Hop til indhold

Millia i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Efter en længere pause, blev det tid til lidt massage igen. Jeg tog turen til mini pattaya Vejle , og jeg skal da lige love for at der er stort udvalg,

Jeg valgte millia da hun reklamerede med god hård massage, som kan være svært at finde.

jeg fandt hende i en privat lejlighed, flot sød smilende pige, god til engelsk.

vi aftalte 1 time med det hele dog kun en udløsning( kan ikke 2  gange hahaha) til en tusse.

massagen var til ug, og det var sexen også, svært at forestille sig en så sød og sympatisk pige ,kan være så fræk.

kan anbefales.

ps kan ikke finde ud af at linke ,sorrySorry

Skrevet
Geil skrev, for 15 timer siden:

Efter en længere pause, blev det tid til lidt massage igen. Jeg tog turen til mini pattaya Vejle , og jeg skal da lige love for at der er stort udvalg,

Jeg valgte millia da hun reklamerede med god hård massage, som kan være svært at finde.

jeg fandt hende i en privat lejlighed, flot sød smilende pige, god til engelsk.

vi aftalte 1 time med det hele dog kun en udløsning( kan ikke 2  gange hahaha) til en tusse.

massagen var til ug, og det var sexen også, svært at forestille sig en så sød og sympatisk pige ,kan være så fræk.

kan anbefales.

ps kan ikke finde ud af at linke ,sorrySorry

Er det ægte billeder.? Hende man møder.? 

Skrevet
  • Author
Ny bruger skrev, 1 time siden:

Er det ægte billeder.? Hende man møder.? 

Svært at sige, men ligner godt så det tror jeg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.