Hop til indhold
Anders2

Nu opfordre Eg ligefrem til gang Bang ?

Recommended Posts

det er selvfølgeligt helt i orden at udelukke mig fra gang Bang tråde. men jeg synes faktisk det ville være endnu bedre hvis EG lukkede alle ude fra gang Bang tråde til det var løsnet op. Det ville være en fin måde at tage ansvar på tænker jeg. 
Jeg vil derfor spørge EG direkte
- hvad synes EG om gang Bang i tider hvor corona udbrudet går imod rød og italienske tilstande? 
- og hvad er holdningen fra EG omkring det med at gå proaktivt ind i at stoppe dem, istedet for at stimuler dem så de gør lige nu? 

jeg er normalt stor fan af gang Bang - men ikke lige nu! det er simpelthen alt for uansvarligt. 
i den anden tråd er det mere en løs diskusion om ansvar. I denne er det meget konkret et spørgsmål. Som jeg tænker har nyhedshøjde og betydning For omverdenens opfattelse af dette Forum 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

Tror godt folk der er til Gb,selv er klar over Gb ikke er godt i denne tid,det behøver eg vist ikke skride ind over for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Anders2 skrev, for 34 minutter siden:

det er selvfølgeligt helt i orden at udelukke mig fra gang Bang tråde. men jeg synes faktisk det ville være endnu bedre hvis EG lukkede alle ude fra gang Bang tråde til det var løsnet op. Det ville være en fin måde at tage ansvar på tænker jeg. 
Jeg vil derfor spørge EG direkte : 
- hvad synes EG om gang Bang i tider hvor corona udbrudet går imod rød og italienske tilstande? 
- og hvad er holdningen fra EG omkring det med at gå proaktivt ind i at stoppe dem, istedet for at stimuler dem så de gør lige nu? 

jeg er normalt stor fan af gang Bang - men ikke lige nu! det er simpelthen alt for uansvarligt. 
i den anden tråd er det mere en løs diskusion om ansvar. I denne er det meget konkret et spørgsmål. Som jeg tænker har nyhedshøjde og betydning For omverdenens opfattelse af dette Forum 

Anders2, det er dog utroligt at du har startet ikke mindre end 3 tråde op om præcis det samme emne indenfor mindre end 3 timer!

Det er gået op for de fleste hvad du mener, så du behøver egentlig ikke at starte yderligere 3 tråde op om det samme indenfor de næste 3 timer, eller i øvrigt at blive ved med at gentage dine synspunkter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 10 minutter siden:

Anders2, det er dog utroligt at du har startet ikke mindre end 3 tråde op om præcis det samme emne indenfor mindre end 3 timer!

Det er gået op for de fleste hvad du mener, så du behøver egentlig ikke at starte yderligere 3 tråde op om det samme indenfor de næste 3 timer, eller i øvrigt at blive ved med at gentage dine synspunkter.

Denne er en klar opfordring til eg om at udtale sig om hvad deres holdniger på området. 

den anden Tråd var en opfordring til at gå aktivt ind i debatten. 
der er ret stor forskel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enigma skrev, for 33 minutter siden:

Rolig nu...der er vist en der har fået Corona på hjernen :)

Ja det er lige netop problemet at folk herinde lader som om der ikke sker noget.

det gjorde de også i Italien indtil det var for sent 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onemangangbang skrev, for 19 minutter siden:

Peger på mig selv <- :.. hahaha

Jamen det er da flot :) - og for st få det på det rene så er det selvfølgeligt ikke noget problem med et gang Bang der kun har en deltager :) det er vel faktisk lige netop det regeringen forsøger at få is Til :)) så helt perfekt - godt gået 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de rama-skrig og moral prædikanter vi har set herinde når en eller anden gut søger sex uden kondom. Så undrer jeg mig også nu.

Det er fx også sjovt stadig at se annoncer der stærkt fremhæver krav om kondom. Vi skal jo passe på hinanden som der plejer at stå

Så det er ikke noget problem jeg fejler noget der slår dig ihjel. Hvis altså bare vi ikke får en kønssygdom imens ??? Misforstår jeg noget.??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Anders2 skrev, for 2 timer siden:

Denne er en klar opfordring til eg om at udtale sig om hvad deres holdniger på området. 

den anden Tråd var en opfordring til at gå aktivt ind i debatten. 
der er ret stor forskel 

Anders2, du må da kunne se at du kører jo i nøjagtigt den samme rille.

Dine 2 første tråde havde oven i købet - ord for ord - nøjagtigt den identisk samme ordlyd!

Og så mener du alligevel at trådene drejer sig om helt forskellige ting, bare fordi du skrev 2 forskellige overskrifter over den samme tekst?

Alle har vist forstået hvad du mener. Der er næppe nogen som har brug for at du gentager de samme synspunkter endnu flere gange, heller ikke under en fjerde, femte eller sjette overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 8 timer siden:

det er selvfølgeligt helt i orden at udelukke mig fra gang Bang tråde. men jeg synes faktisk det ville være endnu bedre hvis EG lukkede alle ude fra gang Bang tråde til det var løsnet op.

Hvordan foreslår du at EG skal lukke alle ude fra GB? Stå vagt ved dørene? 

Er dit problem at du er udelukket fra GB-trådene? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler

Anders stop nu alle dine corona tråde, tror folk har fattet budskabet, om folk vil høre efter eller ej, er helt ude af dine hænder.

Hvis det går dig så meget på hvad EG gør og ikke gør, så slet dog din profil, ingen tvinger der til at være herinde.

Jeg tar selv mine forholdsregler og blir hjemme i disse tider, men hva andre gør er ude af mine hænder, desuden har vores fremragerende statsminister fortalt os hvordan vil skal agere i disse tider, så syntes dit opslag er nytteløst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, 1 time siden:

Hvordan foreslår du at EG skal lukke alle ude fra GB? Stå vagt ved dørene? 

Er dit problem at du er udelukket fra GB-trådene? 

Nej det dr tråden keg mener de skal pause :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 8 minutter siden:

Anders stop nu alle dine corona tråde, tror folk har fattet budskabet, om folk vil høre efter eller ej, er helt ude af dine hænder.

Hvis det går dig så meget på hvad EG gør og ikke gør, så slet dog din profil, ingen tvinger der til at være herinde.

Jeg tar selv mine forholdsregler og blir hjemme i disse tider, men hva andre gør er ude af mine hænder, desuden har vores fremragerende statsminister fortalt os hvordan vil skal agere i disse tider, så syntes dit opslag er nytteløst. 

De fleste har åbenbart ikke fattet budskabet så var der ingen annoncer lige nu.

det er rigtigt at du ikke kan kontrollere hvad andre gør. 
men alle ved reklame for noget virker: derfor betyder reklamer op opslag helt sikkert noget for antallet af møder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 6 timer siden:

Anders2, du må da kunne se at du kører jo i nøjagtigt den samme rille.

Dine 2 første tråde havde oven i købet - ord for ord - nøjagtigt den identisk samme ordlyd!

Og så mener du alligevel at trådene drejer sig om helt forskellige ting, bare fordi du skrev 2 forskellige overskrifter over den samme tekst?

Alle har vist forstået hvad du mener. Der er næppe nogen som har brug for at du gentager de samme synspunkter endnu flere gange, heller ikke under en fjerde, femte eller sjette overskrift.

De ligner hinanden men de er ikke med samme hensigt 

de første to var ens fordi jeg kom til at slå den ene forkert op. Den er korrekt lukket af eg 

nu mangler vi bare en udtalelse fra dem om de er ligeglade med deres ansvar og fortsætter i vant stil eller de gør noget . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke snart en admin der fletter næbbet på ham Anders2?  Man har da set folk få advarsler for mindre, og dette her er da person angreb på EG og deres staff. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opfordring til at anmelde Anders2år tråd, det er mega træls at læse hans ævl. Jeg har personligt anmeldt tråden, med henvisning til at det er personangreb på EG. Gør det samme :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Opfordring til at anmelde Anders2år tråd, det er mega træls at læse hans ævl. Jeg har personligt anmeldt tråden, med henvisning til at det er personangreb på EG. Gør det samme :biggrin:

Bol du bare videre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 4 timer siden:

Er du 15 år gammel Anders2?

Skrub nu bare et andet sted hen og leg politimand

Ja 

jeg leger ikke politimand 

men så fuck fuck da 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 1 minut siden:

.... men så fuck fuck da 

Jamen, er det ikke dét, du vil have standset? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Jamen, er det ikke dét, du vil have standset? :huh:

Jo men jeg gør jo bare hvad fuckeren siger :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 30 minutter siden:

Nu er jeg ikke til gang bang, så det er ikke et problem for mig. Men du er da en kværulant :eek:

Ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...