Hop til indhold

Anbefaling thai pige Vejle

Featured Replies

Skrevet

Halløj

Er der nogle anbefalelseværdige thai piger i Vejle? jeg skal snart på tur til Vejle så jeg vil gerne forberede et thai besøg?? jeg søger som sådan ikke noget bestemt blot hun er sød og ved hvad god sex er og ikke bare ligger og kigger den anden vej til det er slut.

Hit me :-) 

Jeg skal nok lave en anmeldelse af besøget bagefter! 

Skrevet

Jeg anbefaler LISA; hun er i ren weltklasse/masterclass; der findes nogle solide anmeldelser af hende;;;;;

Skrevet
  • Author
Høvdingen skrev, for 6 timer siden:

Jeg anbefaler LISA; hun er i ren weltklasse/masterclass; der findes nogle solide anmeldelser af hende;;;;;

Tak for det, jeg besøger hende og laver en anmeldelse når hun er besøgt :-) 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
Trust-me skrev, den 15.3.2020 at 20:31:

Tak for det, jeg besøger hende og laver en anmeldelse når hun er besøgt :-) 

Nå endelig kan det vist lade sig gøre nu, jeg nåede aldrig at besøge denne Lisa, men det skulle gerne ske i nærmeste fremtid

Bare lige for at være sikker da der ikke var et link med til hendes annonce, men jeg går jeg ud fra det er denne lækre sild her som jeg linker til?

https://annoncelight.dk/showad/251395

Skrevet
Trust-me skrev, 1 time siden:

Nå endelig kan det vist lade sig gøre nu, jeg nåede aldrig at besøge denne Lisa, men det skulle gerne ske i nærmeste fremtid

Bare lige for at være sikker da der ikke var et link med til hendes annonce, men jeg går jeg ud fra det er denne lækre sild her som jeg linker til?

https://annoncelight.dk/showad/251395

Det er det. 
8000

Skrevet
Energy skrev, for 12 minutter siden:

Ellers er Ten også en rigtig lækker oplevelse. 

Enig og hun er i topform. Og hun ved hvad god sex er. 
8000

Skrevet
  • Author

Okay, men det bliver nu Lisa, som jeg ikke kan få ud af knolden før jeg har været der ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.