Hop til indhold

Lamyai, Århusvej Randers lukket

Featured Replies

Skrevet

Hej .

Jeg kørte forbi Lamyai på Århusvej i går, og kunne se at de var ved at tømme og flytte ud af klinikken.

For at par uger siden var det klinikken på Viborgvej der lukkede. Er der krise i branchen ??

Skrevet
cumonthai skrev, for 12 minutter siden:

Hej .

Jeg kørte forbi Lamyai på Århusvej i går, og kunne se at de var ved at tømme og flytte ud af klinikken.

For at par uger siden var det klinikken på Viborgvej der lukkede. Er der krise i branchen ??

Generelt er der for mange klinikker i Randers, Århus, Vejle mv. Desuden flytter pigerne meget rundt, så bliv ikke forbavset hvis stedet åbner om et par dage med nyt facadeskilt og ejer. 

Skrevet

Klinikkerne lukker efterhånden som det går op for selv tåberne, at corid-19 smitte har optimale betingelser der. 

Skrevet
Steenborg skrev, for 16 minutter siden:

Klinikkerne lukker efterhånden som det går op for selv tåberne, at corid-19 smitte har optimale betingelser der. 

det er vel ikke værre end hos Netto

Skrevet
greatdaner skrev, for 18 minutter siden:

det er vel ikke værre end hos Netto

Det er sjældent at jeg får ekspedienten i Netto til at "give hånd" - så jo, det er værre. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.