Anders2 175 Skrevet 15. Marts, 2020 (edited) det er selvfølgeligt helt i orden at udelukke mig fra gang Bang tråde. men jeg synes faktisk det ville være endnu bedre hvis EG lukkede alle ude fra gang Bang tråde til det var løsnet op. Det ville være en fin måde at tage ansvar på tænker jeg. Jeg vil derfor spørge EG direkte : - hvad synes EG om gang Bang i tider hvor corona udbrudet går imod rød og italienske tilstande? - og hvad er holdningen fra EG omkring det med at gå proaktivt ind i at stoppe dem, istedet for at stimuler dem så de gør lige nu? jeg er normalt stor fan af gang Bang - men ikke lige nu! det er simpelthen alt for uansvarligt. i den anden tråd er det mere en løs diskusion om ansvar. I denne er det meget konkret et spørgsmål. Som jeg tænker har nyhedshøjde og betydning For omverdenens opfattelse af dette Forum Redigeret 15. Marts, 2020 af Anders2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 15. Marts, 2020 Tror godt folk der er til Gb,selv er klar over Gb ikke er godt i denne tid,det behøver eg vist ikke skride ind over for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enigma 135 Skrevet 15. Marts, 2020 Rolig nu...der er vist en der har fået Corona på hjernen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onemangangbang 5 Skrevet 15. Marts, 2020 Peger på mig selv <- :.. hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 15. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 34 minutter siden: det er selvfølgeligt helt i orden at udelukke mig fra gang Bang tråde. men jeg synes faktisk det ville være endnu bedre hvis EG lukkede alle ude fra gang Bang tråde til det var løsnet op. Det ville være en fin måde at tage ansvar på tænker jeg. Jeg vil derfor spørge EG direkte : - hvad synes EG om gang Bang i tider hvor corona udbrudet går imod rød og italienske tilstande? - og hvad er holdningen fra EG omkring det med at gå proaktivt ind i at stoppe dem, istedet for at stimuler dem så de gør lige nu? jeg er normalt stor fan af gang Bang - men ikke lige nu! det er simpelthen alt for uansvarligt. i den anden tråd er det mere en løs diskusion om ansvar. I denne er det meget konkret et spørgsmål. Som jeg tænker har nyhedshøjde og betydning For omverdenens opfattelse af dette Forum Anders2, det er dog utroligt at du har startet ikke mindre end 3 tråde op om præcis det samme emne indenfor mindre end 3 timer! Det er gået op for de fleste hvad du mener, så du behøver egentlig ikke at starte yderligere 3 tråde op om det samme indenfor de næste 3 timer, eller i øvrigt at blive ved med at gentage dine synspunkter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 15. Marts, 2020 Kim Nielsen skrev, for 10 minutter siden: Anders2, det er dog utroligt at du har startet ikke mindre end 3 tråde op om præcis det samme emne indenfor mindre end 3 timer! Det er gået op for de fleste hvad du mener, så du behøver egentlig ikke at starte yderligere 3 tråde op om det samme indenfor de næste 3 timer, eller i øvrigt at blive ved med at gentage dine synspunkter. Denne er en klar opfordring til eg om at udtale sig om hvad deres holdniger på området. den anden Tråd var en opfordring til at gå aktivt ind i debatten. der er ret stor forskel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 15. Marts, 2020 Enigma skrev, for 33 minutter siden: Rolig nu...der er vist en der har fået Corona på hjernen Ja det er lige netop problemet at folk herinde lader som om der ikke sker noget. det gjorde de også i Italien indtil det var for sent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 15. Marts, 2020 onemangangbang skrev, for 19 minutter siden: Peger på mig selv <- :.. hahaha Jamen det er da flot :) - og for st få det på det rene så er det selvfølgeligt ikke noget problem med et gang Bang der kun har en deltager :) det er vel faktisk lige netop det regeringen forsøger at få is Til :)) så helt perfekt - godt gået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 15. Marts, 2020 Med de rama-skrig og moral prædikanter vi har set herinde når en eller anden gut søger sex uden kondom. Så undrer jeg mig også nu. Det er fx også sjovt stadig at se annoncer der stærkt fremhæver krav om kondom. Vi skal jo passe på hinanden som der plejer at stå Så det er ikke noget problem jeg fejler noget der slår dig ihjel. Hvis altså bare vi ikke får en kønssygdom imens ??? Misforstår jeg noget.?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 16. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 2 timer siden: Denne er en klar opfordring til eg om at udtale sig om hvad deres holdniger på området. den anden Tråd var en opfordring til at gå aktivt ind i debatten. der er ret stor forskel Anders2, du må da kunne se at du kører jo i nøjagtigt den samme rille. Dine 2 første tråde havde oven i købet - ord for ord - nøjagtigt den identisk samme ordlyd! Og så mener du alligevel at trådene drejer sig om helt forskellige ting, bare fordi du skrev 2 forskellige overskrifter over den samme tekst? Alle har vist forstået hvad du mener. Der er næppe nogen som har brug for at du gentager de samme synspunkter endnu flere gange, heller ikke under en fjerde, femte eller sjette overskrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 16. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 8 timer siden: det er selvfølgeligt helt i orden at udelukke mig fra gang Bang tråde. men jeg synes faktisk det ville være endnu bedre hvis EG lukkede alle ude fra gang Bang tråde til det var løsnet op. Hvordan foreslår du at EG skal lukke alle ude fra GB? Stå vagt ved dørene? Er dit problem at du er udelukket fra GB-trådene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 16. Marts, 2020 Anders stop nu alle dine corona tråde, tror folk har fattet budskabet, om folk vil høre efter eller ej, er helt ude af dine hænder. Hvis det går dig så meget på hvad EG gør og ikke gør, så slet dog din profil, ingen tvinger der til at være herinde. Jeg tar selv mine forholdsregler og blir hjemme i disse tider, men hva andre gør er ude af mine hænder, desuden har vores fremragerende statsminister fortalt os hvordan vil skal agere i disse tider, så syntes dit opslag er nytteløst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 16. Marts, 2020 anon skrev, 1 time siden: Hvordan foreslår du at EG skal lukke alle ude fra GB? Stå vagt ved dørene? Er dit problem at du er udelukket fra GB-trådene? Nej det dr tråden keg mener de skal pause :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 16. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 8 minutter siden: Anders stop nu alle dine corona tråde, tror folk har fattet budskabet, om folk vil høre efter eller ej, er helt ude af dine hænder. Hvis det går dig så meget på hvad EG gør og ikke gør, så slet dog din profil, ingen tvinger der til at være herinde. Jeg tar selv mine forholdsregler og blir hjemme i disse tider, men hva andre gør er ude af mine hænder, desuden har vores fremragerende statsminister fortalt os hvordan vil skal agere i disse tider, så syntes dit opslag er nytteløst. De fleste har åbenbart ikke fattet budskabet så var der ingen annoncer lige nu. det er rigtigt at du ikke kan kontrollere hvad andre gør. men alle ved reklame for noget virker: derfor betyder reklamer op opslag helt sikkert noget for antallet af møder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 16. Marts, 2020 Kim Nielsen skrev, for 6 timer siden: Anders2, du må da kunne se at du kører jo i nøjagtigt den samme rille. Dine 2 første tråde havde oven i købet - ord for ord - nøjagtigt den identisk samme ordlyd! Og så mener du alligevel at trådene drejer sig om helt forskellige ting, bare fordi du skrev 2 forskellige overskrifter over den samme tekst? Alle har vist forstået hvad du mener. Der er næppe nogen som har brug for at du gentager de samme synspunkter endnu flere gange, heller ikke under en fjerde, femte eller sjette overskrift. De ligner hinanden men de er ikke med samme hensigt de første to var ens fordi jeg kom til at slå den ene forkert op. Den er korrekt lukket af eg nu mangler vi bare en udtalelse fra dem om de er ligeglade med deres ansvar og fortsætter i vant stil eller de gør noget . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. Marts, 2020 Er der ikke snart en admin der fletter næbbet på ham Anders2? Man har da set folk få advarsler for mindre, og dette her er da person angreb på EG og deres staff. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 16. Marts, 2020 Er du 15 år gammel Anders2? Skrub nu bare et andet sted hen og leg politimand 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. Marts, 2020 Opfordring til at anmelde Anders2år tråd, det er mega træls at læse hans ævl. Jeg har personligt anmeldt tråden, med henvisning til at det er personangreb på EG. Gør det samme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 16. Marts, 2020 klinikfuckers skrev, for 3 timer siden: Opfordring til at anmelde Anders2år tråd, det er mega træls at læse hans ævl. Jeg har personligt anmeldt tråden, med henvisning til at det er personangreb på EG. Gør det samme Bol du bare videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 16. Marts, 2020 Aruba skrev, for 4 timer siden: Er du 15 år gammel Anders2? Skrub nu bare et andet sted hen og leg politimand Ja jeg leger ikke politimand men så fuck fuck da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 1 minut siden: .... men så fuck fuck da Jamen, er det ikke dét, du vil have standset? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 4 timer siden: Bol du bare videre Nu er jeg ikke til gang bang, så det er ikke et problem for mig. Men du er da en kværulant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 16. Marts, 2020 Borende X skrev, for 4 timer siden: Jamen, er det ikke dét, du vil have standset? Jo men jeg gør jo bare hvad fuckeren siger :))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 16. Marts, 2020 klinikfuckers skrev, for 30 minutter siden: Nu er jeg ikke til gang bang, så det er ikke et problem for mig. Men du er da en kværulant Ok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg