Hop til indhold
Anders2

Vi må holde pause !!!

Recommended Posts

Kære EG 

jeg synes helt ærligt det er en god ide hvis EG taget lidt ansvar her i disse corona tider og opfordre GPer og kunde at stoppe samvær et stykke tid. Det er ganske betydeligt så mange en smittet GP kan nå at smitte over et par uger. 
det er rigtigt nok at vi lever i et frit land og alle har ansvar for egne handlinger under gældende lovgivning. 
men der er også andre og mere vigtige ting i spil her. Hvis landet rammer rød zone bliver det simeplthen på ingen måde sjovt. Og vi kommer alle til at kende en der døde af corona. 
så måske er det tid til pause 

så love jeg som kunde at lægge de sparede penge til side og KOMME STÆRKT TILBAGE :)

mvh Anders 

• Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så håber jeg også snart at staten laver midlertidigt udgangsforbud, for ellers nytter det sku ikke så meget. Nogen af de her opslag herinde, får det til at lyde som at sexbranchen er altafgørende for eliminering af smitten.

Redigeret af Angelina Angel
  • Synes godt om 7
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2 skrev, for 7 minutter siden:

Kære EG 

jeg synes helt ærligt det er en god ide hvis EG taget lidt ansvar her i disse corona tider og opfordre GPer og kunde at stoppe samvær et stykke tid. Det er ganske betydeligt så mange en smittet GP kan nå at smitte over et par uger. 
det er rigtigt nok at vi lever i et frit land og alle har ansvar for egne handlinger under gældende lovgivning. 
men der er også andre og mere vigtige ting i spil her. Hvis landet rammer rød zone bliver det simeplthen på ingen måde sjovt. Og vi kommer alle til at kende en der døde af corona. 
så måske er det tid til pause 

så love jeg som kunde at lægge de sparede penge til side og KOMME STÆRKT TILBAGE :)

mvh Anders 

Er det emne så vigtigt for dig at du skal skrive det to gange? 

Er der noget nyt i dit indlæg som ikke er debatteret i de 10 andre tråde om det samme? 

Hvem mener du helt præcist med EG, moderatorerne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 3 minutter siden:

Er det emne så vigtigt for dig at du skal skrive det to gange? 

Er der noget nyt i dit indlæg som ikke er debatteret i de 10 andre tråde om det samme? 

Hvem mener du helt præcist med EG, moderatorerne? 

ja 

de skal fjerne reklamer og istedet skrive man skal holde pause 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Risikoen for at kassedamen spreder smitte til mange er langt større end risikoen for, at GPen gør det. Ganske simpelt fordi kassedamen møder mange flere inden for smitteafstand end GPen.

Når sundhedsmyndighederne lukker tandlæger, massører, frisører o.l., så kan vi tale om det. 

Redigeret af Casten
  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Nu holder en kassedame jo væsentligt større afstand end en GP i sagens natur gør. Men ja, det er da altid godt at følge anvisningerne fra myndighederne, som pt. er: Hold afstand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 7 minutter siden:

Risikoen for at kassedamen spreder smitte til mange er langt større end risikoen for, at GPen gør det. Ganske simpelt fordi kassedamen møder mange flere inden for smitteafstand end GPen.

Når sundhedsmyndighederne lukker tandlæger, massører, frisører o.l., så kan vi tale om det. 

Der tager du fejl, en gp er meget mere tæt kontakt med kunder end en kassedame

Redigeret af Tyrkeren82
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Se samme tråd under feedback til eroguide. 
Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...