfra... Desuden synd for hende, at hun ankom lige op til Coronavirakken. Tak for din anmeldelse. Men nu du har været der, og brugt hende, så er hun jo ikke uskyldig mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 16. Marts, 2020 Will you write a review in the review section? @Aandersen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg