Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er danmark lukket ned, men måske er det en mulighed for at kunne undersøge hvad man skal prøve.

 

Jeg søger en thai klinik, hvor der er god mulighed for 4hånds massage, med FP og gerne lesbian show også da det tænder mig. Er der nogen der kender til sådan et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
levemand80 skrev, for 41 minutter siden:

Apex på Mariendalsvej 

Følger lige med her - hvis de gør er jeg kørt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Har skrevet til dem og svaret jeg fik tilbage var bare hvornår jeg ville komme :biggrin:

Totalt standard Thai svar :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
levemand80 skrev, for 4 timer siden:

Så skal du vel snarest afsted, giv gerne en beskrivelse af oplevelsen

Nej da. De svarer jo ik på spørgsmålet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den 15.3.2020 at 16:13:

Jeg søger en thai klinik, hvor der er god mulighed for 4hånds massage, med FP og gerne lesbian show også da det tænder mig. Er der nogen der kender til sådan et sted?

Hvorfor er der aldrig nogen, som spørger efter en 6hånds massage, med fuld skrue?

 

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, den 16.3.2020 at 23:30:

Hvorfor er der aldrig nogen, som spørger efter en 6hånds massage, med fuld skrue?

 

Ja det kunne fandeme være en spændende oplevelse. Hvis man nøjes ned hj er det jo ikke så galt ret prismæssigt :)) måske skal den lige på spandlisten efter coronaen - tan for den ide :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 16.3.2020 at 12:25:

Har skrevet til dem og svaret jeg fik tilbage var bare hvornår jeg ville komme :biggrin:

Hehe....  Fedt Svar. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 16.3.2020 at 12:25:

Har skrevet til dem og svaret jeg fik tilbage var bare hvornår jeg ville komme :biggrin:

 

Så svarer du bare:

"Hvis du kan få mig til at komme første gang efter 20 minutter og anden gang to minutter før tiden er gået, så ville det være perfekt!" ... :P:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen sexuelle ydelser står der, men sådan er det jo tit. Er der nogen der kender deres tillæg priser for eksempelvis HJ og SF?

 Kan se de har tilbud lige nu 1 times massage af 2 piger for 500, Det er da fristende, de svarer dog ikke på økonomiske ting vedr. tillæg. 

Redigeret af selberdo

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, for 6 timer siden:

Ingen sexuelle ydelser står der, men sådan er det jo tit. Er der nogen der kender deres tillæg priser for eksempelvis HJ og SF?

 Kan se de har tilbud lige nu 1 times massage af 2 piger for 500, Det er da fristende, de svarer dog ikke på økonomiske ting vedr. tillæg. 

Jeg tror nok du ender med at blive ok tilfreds. Har læst flere steder man kan få en god behandling og en god pris 

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, for 12 timer siden:

Ingen sexuelle ydelser står der, men sådan er det jo tit. Er der nogen der kender deres tillæg priser for eksempelvis HJ og SF?

 Kan se de har tilbud lige nu 1 times massage af 2 piger for 500, Det er da fristende, de svarer dog ikke på økonomiske ting vedr. tillæg. 

Bare kom afsted.... altid god behandling og MERE end fair priser.... de kan alt når du først er der... det er de færreste der oplyser om ekstra over tlf...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...