Guest Balleby Skrevet 15. Marts, 2020 Ud over at hun er en underskøn kvinde som jeg har besøgt nogle gange, så er hun også yderst intelligent og fornuftig og har med dette opslag vist at hun har respekt for situationen https://annoncelight.dk/showad/225384 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 15. Marts, 2020 Kunne du ikke poste indlægget i hyggesnak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 15. Marts, 2020 Balleby skrev, for 38 minutter siden: hun har respekt for situationen Endelig bare én der tager det seriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 15. Marts, 2020 Hvis der skal påpeges at det er god stil, at man holder ferie i stedet for at tage på arbejde i denne tid, hvorfor så ikke gøre tanken generel? Der er mange der holder lukket. Undskyld for mavesur kommentar, men altså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 15. Marts, 2020 Der er mange danske piger som tager det seriøst - men de reklamerer stadig. Hvorfor ikke bare slette deres annoncer? Nej nej, deres billeder osv skal jo ligge på AL så de kan blive set, men ikke blive brugt!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 15. Marts, 2020 Runaldo skrev, for 57 minutter siden: Der er mange danske piger som tager det seriøst - men de reklamerer stadig. Hvorfor ikke bare slette deres annoncer? Nej nej, deres billeder osv skal jo ligge på AL så de kan blive set, men ikke blive brugt!. Hvis jeg sletter min annonce, så vil de mænd der søger efter mig, måske tro jeg er helt stoppet. Derfor har jeg stadig annoncen stående. Jeg har så valgt at slette min tekst og skrive dette (se screenshottet) så ingen er i tvivl om at jeg tager det seriøst, og først kan mødes når det hele er tilbage til normalt igen. Ovenstående er mit valg. At andre piger gør det anderledes mens de holder pause, det forstår jeg godt. Vi kommer på et tidspunkt over på den anden side af det her, og så skal den opsparede liderlighed kneppes ud af kroppen (det bliver SÅ GODT). Så hvorfor slette alt, så mændene ikke kan se vi findes, og dermed glæde sig til at møde os? Jeg havde sat mine billeder så man ikke kunne se dem. Men efter det du skrev, så tænkte jeg over det, og har sat dem så man kan se dem igen. Tak Runaldo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 15. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden: Hvis jeg sletter min annonce, så vil de mænd der søger efter mig, måske tro jeg er helt stoppet. Derfor har jeg stadig annoncen stående. Jeg har så valgt at slette min tekst og skrive dette (se screenshottet) så ingen er i tvivl om at jeg tager det seriøst, og først kan mødes når det hele er tilbage til normalt igen. Ovenstående er mit valg. At andre piger gør det anderledes mens de holder pause, det forstår jeg godt. Vi kommer på et tidspunkt over på den anden side af det her, og så skal den opsparede liderlighed kneppes ud af kroppen (det bliver SÅ GODT). Så hvorfor slette alt, så mændene ikke kan se vi findes, og dermed glæde sig til at møde os? Jeg havde sat mine billeder så man ikke kunne se dem. Men efter det du skrev, så tænkte jeg over det, og har sat dem så man kan se dem igen. Tak Runaldo. Tjae. Synes det ville være bedre hvis AL bare var tom for annoncer. Men er enig i at når vi er engang rammer den anden side at der skal kneppes i storstil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 15. Marts, 2020 Runaldo skrev, for 6 timer siden: Der er mange danske piger som tager det seriøst - men de reklamerer stadig. Hvorfor ikke bare slette deres annoncer? Nej nej, deres billeder osv skal jo ligge på AL så de kan blive set, men ikke blive brugt!. For at fortælle vores kunder, at vi lever endnu og tager regeringens retningslinjer seriøst. Og så laver nogle af os telefonsex mv og det kan man jo sagtens reklamere for. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 15. Marts, 2020 Liv skrev, for 21 minutter siden: Og så laver nogle af os telefonsex mv og det kan man jo sagtens reklamere for. Ja, og tak for det. Hudsult må vi leve med, men derfor behøver vi jo ikke lide afsavn af alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silvia.dk 47 Skrevet 16. Marts, 2020 (edited) Hello everyone, I think that are a lot of girls who decided not to work this week but still advertise for keeping in touch with their customers. I don't think it's something you can judge Runaldo. You said: " No , their pictures etc must be on AL so they can be seen but not used !." What I want to say is that even if you pay your visit to a joy girls does not give you the right to "use" someone. If I didn't understand what you were trying to say then I apologize! Redigeret 16. Marts, 2020 af Silvia.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Marts, 2020 Silvia.dk skrev, for 2 timer siden: Hello everyone, I think that are a lot of girls who decided not to work this week but still advertise for keeping in touch with their customers. I don't think it's something you can judge Runaldo. You said: " No , their pictures etc must be on AL so they can be seen but not used !." What I want to say is that even if you pay your visit to a joy girls does not give you the right to "use" someone. If I didn't understand what you were trying to say then I apologize! I think he was referring to our pictures. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silvia.dk 47 Skrevet 16. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: I think he was referring to our pictures. Thank you Christina for helping me to understand his message:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg