Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i går Kiki hos Linda

https://annoncelight.dk/showad/289021 (hende i den røde top)

Jeg var træt og med en ryg der trængte til en god æltning. Jeg lod mig lokke af annoncen og fik hurtigt aftalt en tid, og mødte op.
Kiki tog imod. Hun er sød, meget køn, smilende. Jeg bestilte en times hård massage, hun spurgte om jeg var interesseret i mere, hvilket jeg virkelig ikke var. Min ryg trængte virkelig til at blive rettet ud.
Hun gik i gang med en VILDT god dyb massage. Lige hvad jeg trængte til.
Vi snakkede og hun fortalte at hun var 34 år, single og havde været her en måneds tid.
Efter ca tre kvarter, hvor jeg fik lige det min ryg krævede, lå jeg og trak vejret dybt for at falde til ro.
Hun havde registreret at jeg var æltet rigtigt igennem, og gik igang med at kæle for mig... på den helt lækre måde og på ingen tid kunne hun overtale mig til en et MEGET lækkert hj. FOR HULEN hun gjorde den lille gerning godt. NØJ hvor var hun dejlig.
Jeg slap 800 i alt og det var SÅ lækkret og det hele værd.
Da jeg kom ud mødte jeg Linda som var kommet til i mellemtiden, hun hilste meget pænt på og sagde at hun håbede at jeg kom igen, for så kunne jeg prøve dem begge to, de stillede sig meget tæt op af hinanden og gjorde så jeg HELT SIKKERT kommer tilbage, og skal møde de to piger 
Redigeret af momo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øberbøv skrev, for 51 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Er blow med eller uden gummi? Hvis uden - må man komme i munden på hende?

Ifølge anmeldelsen må du komme i hånden på hende, læs dog anmeldelsen. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik et hj, og ikke et bj, så jeg kan ikke lige sige noget om at komme i munden.  Skal nok rapportere når jeg har testet dem næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...