Liv 14458 Skrevet 15. Marts, 2020 Sniper123 skrev, for 6 timer siden: Lige præcis det spørgsmål, er der aldrig nogen der har overvejet eller stillet før - momspligtig vs. godkendt massør og lønsumsafgift. Godt set;) Du kan kun blive momsfritaget, hvis du faktisk er massør. Og det er ikke alle massører, der er fritaget. Hvis du er, er det ikke nødvendigvis alle behandlinger det gælder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 15. Marts, 2020 Liv skrev, for 45 minutter siden: Det er rammer er, at der sidder en masser og snager og gætter i ting, der dybest set ikke vedkommer dem. Når man så forklarer, hvordan tingene hænger sammen bliver man beskyldt for at lyve og snyde. Hvorfor bruge energi på at forklare, hvis man alligevel pr definition bliver betragtet som løgner? Kort udgave kun for dig, sådan her gør jeg, andre kan gøre anderledes, det vedkommer ikke mig. Jeg har et enkeltmandsfirma, står i ASE Selvstændig, betaler til min efterløn, jeg har pensionsopsparing, erhvervsforsikring, sygedagpengeforsikring, betaler skat og moms, og nej, I kan af diskretionshensyn ikke få en kvittering. Og nej, jeg lægger ikke noget i madrassen, for jeg er opdraget til at man bidrager til samfundet, og den holdning forsvandt ikke, da jeg begyndte at lave det her. Mit arbejdsliv er stykket sammen af flere ting, jeg laver ikke kun frække ting. Jeg er IKKE et sekund i tvivl om at du LIV er et ordenligt menneske og kan kigge dig selv i spejlet. Jeg respekterer dig meget skal du vide . Jeg kender også til enkelte piger som er på førtidspension og sygedagpenge og arbejder som GP ved siden af, så det kan være en af grundende at nogen ikke registrerer sig. Jeg havde for nyligt kontakt med en ret professionel pige via SD som direkte pralede med hvor let det var at lave penge ved siden af sine sygedagpenge og det stødte mig meget må jeg blankt erkende. Indrømmet, jeg kan selv male et loft i ny og næ for et lille beløb uden regning for gamle tante Erne i sydhavnen, men direkte at leve af snyd, det er bare ikke ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Marts, 2020 Sniper123 skrev, for 7 timer siden: Hmm - hvis omsætningen ikke overstiger kr. 50.000 pro anno = kr. 137 pr dag - så er der nok ingen grund til at forny sin registrering... Der er nok ikke megen glæde ved en GP der ikke omsætter mere end det. Det er væsentligt mindre end min hustru tildeler mig. Come on Ja hvis vi arbejdede hver dag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Marts, 2020 (edited) Pepsa skrev, for 6 timer siden: Måske vi skal til at forlange regning? - Så kan vi også bedre klage over latterlig dårlig service, hvis vi, mod forventning, bliver udsat for det. Hos romantica kan du vist nok få en kvittering.. Det samme kan du i Sauna klubben.. Så du skal være mere end velkommen de steder så længe du ikke besøger mig altså.. Og jeg synes ærligt du skal finde den klageperson/dommer eller lignende der skulle gide dømme i en sag omkring om hvem der er blevet snydt under sex.. Redigeret 15. Marts, 2020 af JenniferRomantica 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 15. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Hos romantica kan du vist nok få en kvittering.. Det samme kan du i Sauna klubben.. Så du skal være mere end velkommen de steder så længe du ikke besøger mig altså.. Og jeg synes ærligt du skal finde den klageperson/dommer eller lignende der skulle gide dømme i en sag omkring om hvem der er blevet snydt under sex.. måske en god idé at tage en neutral bisidder med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 15. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 12 timer siden: Du behøves ikke at betale moms så længe du er under 50000 om året. Den er gratis at få oprettet. Bemærk, at det er løbende 12 måneder, det er ikke 50.000,- pr år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 8 timer siden: Nu du siger moms og det - mon det vil være muligt at forlange en REGNING/KVITTERING hos en momsregistreret gp??? Man får jo en bon hos købmanden, en regning hos mekanikeren, og hos min foddame får jeg også en kvittering. Men - jeg har endnu aldrig hørt om nogen, der fik en kvittering hos en gp? Det kunne tyde på, at der foregår massive skatteunddragelser hos gp'erne. Min mening er, at 4 ud af fem gp'er leverer et elendigt arbejde/service - tager sig vanvittigt godt betalt for det - og oven i købet undlader at betale skat af langt den største del af indtjenngen; altså reelt betaler en slags "skin-skat" Måske vi skal til at forlange regning? - Så kan vi også bedre klage over latterlig dårlig service, hvis vi, mod forventning, bliver udsat for det. Beklager hvis jeg er trådt helt forkert med dette spørgsmål, men.. hvis du generelt mener at 4/5 af alle GPer yder en decideret elendig service, samtidig med at du ser dig selv som et kompetent menneske med fin hjerneaktivitet, hvorfor sidder du så og bruger timevis på at debattere med piger, som tilsyneladende er en del af de 80% elendige serviceudbydere? Hvad med at skænke de 20% dejlige GPer en masse tanker, og bruge disse fredfyldte uger på noget der er lidt federe? Som du udtrykker, virker det til at du kaster energi og tid på nogen du i forvejen betragter som elendige, mange af dem som løgnere, skattesvindlere, ekstremt grådige og egoistiske, selviske m.m.. Det er da spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 8 timer siden: Nu du siger moms og det - mon det vil være muligt at forlange en REGNING/KVITTERING hos en momsregistreret gp??? Man får jo en bon hos købmanden, en regning hos mekanikeren, og hos min foddame får jeg også en kvittering. Men - jeg har endnu aldrig hørt om nogen, der fik en kvittering hos en gp? Det kunne tyde på, at der foregår massive skatteunddragelser hos gp'erne. Min mening er, at 4 ud af fem gp'er leverer et elendigt arbejde/service - tager sig vanvittigt godt betalt for det - og oven i købet undlader at betale skat af langt den største del af indtjenngen; altså reelt betaler en slags "skin-skat" Måske vi skal til at forlange regning? - Så kan vi også bedre klage over latterlig dårlig service, hvis vi, mod forventning, bliver udsat for det. Den væsentligste grund til, at glædespiger ikke udskriver kvitteringer er, at hvis kvitteringen skal opfylde loven, skal deres CVR. oplyses. De fleste i branchen lever enten et dobbelt liv eller også ønsker de bare at undgå en masse kedelige oplevelser med gæster der kontakter en i ens privatliv osv. Har du et CVR.nr har du også adgang til personens rigtige navn. Om du har en kvittering eller ej forandre ikke noget omkring dine begrænsede muligheder for at klage. Der er mange grunde til, at prostitution ikke anerkendes som et erhverv, det ville netop medføre, at købelov, markedsføringslov osv osv også skulle gælde for prostitution. Et eller andet sted ville det sikkert også medføre, at man ikke som i dag kan skrive, at man ikke ønsker at betjene bestemte grupper mænd osv. Du er bestemt i din gode ret til at mene, at 4 ud af 5 glædespiger levere en elendig service. Du er ligeledes i din gode ret til at mene, at der foregår massiv skatteunddragelse. Jeg tænker bare, "hvis man eksempelvis ikke har meget til overs for brugtvognsforhandlere, så undlader man vel bare at købe en bil et sådant sted". Ser vi det hele fra købernes side, så er der nok ikke mange der synes at ens skatteforhold eller om man er sine kone, kæreste utro, rager en glædespige. Det er jo et kerneområde i købesex, at holde dels diskretions og holde vores privatliv uden for købesex. Jeg tror såmænd også sagtens man kan have en konstruktiv debat omkring skat, moms rettigheder kontra manglende rettigheder m.v, det fordre nok bare, at begge parter skuer lidt ned for generaliseringer, og diverse postulater, gisninger og den slags. For min skyld må man gerne mene at glædespige tjener styrtende med penge, men få man slynger om sig med regnestykker Alå en kvinde arbejder ca 150 timer om måneden og tjener kr. 2.000 i timen, burde man måske lige Løbe nogle vagtplaner igennem overveje om man måske ikke skulle medregne omkostninger Overveje om det måske ikke gav mere mening at tage en glædes piges samlede indtægter fratrukket omkostning, og så dividere med det samlede tidsforbrug. Hvis man ønsker at sammenligne med et job, hvor man får betaling for alle ens timer, uagtet om man sidder og piller næse, så de ubetalbare timer for en glædespige vel også skulle tælles med, hvis virkelig synes det er så pokkers interessant at forsøge at regne ud, altså få en ide om, hvor ligger den reelle timeløn egentlig. Hvis man fik indsigt i nogle kvindens indkomstforhold, vil mange faktisk tænke "Hvad giver det virkelig ikke mere, tidsforbruget taget med" 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 15. Marts, 2020 @TheVoice Dælme et godt skriv. Væsentlige velformulerende pointer og fremført på en sober måde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 15. Marts, 2020 Liv skrev, for 2 timer siden: Bemærk, at det er løbende 12 måneder, det er ikke 50.000,- pr år. Hej hvad er forskellen:-) jeg er stadig lidt ny i alt det her hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 15. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 timer siden: Hej hvad er forskellen:-) jeg er stadig lidt ny i alt det her hehe Et år er kalenderåret. 12 løbende måneder er, en periode på 12 måneder, den kan gå over et årsskifte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 15. Marts, 2020 Liv skrev, for 9 timer siden: Det er rammer er, at der sidder en masser og snager og gætter i ting, der dybest set ikke vedkommer dem. Når man så forklarer, hvordan tingene hænger sammen bliver man beskyldt for at lyve og snyde. Hvorfor bruge energi på at forklare, hvis man alligevel pr definition bliver betragtet som løgner? OK Liv - jeg tror på dig, når du siger at du opfører dig korrekt økonomisk - jeg har ikke grund til andet i dit tilfælde, og det ville være frækt af mig at påstå at netop du lyver. Men der er nok temmelig få, der er så ærlige som du siger du er. En anden som jeg tror 100% på (tror jeg) er Indiske Divina. Hun lyder meget ung og godhjertet, og den forklaring hun kom med i den heldigvis lukkede tråd, var så tilpas idiotisk (leje sted til 5000, men kun tjene 8000 før skat) - så idiotisk, at det MÅ være sandt. Hvis en forklaring er meget underlig og indviklet - så passer det sgu nok, for ingen ville da finde på en underlig og urealistisk forklaring. Hvis man vil lyve, gør man løgnen så simpel som muligt. Derfor tror jeg på hende, og hun lyder ærlig, ung og naiv. DU lyder som en lidt ældre kvinde, der er smækfornærmet over, at en idiot som mig er fræk nok til at stille spørgsmålstegn ved det du står for. Jeg synes du lyder ærlig også. NEJ jeg slikker dig ikke i røven nu - det er den slags SSBWChristina ville skrive - men glem det. Skriv venligst ikke tilbage. "Kære Pepsa, dert er for sent at slikke mig i røven" Jeg står fast på alt hvad jeg har sagt - men derfor kan DU jo godt være 100% ærlig. Forresten er det ikke korrekt, nå du siger at Jeres økonomi dybest set ikke rager os - vi betaler jo penge for en ydelse, og når ydelsen er elendig og tarvelig og uærlig, ja så synes jeg nu nok, at det vedkommer "os" - DU vedkommer ikke mig specielt, da jeg næppe nogensinde besøger dig. (Jeg LOVER at jeg aldrig forsøger at besøge dig - må vel være nemt nok ikke at besøge en der hedder Liv) Venligst besvar ikke denne post - jeg har ikke mere at sige specielt dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 43 minutter siden: OK Liv - jeg tror på dig, når du siger at du opfører dig korrekt økonomisk - jeg har ikke grund til andet i dit tilfælde, og det ville være frækt af mig at påstå at netop du lyver. Men der er nok temmelig få, der er så ærlige som du siger du er. En anden som jeg tror 100% på (tror jeg) er Indiske Divina. Hun lyder meget ung og godhjertet, og den forklaring hun kom med i den heldigvis lukkede tråd, var så tilpas idiotisk (leje sted til 5000, men kun tjene 8000 før skat) - så idiotisk, at det MÅ være sandt. Hvis en forklaring er meget underlig og indviklet - så passer det sgu nok, for ingen ville da finde på en underlig og urealistisk forklaring. Hvis man vil lyve, gør man løgnen så simpel som muligt. Derfor tror jeg på hende, og hun lyder ærlig, ung og naiv. DU lyder som en lidt ældre kvinde, der er smækfornærmet over, at en idiot som mig er fræk nok til at stille spørgsmålstegn ved det du står for. Jeg synes du lyder ærlig også. NEJ jeg slikker dig ikke i røven nu - det er den slags SSBWChristina ville skrive - men glem det. Skriv venligst ikke tilbage. "Kære Pepsa, dert er for sent at slikke mig i røven" Jeg står fast på alt hvad jeg har sagt - men derfor kan DU jo godt være 100% ærlig. Forresten er det ikke korrekt, nå du siger at Jeres økonomi dybest set ikke rager os - vi betaler jo penge for en ydelse, og når ydelsen er elendig og tarvelig og uærlig, ja så synes jeg nu nok, at det vedkommer "os" - DU vedkommer ikke mig specielt, da jeg næppe nogensinde besøger dig. (Jeg LOVER at jeg aldrig forsøger at besøge dig - må vel være nemt nok ikke at besøge en der hedder Liv) Venligst besvar ikke denne post - jeg har ikke mere at sige specielt dig. Hehe jeg kan ikke finde ud af om jeg jeg være fornærmet eller glad for din kommentar om mig Men kort sagt jeg er så en ærlig naiv men godhjertet og en ung idiot haha måske skal det stå i min profil tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 15. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 6 timer siden: Beklager hvis jeg er trådt helt forkert med dette spørgsmål, men.. hvis du generelt mener at 4/5 af alle GPer yder en decideret elendig service, samtidig med at du ser dig selv som et kompetent menneske med fin hjerneaktivitet, hvorfor sidder du så og bruger timevis på at debattere med piger, som tilsyneladende er en del af de 80% elendige serviceudbydere? Hvad med at skænke de 20% dejlige GPer en masse tanker, og bruge disse fredfyldte uger på noget der er lidt federe? Som du udtrykker, virker det til at du kaster energi og tid på nogen du i forvejen betragter som elendige, mange af dem som løgnere, skattesvindlere, ekstremt grådige og egoistiske, selviske m.m.. Det er da spild af tid Hmmm ærligt talt - jeg har faktisk en træls sag med myndighederne, som jeg burde bruge min tid på - men det er "sjovere" at hoppe på EroGuide. Ja ufatetteligt irriterende og krævende at deale med myndigheder og 10mio bilag osv. Hader det. Meget sjovere at "ærgre" Jer her. Og hov, jeg kan jo ikke gøre for, at folk i hobetal overfalder mig - tænk bare på borende x, der ødelagde den anden tråd fuldstændig med latterlige personangreb og påstande som "umuligt at have mere end 3 kunder om dagen - kan ikke lade sig gøre" osv. Egentlig ønsker jeg heller ikke at diskutere med gp'er her - men I har jo nærmest overtaget EG. Engang forsøgte I at få det lukket, fordi der stod dårlige ting om Jer - men I må have tænkt: "If you can't beat them, join them" Det har I så gjort i en grad, så fx bore xet (og mange mange andre) automatisk giver Jer et like, uanset hvad I skriver. Spild af min tid, ja. Men - jeg er besat af damer, har damer på hjernen. Jeg prøvet at fuldføre mine fantasier hos gp'er - men det går ad Helvede til dårligt. Ved du hvorfor? - Fordi min drømmefantasi er næsten umulig. Den ser sådan ud: "Liderlig gammel mær på 67år (frækt udtryk, mær, men jeg vil kalde hende "Madame" - alle andre ville betegne hende som en klam gammel so-mær, men i min Verden er hun ophøjet) - man kan sige, at fortælleren ville fortælle således: Hun var en vulgær gammel mær, men i Pepsas øjne var hun en gudinde, og han elskede hende, og ville gøre alt for hende, og han kaldte hende hengivent for "Frøken Virkli Vidunderskøn", og han mente det. Hun er liderlig, har ikke fået sex i et par uger, og det skal gå ud over Pepsa. Hun har ikke været i bad i et par dage, har sure tæer i stiletterne og dunster af armsved - men Pepsa synes hun er lækker. Hun skamrider Pepsas ansigt, lige til hun kommer - og SÅ skal hun pisse. Og hendes pis er rigtigt pis, det er gult og smager af fy-tis. Livet er for kort til det der watersport "tis" som de fleste gp'er formår at komme af med - intet er mere skuffende end forventningsfuldt at åbne munden for det man tror er en gul, dunstende, kras pisstråle - og så er det bare lunkent vand der kommer - aargh det værste jeg ved, men det sker som oftest. Se, jeg er stort set mutters alene i Danmark om at have sådanne fantasier. På Verdensplan kunne vi danne en stor klub, men i lille Danmark er det svart - mændende på EG har klart små-pædofile tendenser (gamle klammerter på 50+ år der går efter gp'er så unge som muligt - bare se på trådene. Mænd brokker sig "hun lignede hende på billederne - men var nok 10 år ældre, jeg skulle være vendt om i døren" NÆSTEN ordret kan du finde den linie der 500 gange eller mere i "anmeldelser af gp'er" trådene. Mænd der går til gp ønsker altså GENERELT at kneppe en, der ligner deres egen datter eller barnebarn. HER er Pepsa fuldstændig anderledes - Damer 60+ er det jeg tænder mest på (De SKAL ikke være 60+, det er ikke en kvalifikation - det vigtigste er, at de på en eller anden måde er frække - men geeeerne 60+). Nå, men som du kan se - min fantasidrøm KAN IKKE opfyldes hos gp i Danmark - I er jo sterile, og "moden" er for Jer alt over 25. Men Pepsa søger videre - jeg ved et par steder, men træerne vokser ikke ind i Himmelen. Forrsten startede jeg med at gå til gp i 2008 - har da i ny og næ kikket på EG som gæst i alle disse år - men for et par måneder siden meldte jeg mig ind, thi jeg havde haft en oplevelse der var SÅ horribel, at jeg måtte dele den med nogen. Noget jeg virkelig hader mig selv for: Den skrækkelige oplevelse giver mig faktisk jern på - hun var nemlig led - og jeg tænder på lede kællinger. Forfærdeligt. Egentlig er jeg ligeglad med Jers penge - der kom bare en diskussion i gang, hvor mine sjusserier over Jeres økonomi faktisk - ufrivilligt - er blevet bekræftet af små hovsa-løsniger fra diverse gp'er - og den "geniale" påstand fra SSBWChristina og bore x om "umuligt at have 3 kunder om dagen - totalt umuligt" er da heldigvis også skudt ned, af gp'er. SSBWChristina løj dog ikke - hun er SSBW, så hendes kundekreds er sikkert lille, men loyal. Jeg tror at den enkelte kunde hos hende betaler en meget dyr pris. Jeg tænder også på SSBW - meget, men hende Christina bor i KBH og hun HADER mig lol. Jeg har faktisk planer om stille og roligt at trække mig fra lidt bort fra disse diskussioner, det ER en tidsrøver, gu er det så. Det vil jeg give dig ret i. Nej Pepsa er egentlig ikke ret klog - men han er god til at "lure" folk. God dag her fra Satans Corona lort. Jeg har en gp i kikkerten, der måske delvist kan opfylde min drøm - men nu får det vente. Nå, jeg bliver nok skuffet igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 15. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 9 minutter siden: Hehe jeg kan ikke finde ud af om jeg jeg være fornærmet eller glad for din kommentar om mig Men kort sagt jeg er så en ærlig naiv men godhjertet og en ung idiot haha måske skal det stå i min profil tekst Så bare vær glad - jeg er jo selv et naivt fjols - og jeg kan ikke undskylde mig med at jeg er ung. Tænk på, at jeg i mit liv nok har kylet øhhhh (bæh) 200.000kr efter gp'er - men er blevet røvrendt i 80 % af tilfældende. De gange jeg IKKE er blevet røvendt - er jeg bare blevet skuffet. Så virkelig gode erfaringer - er der vel 10 af, eller sån. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 2 minutter siden: Så bare vær glad - jeg er jo selv et naivt fjols - og jeg kan ikke undskylde mig med at jeg er ung. Tænk på, at jeg i mit liv nok har kylet øhhhh (bæh) 200.000kr efter gp'er - men er blevet røvrendt i 80 % af tilfældende. De gange jeg IKKE er blevet røvendt - er jeg bare blevet skuffet. Så virkelig gode erfaringer - er der vel 10 af, eller sån. Jeg er lidt nysgerig håber det er okay jeg spørger? Når du skriver at du er blevet røvrendt, mener du så at de ikke er dukket op eller givet dig den forkerte adresse? Hvordan er du blevet skuffet? Var det ikke pigen på billedet eller fik du ikke det du betalte for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 15. Marts, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 19 minutter siden: Jeg er lidt nysgerig håber det er okay jeg spørger? Når du skriver at du er blevet røvrendt, mener du så at de ikke er dukket op eller givet dig den forkerte adresse? Hvordan er du blevet skuffet? Var det ikke pigen på billedet eller fik du ikke det du betalte for? De kan ikke tisse - jeg har betalt 800 (fx) for en halv time, og 300 for en gang tis i munden - men ud af de sidste 4 piger jeg har besøgt - var der EN (1) der tissede, trods det at de alle havde fåer pengene for det. Om jeg fik pengene retur? Nej. Generelt er det stort set umuligt at få en dame til at pisse sig i munden - de gider ikke, men tager (og beholder) pengene. Hvis du vil have en specifik historie, så gå ind på Forum - anmeldelser af gp'er i Jylland - skriv i søgefeltet "Nygade 2A, Vrå" - så får du den historie, der fik mig til at melde mig ind. Og tiden. Jeg har i tidens løb betalt for en HEL time mange gange - men har kun fået en reel time 2 gange. Men jeg HAR haft OK oplevelser - gu har jeg så. Men at få min drøm sådan rigtigt udlevet - er umuligt. Det er jo også en ret speciel, fræk og vulgær drøm jeg har - de fleste mænd ønsker jo bare et blowjob. Total misforståelse. Min tisssemand bliver som regel lille, når gp'erne strax begynder at sutte på den. HVORFOR sutter de på den, har jeg IKKE bedt dem om? Fordi det er gennemsnittets ønske, så de angriber strax tissemanden. Nogle gange har det været umuligt at få hende til at forstå, at hun skal lade være. Nå, men dyrk min historie om Nygade 2A, Vrå. Så vil du forstå en my. Og du vil formentligt finde mig ulækker - men det er forkert - jeg VED hvad der er lækkert - at være bladret til i kvindeligt DNA - DET er lækkert. Men de fleste mænd vil hellere bladre kvinden til i DERES EGET DNA (sperme dem i munden) Hader det. Hov - engang bestilte jeg 2 moden damer til at tisse mig i munden. De lovede at tisse begge to (escort besøg) men de gjorde det ikke. De skamred dog mit ansigt, gu gjorde de så.Og mage, mange mange mange andre historier. Hej Redigeret 15. Marts, 2020 af Pepsa skrev forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 5 minutter siden: De kan ikke tisse - jeg har betalt 800 (fx) for en halv time, og 300 for en gang tis i munden - men ud af de sidste 4 piger jeg har besøgt - var der EN (1) der tissede, trods det at de alle havde fåer pengene for det. Om jeg fik pengene retur? Nej. Generelt er det stort set umuligt at få en dame til at pisse sig i munden - de gider ikke, men tager (og beholder) pengene. Hvis du vil have en specifik historie, så gå ind på Forum - anmeldelser af gp'er i Jylland - skriv i søgefeltet "Nygade 2A, Vrå" - så får du den historie, der fik mig til at melde mig ind. Og tiden. Jeg har i tidens løb betalt for en HEL time mange gange - men har kun fået en reel time 2 gange. Men jeg HAR haft OK oplevelser - gu har jeg så. Men at få min drøm sådan rigtigt udlevet - er umuligt. Det er jo også en ret speciel, fræk og vulgær drøm jeg har - de fleste mænd ønsker jo bare et blowjob. Total misforståelse. Min tisssemand bliver som regel lille, når gp'erne strax begynder at sutte på den. HVORFOR sutter de på den, har jeg IKKE bedt dem om? Fordi det er gennemsnittets ønske, så de angriber strax tissemanden. Nogle gange har det været umuligt at få hende til at forstå, at hun skal lade være. Nå, men dyrk min historie om Nygade 2A, Vrå. Så vil du forstå en my. Og du vil formentligt finde mig ulækker - men det er forkert - jeg VED hvad der er lækkert - at være bldret til i kvindeligt DNA - DET er lækkert. Men de fleste mænd vil hellere bladre kvinden til i DERES EGET DNA (sperme dem i munden) Hader det. Hov - engang bestilte jeg 2 moden damer til at tisse mig i munden. De lovede at tisse begge to (escort besøg) men de gjorde det ikke. De skamred dog mit ansigt, gu gjorde de så.Og mage, mange mange mange andre historier. Hej Jeg ved ikke om jeg syns du er ulækker. At tisse på folk eller blive tisset på er der hvis mange der ønsker. Det er nu ikke noget for mig men altså har hørt spørgsmålet nogle gange nu. Jeg kan godt forstå det er træls at du ikke får det du ber om. Det med at give bj har du sagt at du ikke ønsker det? For som du selv skriver vi tager det jo som en selvfølge mænd vil have blowjob:-) det her er enlig første gang jeg har hørt om en der ikke vil:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 30 minutter siden: Så virkelig gode erfaringer - er der vel 10 af, eller sån. 200.000 for 10 virkelig gode erfaringer??? Fuck mand, du er godt nok vedholdende. Hatten af for det. Jeg ville for længst have givet fortabt og fundet noget andet at bruge de 180.000 på. Og for at foregribe spørgsmålet, så er de 20.000 det de gode oplevelser koster, derfor 180.000. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 36 minutter siden: Hmmm ærligt talt - jeg har faktisk en træls sag med myndighederne, som jeg burde bruge min tid på - men det er "sjovere" at hoppe på EroGuide. Ja ufatetteligt irriterende og krævende at deale med myndigheder og 10mio bilag osv. Hader det. Meget sjovere at "ærgre" Jer her. Og hov, jeg kan jo ikke gøre for, at folk i hobetal overfalder mig - tænk bare på borende x, der ødelagde den anden tråd fuldstændig med latterlige personangreb og påstande som "umuligt at have mere end 3 kunder om dagen - kan ikke lade sig gøre" osv. Egentlig ønsker jeg heller ikke at diskutere med gp'er her - men I har jo nærmest overtaget EG. Engang forsøgte I at få det lukket, fordi der stod dårlige ting om Jer - men I må have tænkt: "If you can't beat them, join them" Det har I så gjort i en grad, så fx bore xet (og mange mange andre) automatisk giver Jer et like, uanset hvad I skriver. Spild af min tid, ja. Men - jeg er besat af damer, har damer på hjernen. Jeg prøvet at fuldføre mine fantasier hos gp'er - men det går ad Helvede til dårligt. Ved du hvorfor? - Fordi min drømmefantasi er næsten umulig. Den ser sådan ud: "Liderlig gammel mær på 67år (frækt udtryk, mær, men jeg vil kalde hende "Madame" - alle andre ville betegne hende som en klam gammel so-mær, men i min Verden er hun ophøjet) - man kan sige, at fortælleren ville fortælle således: Hun var en vulgær gammel mær, men i Pepsas øjne var hun en gudinde, og han elskede hende, og ville gøre alt for hende, og han kaldte hende hengivent for "Frøken Virkli Vidunderskøn", og han mente det. Hun er liderlig, har ikke fået sex i et par uger, og det skal gå ud over Pepsa. Hun har ikke været i bad i et par dage, har sure tæer i stiletterne og dunster af armsved - men Pepsa synes hun er lækker. Hun skamrider Pepsas ansigt, lige til hun kommer - og SÅ skal hun pisse. Og hendes pis er rigtigt pis, det er gult og smager af fy-tis. Livet er for kort til det der watersport "tis" som de fleste gp'er formår at komme af med - intet er mere skuffende end forventningsfuldt at åbne munden for det man tror er en gul, dunstende, kras pisstråle - og så er det bare lunkent vand der kommer - aargh det værste jeg ved, men det sker som oftest. Se, jeg er stort set mutters alene i Danmark om at have sådanne fantasier. På Verdensplan kunne vi danne en stor klub, men i lille Danmark er det svart - mændende på EG har klart små-pædofile tendenser (gamle klammerter på 50+ år der går efter gp'er så unge som muligt - bare se på trådene. Mænd brokker sig "hun lignede hende på billederne - men var nok 10 år ældre, jeg skulle være vendt om i døren" NÆSTEN ordret kan du finde den linie der 500 gange eller mere i "anmeldelser af gp'er" trådene. Mænd der går til gp ønsker altså GENERELT at kneppe en, der ligner deres egen datter eller barnebarn. HER er Pepsa fuldstændig anderledes - Damer 60+ er det jeg tænder mest på (De SKAL ikke være 60+, det er ikke en kvalifikation - det vigtigste er, at de på en eller anden måde er frække - men geeeerne 60+). Nå, men som du kan se - min fantasidrøm KAN IKKE opfyldes hos gp i Danmark - I er jo sterile, og "moden" er for Jer alt over 25. Men Pepsa søger videre - jeg ved et par steder, men træerne vokser ikke ind i Himmelen. Forrsten startede jeg med at gå til gp i 2008 - har da i ny og næ kikket på EG som gæst i alle disse år - men for et par måneder siden meldte jeg mig ind, thi jeg havde haft en oplevelse der var SÅ horribel, at jeg måtte dele den med nogen. Noget jeg virkelig hader mig selv for: Den skrækkelige oplevelse giver mig faktisk jern på - hun var nemlig led - og jeg tænder på lede kællinger. Forfærdeligt. Egentlig er jeg ligeglad med Jers penge - der kom bare en diskussion i gang, hvor mine sjusserier over Jeres økonomi faktisk - ufrivilligt - er blevet bekræftet af små hovsa-løsniger fra diverse gp'er - og den "geniale" påstand fra SSBWChristina og bore x om "umuligt at have 3 kunder om dagen - totalt umuligt" er da heldigvis også skudt ned, af gp'er. SSBWChristina løj dog ikke - hun er SSBW, så hendes kundekreds er sikkert lille, men loyal. Jeg tror at den enkelte kunde hos hende betaler en meget dyr pris. Jeg tænder også på SSBW - meget, men hende Christina bor i KBH og hun HADER mig lol. Jeg har faktisk planer om stille og roligt at trække mig fra lidt bort fra disse diskussioner, det ER en tidsrøver, gu er det så. Det vil jeg give dig ret i. Nej Pepsa er egentlig ikke ret klog - men han er god til at "lure" folk. God dag her fra Satans Corona lort. Jeg har en gp i kikkerten, der måske delvist kan opfylde min drøm - men nu får det vente. Nå, jeg bliver nok skuffet igen. Overraskende nok giver det hele ligepludselig meget mere mening :) Ærligt synes jeg du skal få overstået dine sager, så er det ude af verden - og du har ret, der er ikke meget for dig på Eroguide. Undertegnede er fx mindre end 1/3 så gammel som den 67 årige du tænker på. Du har fri ret til at skrive nærmest alt du ønsker i trådene (indtil du ikke har længere), det der ærger mig er at nogen bliver kede af det og oprevet over ting du skriver. Og ligemeget hvor meget du mener og føler ret i det du skriver, så synes jeg altså at det er synd at din overspringshandling gør andre kede af det, når den er ret ligegyldig for dig - hvis du forstår? Det er en svær situation vi alle står i, og når piger bliver dømt og målt og vejet på deres levebrød og håndteringen af det kan det godt ramme rigtig hårdt, og det er altså ikke okay. Måske det havde været en mere sober debat fra alle sider hvis landet ikke lå ned, men det gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 15. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Jeg ved ikke om jeg syns du er ulækker. At tisse på folk eller blive tisset på er der hvis mange der ønsker. Det er nu ikke noget for mig men altså har hørt spørgsmålet nogle gange nu. Jeg kan godt forstå det er træls at du ikke får det du ber om. Det med at give bj har du sagt at du ikke ønsker det? For som du selv skriver vi tager det jo som en selvfølge mænd vil have blowjob:-) det her er enlig første gang jeg har hørt om en der ikke vil:-) Ja, jeg har efterhånden lært at sige, at jeg gerne vil beholde mine underbukser på lidt endnu. Men generelt har de KASTET sig over den. De har lignet store spørgsmålstegn, når jeg beder dem lade være. Kvinder ANER ikke, hvad der rører sig i hovedet på en tilbeder. Jeg kunne godt bruge en halv time bare på at kæle hendes tæer, så forsigtigt og blidt som muligt - og indkassere et par hårde tramp som tak, og derefter undskylde. Jeg kender een kvinde, der har fattet dette. Hun kunne få BEGGE BBW fødder ind i min mund - brækkede brutalt min underkæbe ned, og tvang alle føddderne ind. Men hendes tis smager af - vand. Men ellers har jeg besøgt hende et par gange, og vil til det igen. Nok om hende, vil ikke at hun tilfældigvis læser det her, oog genkender sig/mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 15. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 3 minutter siden: Ja, jeg har efterhånden lært at sige, at jeg gerne vil beholde mine underbukser på lidt endnu. Men generelt har de KASTET sig over den. De har lignet store spørgsmålstegn, når jeg beder dem lade være. Kvinder ANER ikke, hvad der rører sig i hovedet på en tilbeder. Jeg kunne godt bruge en halv time bare på at kæle hendes tæer, så forsigtigt og blidt som muligt - og indkassere et par hårde tramp som tak, og derefter undskylde. Jeg kender een kvinde, der har fattet dette. Hun kunne få BEGGE BBW fødder ind i min mund - brækkede brutalt min underkæbe ned, og tvang alle føddderne ind. Men hendes tis smager af - vand. Men ellers har jeg besøgt hende et par gange, og vil til det igen. Nok om hende, vil ikke at hun tilfældigvis læser det her, oog genkender sig/mig. Det er da altid noget at du har fundet end der kan infrie dine fantasier:-) Mee det om at hendes urin smager af vand. Jeg syns at jeg har hørt fra andre piger at hvis de skal lave golden shower ting så skal de drikke vand i flere timer før. Måske er det derfor:-) giv hende en cola inden i starter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 15. Marts, 2020 Nu hvor GPer ikke er velkomne i andre fagforeninger, så kunne det lyde som om der kunne være behov for at pigerne selv starter deres egen fagforening. Har der nogensinde været forsøg på opstart af noget sådant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 15. Marts, 2020 @Pepsa, det lyder på mig som om dit problem primært ligger i at du ikke får afstemt dine ønsker med pigen. Må jeg foreslå at du vælger en dansk domina, afsætter tid til at mødes og gennemgå setuppet grundigt. Så aftale tid til en tidlig morgen så du kan få hendes morgenurin; evt bede hende spise asparges dagen før så urinen stinker (og sikkert smager) rædsomt. (Dette er venligt ment, ikke ironisk). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 15. Marts, 2020 (edited) mignuigen skrev, for 47 minutter siden: @Pepsa, det lyder på mig som om dit problem primært ligger i at du ikke får afstemt dine ønsker med pigen. Må jeg foreslå at du vælger en dansk domina, afsætter tid til at mødes og gennemgå setuppet grundigt. Så aftale tid til en tidlig morgen så du kan få hendes morgenurin; evt bede hende spise asparges dagen før så urinen stinker (og sikkert smager) rædsomt. (Dette er venligt ment, ikke ironisk). MEGET svært at afstemme ønske, ja. Udlændinge fatter ikke ret meget - og få danske piger i min ende af landet, så ja, det er svært. Har overvejet domina - men ikke rigtig nogen af dem der tænder mig helt, jo, Sexypussycat, men hun er jo laaaangt væk, vist nede v Horsens eller der, men dominaer er da en mulighed. Hov vent - Sexypussycat er piercet - nåja, dur ikke, jo totalt rærligt. Hvis hun tager ringene ud, har hun gennemhullede skamlæber - øv da også. Men hendes øvrige fremtoning tænder mig. Aspargespis - nej tak, ufffff da. Det stinker ækelt. Bare ganske almindeligt tis, som når man (damen seføli) skal tisse i dagens løb. Min kæreste gør det ved mig ca hvert ½ år - men hun kan ikke lide det, derfor er det ikke så sjovt. Hvert ½ år er heller ikke nok. Hun har også pisset mig i mund om morgenen - men det fik jeg sgu dårlig mave af, men det smagte lækkert ellers. Og hun ka altså ikke lide det. Men bare ganske almindeligt tis - hvis fruentimmeret sidder og tyller en flaske vand i bilen v escort - er det ikke naturlig tissetrang, men extra watersport, der seføli er rent, klart vand, som jeg lisså godt ka drikke fra den varme vandhane, æv Men vi må hellere stoppe mine fantasier her - det er faktisk off topic ift OP. Så jeg stopper mit snak om den ting her. Og undskyld til OP at jeg kom til at kapre tråden. Redigeret 15. Marts, 2020 af Pepsa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg