Youngslave 4 Skrevet 15. Marts, 2020 (edited) Havde denne weekend "fornøjelsen" af at prøve en tur hos Lady X, Lady Scarlett, Lady D, Dommedark - ja, hun har vist haft en del navne gennem tiden - hendes annonce på `annoncelight´ er endnu engang forsvundet, men hendes direkte hjemmeside er at finde her: https://www.dommedark.com Summa summarum - LAD VÆRE MED AT TAGE DER HEN! Eller det kommer selvfølgelig an på hvad man forventer og hvad man er til. Hvis du er til beskidt, snasket, faldefærdigt og ærlig talt ulækkert sommerhus på vestsjælland, med skidt og skrammel over hele hytten - then go ahead. Hun udgiver sig for at være og virker mere professionel end hun egentlig er. Hendes billeder er flotte og taget på en sådan måde, at det ligner og fremstår bedre end det er. Men jeg havde måske også forventet, det var mere som de steder jeg plejer at komme (Domina Ingrid, Miss D etc.) For hold da op en lang næse jeg skulle derfra med. Hele den time lange seance jeg var medvirkende i bar præg af en sjusket domina, der gaber over en for stor karakter og ikke evner at varetage den kinky leg som hun reklamerer med. Mange afbrydelser med spørgsmål om "er du til det", "tænder du på det", "skal jeg lige" etc. når jeg i forvejen havde udspecificeret hvad jeg ønskede og forventede af seancen - det er ødelæggende. Samtidig er udstyrsmængden ikke overvældende og faciliteterne/settingen grinagtig og næsten pinlig (jeg burde være kørt, idet jeg så huset). Tilmed eksploderede en af hendes store vibratorer i en kortslutning i ansigtet på mig og i skrævet på hende - det medførte en henkastet bemærkning om "nå, men den havde også været ved at give op i et stykke tid" (please lad mig komme ud herfra) fejl kan ske, men det der var alligevel toppen for mig. I bilen på vej hjem kunne jeg ikke undgå at reflektere over min oplevelse - ja, det kostede mig sølle 800,-. Set i bakspejlet skulle jeg have vidst, at det på ingen måde kan købe den oplevelse jeg er forvent med. Jeg burde have vidst bedre og have sagt STOP længe før jeg overhoved var trådt ind i det sommerhus. Tilbage sidder man med en følelse af, at jeg egentlig hellere havde betalt 800,- for at slippe for det show jeg var passager i. Min pointe er: Hvis du er vant til en ordentlig Domina - så når Lady X, Lady Scarlett .... (eller hvad fanden hun nu hedder) dem ikke til sokkeholderne. Spar jer selv den pinlige/akavede og helt igennem unødvendige oplevelse og bliv hjemme eller brug de ekstra gryn på kvaliteten. Hun gør intet godt for branchen! ... og hvis i alligevel vælger hende - så lover jeg, at det kommer du helt sikkert til at fortryde Redigeret 15. Marts, 2020 af Youngslave 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 15. Marts, 2020 Tænker prisen følger kvaliteten 800 for en seance det dælme også billigt 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slave jens Skrevet 21. Marts, 2020 Youngslave skrev, den 15.3.2020 at 15:26: Havde denne weekend "fornøjelsen" af at prøve en tur hos Lady X, Lady Scarlett, Lady D, Dommedark - ja, hun har vist haft en del navne gennem tiden - hendes annonce på `annoncelight´ er endnu engang forsvundet, men hendes direkte hjemmeside er at finde her: https://www.dommedark.com Summa summarum - LAD VÆRE MED AT TAGE DER HEN! Eller det kommer selvfølgelig an på hvad man forventer og hvad man er til. Hvis du er til beskidt, snasket, faldefærdigt og ærlig talt ulækkert sommerhus på vestsjælland, med skidt og skrammel over hele hytten - then go ahead. Hun udgiver sig for at være og virker mere professionel end hun egentlig er. Hendes billeder er flotte og taget på en sådan måde, at det ligner og fremstår bedre end det er. Men jeg havde måske også forventet, det var mere som de steder jeg plejer at komme (Domina Ingrid, Miss D etc.) For hold da op en lang næse jeg skulle derfra med. Hele den time lange seance jeg var medvirkende i bar præg af en sjusket domina, der gaber over en for stor karakter og ikke evner at varetage den kinky leg som hun reklamerer med. Mange afbrydelser med spørgsmål om "er du til det", "tænder du på det", "skal jeg lige" etc. når jeg i forvejen havde udspecificeret hvad jeg ønskede og forventede af seancen - det er ødelæggende. Samtidig er udstyrsmængden ikke overvældende og faciliteterne/settingen grinagtig og næsten pinlig (jeg burde være kørt, idet jeg så huset). Tilmed eksploderede en af hendes store vibratorer i en kortslutning i ansigtet på mig og i skrævet på hende - det medførte en henkastet bemærkning om "nå, men den havde også været ved at give op i et stykke tid" (please lad mig komme ud herfra) fejl kan ske, men det der var alligevel toppen for mig. I bilen på vej hjem kunne jeg ikke undgå at reflektere over min oplevelse - ja, det kostede mig sølle 800,-. Set i bakspejlet skulle jeg have vidst, at det på ingen måde kan købe den oplevelse jeg er forvent med. Jeg burde have vidst bedre og have sagt STOP længe før jeg overhoved var trådt ind i det sommerhus. Tilbage sidder man med en følelse af, at jeg egentlig hellere havde betalt 800,- for at slippe for det show jeg var passager i. Min pointe er: Hvis du er vant til en ordentlig Domina - så når Lady X, Lady Scarlett .... (eller hvad fanden hun nu hedder) dem ikke til sokkeholderne. Spar jer selv den pinlige/akavede og helt igennem unødvendige oplevelse og bliv hjemme eller brug de ekstra gryn på kvaliteten. Hun gør intet godt for branchen! ... og hvis i alligevel vælger hende - så lover jeg, at det kommer du helt sikkert til at fortryde Tak for indlæg. Har ellers sms meget med hende. Men været tilbageholdende mht besøg. Men nu overbevist. Takker søger andet sted og blive brugt grundigt når corona er væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 27. Marts, 2020 Halløg min unge ven Surt at du havde en dårlig oplevelse hos vores Domina i det nordvestlige Sjælland. Men ligefrem at hun intet godt gør for branchen ved jeg nu ikke rigtig. Måske lidt overdrevet. Men er man først blevet skuffet som du, er det også en svær mental tilstand at komme væk fra - Så med en positiv note er eroguide vel en form for terapi til at komme videre. :-) En god domina/legeveninde handler jo ikke om hvor 'bo bedre' hendes dungeon er - og jeg må sige at jeg har prøvet de fleste i DK og pris hænger ikke sammen med kvalitet, altid. Jo, der er nogle dygtige danske dominaer og de koster i omegnen af deres ego opgjort i kilopris. Jeg ser timepriser der er stukket helt af i branchen, bare der er en snert på tale om BDSM taler vi 2500-3000 i timen. Jeg har listet mange råd omkring optakten til et møde igennem tiden, du var måske ramt af klassikeren: være så tændt på den planlagte seance at du rask væk overtræder en af de vigtigste regler: Gå igen hvis du har en dårlig fornemmelse - av av - ja hun bor langt væk for en Københavner, så at køre tilbage til city overvindes desværre ofte af nysgerrigheden + pikkemandens vise ord. Vælger man som du at give det en chance, så hellere forklar dine lyster i detaljer og vigtigt, dine turnoffs. Ellers juster ind under selve legen, har hørt om mange der bare "ligger" og bliver mere og mere sure/skuffende over det er for- blidt, hårdt, kert, kedeligt m.m. Er du først kørt ud af den negative vej, kommer man sjældent tilbage, det er i hvert fald svært. Men ok, jeg har besøgt hende i mange år og vi har tilpasset os, og ja, der var nogle hjørner der skulle slibes og ting der skal justeres. Når vi leger, holder vi os til de platforme der virker for os/mig. Jeg holder meget af fiksering i spændetrøje med gas/vacuum maske i gyn lejet, med diverse pirrende vacuumpumper, suck o mat, venus pumpe, kneppemaskine analt. Og nej, du kommer ikke fri før hun har lyst til du skal fri... Jeg er mega latex fan, så den røde sygeplejerske uniform, kombineret hvor jeg ligger i vacbed (med hovedet fri) med udsyn til den dragt er atlså en sej oplevelse. Er du til latex så har hun også nogle sleepsacks, tal dog lige pasform inden, så I kan vurdere om det nu også kan lykkedes i virkligheden. Konklusion: Det er ikke et nemt emne at mestre, da kombinationen af forkellige lyster, udstyr, sind (hos begge parter) og vigtigst: egenskaber - altså både at kunne forklare sine lyster/turnoffs, samt at modparten skal være i stand til udføre den ønskede fantasi korrekt, hvor man ofte skal være tankelæser da ikke alle sender signaler der er tydelige. På trods af det har vi haft tons af gode tider sammen i det lille propstoppede sommerhus. Vores seancer er efterhånden ret vilde og ekstreme - og tro mig, jeg ligger ikke og tænker på at jeg skulle have været taget ud til Miss D, Ingrid, Iris eller Madam Helene med de meget etablerede studios. Når først vi er i gang - så er jeg ekstremt tilstede i det lille sommerhus. Hun kendte ikke til alle mine kinks da vi først mødtes, men hun er villig til at lære. Det skal bare forklares ordentligt, som så meget andet. Men du er ung og rask - giv den gas og udforsk din krop og lyster, du er begyndt på en spændende rejse. Og svaret er ja, der vil være mange lærepenge at betale i starten, men med tiden bliver man heldigvis bedre til at løbe udenom de dårlige oplevelser. /MF 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 4. April, 2020 Madame Illona skrev, den 15.3.2020 at 18:41: Tænker prisen følger kvaliteten 800 for en seance det dælme også billigt Suk, Nej det gør det faktisk sjældent Har sgu prøvet nok i mit liv, og spredt over rigtig mange lande, og det kunne ikke være længere væk fra sandheden at kvalitet følger pris Men sorry to say manges ego følger deres pris, siger ikke det gælder for dig, for det har jeg intet belæg for da jeg ikke kender dig, 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 4. Juli, 2021 Been there, done that…. And never again havde større forhåbninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 331 Skrevet 4. Juli, 2021 Youngslave skrev, den 15.3.2020 at 15:26: Havde denne weekend "fornøjelsen" af at prøve en tur hos Lady X, Lady Scarlett, Lady D, Dommedark - ja, hun har vist haft en del navne gennem tiden - hendes annonce på `annoncelight´ er endnu engang forsvundet, men hendes direkte hjemmeside er at finde her: https://www.dommedark.com Summa summarum - LAD VÆRE MED AT TAGE DER HEN! Eller det kommer selvfølgelig an på hvad man forventer og hvad man er til. Hvis du er til beskidt, snasket, faldefærdigt og ærlig talt ulækkert sommerhus på vestsjælland, med skidt og skrammel over hele hytten - then go ahead. Hun udgiver sig for at være og virker mere professionel end hun egentlig er. Hendes billeder er flotte og taget på en sådan måde, at det ligner og fremstår bedre end det er. Men jeg havde måske også forventet, det var mere som de steder jeg plejer at komme (Domina Ingrid, Miss D etc.) For hold da op en lang næse jeg skulle derfra med. Hele den time lange seance jeg var medvirkende i bar præg af en sjusket domina, der gaber over en for stor karakter og ikke evner at varetage den kinky leg som hun reklamerer med. Mange afbrydelser med spørgsmål om "er du til det", "tænder du på det", "skal jeg lige" etc. når jeg i forvejen havde udspecificeret hvad jeg ønskede og forventede af seancen - det er ødelæggende. Samtidig er udstyrsmængden ikke overvældende og faciliteterne/settingen grinagtig og næsten pinlig (jeg burde være kørt, idet jeg så huset). Tilmed eksploderede en af hendes store vibratorer i en kortslutning i ansigtet på mig og i skrævet på hende - det medførte en henkastet bemærkning om "nå, men den havde også været ved at give op i et stykke tid" (please lad mig komme ud herfra) fejl kan ske, men det der var alligevel toppen for mig. I bilen på vej hjem kunne jeg ikke undgå at reflektere over min oplevelse - ja, det kostede mig sølle 800,-. Set i bakspejlet skulle jeg have vidst, at det på ingen måde kan købe den oplevelse jeg er forvent med. Jeg burde have vidst bedre og have sagt STOP længe før jeg overhoved var trådt ind i det sommerhus. Tilbage sidder man med en følelse af, at jeg egentlig hellere havde betalt 800,- for at slippe for det show jeg var passager i. Min pointe er: Hvis du er vant til en ordentlig Domina - så når Lady X, Lady Scarlett .... (eller hvad fanden hun nu hedder) dem ikke til sokkeholderne. Spar jer selv den pinlige/akavede og helt igennem unødvendige oplevelse og bliv hjemme eller brug de ekstra gryn på kvaliteten. Hun gør intet godt for branchen! ... og hvis i alligevel vælger hende - så lover jeg, at det kommer du helt sikkert til at fortryde Tak for indlæg. Endnu en dårlig historie derfra. Jeg havde lidt samme oplevelse - beskrevet i en anden tråd: Lige det med med hun kalder sig Domina. - og selv når det er aftalt - og hun har sagt ja og ok. så er det altså total kikset at en Domina spørger: -hvad vil du så? -skal jeg det? -er det ok - osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 17. Juli, 2021 Jeg var der sidste sommer hvor det var ok varmt, havde bedt hende om at være frisk og ren, direkte fra badet, da jeg ville slikke fisse og røv,. Da vi lagde os til rette, kom stanken fra fissen???? Øh undskyld, gider du godt gå ud og vaske dig,. så vræltede hun ud, og tørrede fissen med et par vådservitter og kom hurtigt tilbage, lige lidt hjalp det. Sådan var det når det var varmt. Så hele seancen blev skrottet, og ændret til et langt blæs, og spansk, og megafransk som var aftalt, blev noget halvhjertet noget. Jeg gav hende et forsøg, simpelthen fordi der ikke er fruentimmere omkring Nykøbing SJ. Bøvs, tror lige jeg skipper frokosten .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg