Hop til indhold

De 10 bud om D I N sextur til Thailand

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jeg har hygget mig med at lave en ny "De 10 bud", denne gang som en hjælp til førstegangs sexturister som tænker på at rejse til Thailand.

Skal man samle freelancere op på gaden? Hvad med at bestille værelse hjemmefra? Hvor skal man tage hen? Hvor er pigerne dyrest eller billigst? Osv. osv.

De 10 bud om d i n sextur til Thailand

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013/03/de-10-bud-om-din-6tur-til-thailand.html

Skrevet

Det er da kloge ord du har forfattet her :-)

Jeg kan klart anbefale at følge ovenstående gode råd - medmindre nogen da selv har lyst til at betale lærepengene :lol: :lol:

Skrevet

Tak for de gode råd Stump ! ! ! Det er virkelig guld værd for amatøren der ikke ved så meget og som kunne have lyst til at komme til Thailand.

Skrevet

Jeg vil tilføje et par råd:

Stol ikke på nogen som udgangspunktet, indtil man bekendt med de lokale forhold, stol hverken på vesterlændinge eller lokale, som virker for venlige eller for hjælpsomme, der er mange plattenslager i disse sex-miljøer, man ser ofte vesterlændinge snyder andre vesterlændinge især når man drikker sig i hegnet og dømmekraften bliver svækket. I værste tilfælde drug-røveri.

Men vær ikke paranoia, det er en balancegang mellem sundt fornuft og naivitet.

Et godt råd er at blive stamgæst, det kræver investering i penge og tid,

har man vundet pigernes og mamasans tillid åbner der nye døre, fx. havde jeg fornøjelsen af at blevet inviteret hjem til mamasan og sammen med pigerne, lavede mad, spiste sammen, sunget karaoke og hyggede os, dvs. komme bag facaden.

Skrevet

har man vundet pigernes og mamasans tillid åbner der nye døre, fx. havde jeg fornøjelsen af at blevet inviteret hjem til mamasan og sammen med pigerne, lavede mad, spiste sammen, sunget karaoke og hyggede os, dvs. komme bag facaden.

Du har jo mange jern i ilden, Nille! Jeg troede egentlig ikke, du nåede ret meget længere end en FKK i Holsten :lol: :lol:
Skrevet

Nille, hvordan oplever du forskellen mellem de thaidanske massage miljøer, sådan hele situation, ekstraydelser delt op i priser, sex på tid, osv (ved godt at der kan være positive undtagelser) og så den ægte sexvare i Thailand?

Den forskel, hvis du mener det samme som jeg, er vel en flybillet værd bare en gang i mellem? :lol::roll::lol::roll::?:

Skrevet

Nille, hvordan oplever du forskellen mellem de thaidanske massage miljøer, sådan hele situation, ekstraydelser delt op i priser, sex på tid, osv (ved godt at der kan være positive undtagelser) og så den ægte sexvare i Thailand?

Den forskel, hvis du mener det samme som jeg, er vel en flybillet værd bare en gang i mellem? :lol::roll::lol::roll::?:

Jeg foretrækker helt klar den ægte vare i Thailand og andre nærliggende lande. Indonesien er også et ret godt alternativt til Thailand, hvor sexindustrien ikke er så "in-your-face" og pigerne er ligeså smukke og venlige, hvis ikke smukkere... så det er helt klar flybilletten værd, desuden er der god mad, god service over alt, venlige mennesker og masser kulturelle- og naturoplevelser, det handler ikke kun om sex.

Skrevet

Hej Stump

Først vil jeg rose dig for at give ud af din viden om Thailand, og de thailandske piger.

Jeg har et spørgsmål, jeg kender selv en, der er thailandsk gift. Nu er de efterhånden lidt oppe i årerne og har været gift i rigtig mange år, så det er et par årtier oder so, siden han sidst var på grisestien i Thailand, det har han ikke gjort efter han blev gift.

Men han fortalte mig, at da han var i Thailand oplevede han, at f.eks. havde han udvalgt en pige på en mindre bar, købt hende fri af baren, og f.eks. tilbragt et døgns tid med hende, så var det absolut ikke velset hvis han troppede op dagen efter på samme bar, og udså sig en anden pige, som han så valgte i stedet. Han sagde til mig, at skulle jeg til Thailand så skulle jeg ikke gøre som han var kommet til i hans ungkarletid, nemlig det nummer. Han var bogstavlig talt kommet i bad standing på den bar og stemningen mod ham blev ikke rar, fordi han ikke holdte sig til samme pige, og han gik selvfølgelig igen uden nogen pige fra den bar.

Er det stadig sådan ? Har det været sådan eller var han bare uheldig ? Det skal jo siges, at han ikke forsøgte at gøre stuntet om igen ? Han siger selv at han hørte fra andre danskere dernede som han talte med om det dengang, at de ikke var overraskede.

Grunden til at jeg kommer i tanke om dette, er, at jeg fornylig gæstede en thaiklinik, hvor jeg tidligere har besøgt en pige en del gange. Hun var af den type, der spillede forelsket i mig og jeg blevet inviteret til Thailand af hende osv, jeg forsøgte ellers at ligge en dæmper på det med forskellige udsagn, men det virkede ikke rigtig. Jeg var egentlig ved at være en lille smule træt af det til sidst, jeg synes det blev lidt for tykt for når hun snakkede om hvor meget hun havde set frem til mit besøg igen og hvor meget hun havde tænkt på mig osv, hvis hun var så vild med mig kunne hun jo droppe den forholdsvis dyre betaling jeg kom af med hver gang :lol: , men det skete aldrig :?: , underligt nok :lol: , så det var jo mest mine penge hun var glade for. Derudover så er jeg slet ikke interesseret i noget sådan. Hun gav dog god sex, og derfor troppede jeg op igen på klinikken og var villig til at besøge hende igen alene pga den gode sex og fordi hun er lækker.

Men sidst var der en anden pige der tog imod som så endnu dejligere ud, så hende blev det i stedet, jeg spurgte ikke efter den pågældende jeg havde besøgt tidligere en del gange. Skæbnen ville jo så på vej ud, da jeg efter en god behandling skulle forlade stedet, ja, så kommer den anden thaipige selvfølgelig ud fra baglokalet, som just spillede forelsket i mig. Jeg fandt situationen lidt akavet men mener jo på anden side at det er mig der betaler en forholdsvis høj pris for en oplevelse, og jeg mener ikke jeg er forpligtiget til at besøge den samme pige igen og igen på den samme klinik, hvis der er er en anden jeg hellere vil besøge. Hun kom også med en kommentar, so you think she is more pretty than me now, og grinte lidt, men der var nok en hentydning i det også måske.

Personligt overvejede jeg bagefter om jeg skulle droppe at komme det sted for eftertiden, men jeg tænkte nej det gør jeg altså ikke, for jeg har altid fået rigtig god behandling dernede og jeg ved hvilket lotteri det kan være når man besøger thaiklinikker. Jeg kan altid tage derned og hvis der er et og andet negativt, så kan jeg nøjes med at betale de kr 300 for en times massage uden noget hanky-panky eller bare gå inden jeg overhovedet kommer så langt.

Men der jeg vil hen, er, om det kan bruges analogt på det min ven sagde ?

Derudover kan jeg konstatere Stump, ved gentagne lejligheder, at thaipigerne rigtig gerne vil spille forelsket i en. Jeg ser det dog ikke som et problem for mig da jeg ikke lader rive mig med af smigrer, søde ord og komplimenter fra en pige, som jeg har betalt mange penge for at være sammen med mig, og da jeg heller ikke har et følelsesmæssigt behov for at dyrke en pige på det følelsesmæssige plan, men du har ret, de spiller helt sikkert på følelserne, ligesom visse andre piger som danske piger også kan lave det "nummer", har jeg også oplevet. Men man kan vende det lidt om på hovedet, de giver jo af samme grund også kanon sex fordi de gerne vil vise at de er vilde med en formentlig, og de er jo lækre og smukke mange af dem, så det har jo også sin fordel kan man sige, sålænge man holder hovedet koldt.

Mht at love dem noget som helst, så kunne jeg aldrig drømme om det. Det er klart. Når de begynder på alt det der, svarer jeg høflig pænt på det, men jeg giver dem udmærkede forklaringer på, hvorfor jeg ikke har lyst til at f.eks. besøge dem i Thailand, ikke at det holder dem helt tilbage, men det er jo en del af gamet åbenbart. Jeg er egentlig lidt ligeglad, jeg nyder bare den gode massage og den gode sex de giver mig og nyder også deres flotte udseende.

Men mine erfaringer bekræfter jo netop mange af dine indlæg, Stump, som du på grundig og informativ vis har fortalt os andre om.

Skrevet

Hej Stump

Først vil jeg rose dig for at give ud af din viden om Thailand, og de thailandske piger.

Jeg har et spørgsmål, jeg kender selv en, der er thailandsk gift. Nu er de efterhånden lidt oppe i årerne og har været gift i rigtig mange år, så det er et par årtier oder so, siden han sidst var på grisestien i Thailand, det har han ikke gjort efter han blev gift.

Men han fortalte mig, at da han var i Thailand oplevede han, at f.eks. havde han udvalgt en pige på en mindre bar, købt hende fri af baren, og f.eks. tilbragt et døgns tid med hende, så var det absolut ikke velset hvis han troppede op dagen efter på samme bar, og udså sig en anden pige, som han så valgte i stedet. Han sagde til mig, at skulle jeg til Thailand så skulle jeg ikke gøre som han var kommet til i hans ungkarletid, nemlig det nummer. Han var bogstavlig talt kommet i bad standing på den bar og stemningen mod ham blev ikke rar, fordi han ikke holdte sig til samme pige, og han gik selvfølgelig igen uden nogen pige fra den bar.

Er det stadig sådan ? Har det været sådan eller var han bare uheldig ? Det skal jo siges, at han ikke forsøgte at gøre stuntet om igen ? Han siger selv at han hørte fra andre danskere dernede som han talte med om det dengang, at de ikke var overraskede.

Grunden til at jeg kommer i tanke om dette, er, at jeg fornylig gæstede en thaiklinik, hvor jeg tidligere har besøgt en pige en del gange. Hun var af den type, der spillede forelsket i mig og jeg blevet inviteret til Thailand af hende osv, jeg forsøgte ellers at ligge en dæmper på det med forskellige udsagn, men det virkede ikke rigtig. Jeg var egentlig ved at være en lille smule træt af det til sidst, jeg synes det blev lidt for tykt for når hun snakkede om hvor meget hun havde set frem til mit besøg igen og hvor meget hun havde tænkt på mig osv, hvis hun var så vild med mig kunne hun jo droppe den forholdsvis dyre betaling jeg kom af med hver gang :lol: , men det skete aldrig :?: , underligt nok :lol: , så det var jo mest mine penge hun var glade for. Derudover så er jeg slet ikke interesseret i noget sådan. Hun gav dog god sex, og derfor troppede jeg op igen på klinikken og var villig til at besøge hende igen alene pga den gode sex og fordi hun er lækker.

Men sidst var der en anden pige der tog imod som så endnu dejligere ud, så hende blev det i stedet, jeg spurgte ikke efter den pågældende jeg havde besøgt tidligere en del gange. Skæbnen ville jo så på vej ud, da jeg efter en god behandling skulle forlade stedet, ja, så kommer den anden thaipige selvfølgelig ud fra baglokalet, som just spillede forelsket i mig. Jeg fandt situationen lidt akavet men mener jo på anden side at det er mig der betaler en forholdsvis høj pris for en oplevelse, og jeg mener ikke jeg er forpligtiget til at besøge den samme pige igen og igen på den samme klinik, hvis der er er en anden jeg hellere vil besøge. Hun kom også med en kommentar, so you think she is more pretty than me now, og grinte lidt, men der var nok en hentydning i det også måske.

Personligt overvejede jeg bagefter om jeg skulle droppe at komme det sted for eftertiden, men jeg tænkte nej det gør jeg altså ikke, for jeg har altid fået rigtig god behandling dernede og jeg ved hvilket lotteri det kan være når man besøger thaiklinikker. Jeg kan altid tage derned og hvis der er et og andet negativt, så kan jeg nøjes med at betale de kr 300 for en times massage uden noget hanky-panky eller bare gå inden jeg overhovedet kommer så langt.

Men der jeg vil hen, er, om det kan bruges analogt på det min ven sagde ?

Derudover kan jeg konstatere Stump, ved gentagne lejligheder, at thaipigerne rigtig gerne vil spille forelsket i en. Jeg ser det dog ikke som et problem for mig da jeg ikke lader rive mig med af smigrer, søde ord og komplimenter fra en pige, som jeg har betalt mange penge for at være sammen med mig, og da jeg heller ikke har et følelsesmæssigt behov for at dyrke en pige på det følelsesmæssige plan, men du har ret, de spiller helt sikkert på følelserne, ligesom visse andre piger som danske piger også kan lave det "nummer", har jeg også oplevet. Men man kan vende det lidt om på hovedet, de giver jo af samme grund også kanon sex fordi de gerne vil vise at de er vilde med en formentlig, og de er jo lækre og smukke mange af dem, så det har jo også sin fordel kan man sige, sålænge man holder hovedet koldt.

Mht at love dem noget som helst, så kunne jeg aldrig drømme om det. Det er klart. Når de begynder på alt det der, svarer jeg høflig pænt på det, men jeg giver dem udmærkede forklaringer på, hvorfor jeg ikke har lyst til at f.eks. besøge dem i Thailand, ikke at det holder dem helt tilbage, men det er jo en del af gamet åbenbart. Jeg er egentlig lidt ligeglad, jeg nyder bare den gode massage og den gode sex de giver mig og nyder også deres flotte udseende.

Men mine erfaringer bekræfter jo netop mange af dine indlæg, Stump, som du på grundig og informativ vis har fortalt os andre om.

Ja men det er det da. En dårlig idé at tage en ny prostitueret fra den samme bar, dagens efter at man har bøbt en anden ud af baren.

Jeg tænkte på problemet da jeg læste Nille´s indlæg om at blive stamgæst. jeg tænkte, ja men så bliver det mere besværligt at prøve noget forskelligt. Og hvis man er på sin første sextur til Thailand, ville det efter min mening være sund, dobbelt synd, he he, ikke at komme lidt rundt, tro mig, pigerne er faktisk meget meget forskellige.

Den med at spille forelsket, ja men de gør det bare. Det er forretning. Det kan godt være at din bilsælger ikke bryder sig om dig, men han viser det jo ikke direkte mod dig, så længe du er en god kunde hos ham.

Det samme med de prostituerede. På klinikkerne i DK, eller ude i selve paradiset. De thailandske prostitutionsmiljøer.

Pigerne k a n faktisk vænnes til "Butterfly" kulturen. Jeg har kendt fyre, som bare har taget piger ud af den samme bar, (efter en tilvænningsperiode) helt som det passede dem, uden problemer.

Det er i øvrigt pudsigt, at de protituerede kræver den troskab. En af de få barer jeg er kommet fast på i Pattaya i en periode hvor jeg kom til byen hver eller hver anden måned, havde en par meget "hurtige" piger.

Hvis man kommer de samme steder, vil pigerne ofte, direkte eller indirekte, afsløre dem selv eller deres arbejdskolleger. De snakker bare, brokker sig over at de har for lidt at lave, brokker sig over at en eller to af deres kolleger render med de halve af barens shorttimes, som er en tur ovenpå baren.

I den omtalte bar var der en lille buttet pige, nej ikke 40 kg buttet :lol: , men 6- til 10 kg buttet, som ikke sagde mig noget. Men hun var åben, charmerende, og så kunne hun oplagt noget bag den lukkede dør, som ikke ret mange andre kunne præstere.

Jeg har glemt hvad hun hed, Mo, Noi, Nit, eller noget andet, men hun kunne nemt finde på at smutte ovenpå med én kunde, selv om hun allerede var købt ud af baren af en anden kunde. Hvis den kunde som allerede havde betalt barfine så ankom midt i at den buttede var ved at tjene to typiske daglønninger for en ufaglært, på 20 minutter på et af værelserne ovenpå, ja så dækkede kollegerne over hende med "hvide løgne".

På toilettet.

Dårlig mave.

Come back soon, osv osv.

Nu vi er ved hvide løgne, har jeg nyt om den fyr som jeg kaldte bryderen i Thai Oasers julekalender. Han forsynes med hvide løgne, forelsket som han er, han er 54, hun er lige blevet 20, mor til to børn. Og han sender tusindvis af kroner ud til hende. Det er rablende vanvittigt det han laver, men ham om det. Problemet kan så være, at han vil giftes og have børn med hende.

Her er den første låge som jeg lavede om bryderen til julekalenderen i 2012 :roll:

Bryderen tager livtag med Thailand

http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/12/julekalender-14-bryderen-tager-livtag.html

Skrevet

Det kommer an på hvordan man spiller spillet fra starten. Lad være med at love for meget og vis hvem har bukserne på, jeg har ikke haft problemer med at tage andre piger ud af baren, nogle gange tager jeg et par veninder med ud, pigerne kan spille jaloux men de går også ud med andre gæster så der er ingen som har monopol på nogen. Bliver man dybt følelsesmæssig involveret i en pige bør man nok holde lav profil i den bar hvor hun arbejder.

Jeg har oplevet at et par piger kom op og skændes på grund af mig, fordi den ene pige var ny og den anden pige havde været der længere og hun forsøgte at kanøfle den anden pige, det måtte de ordne intern.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.