Hop til indhold
Geil

Millia i Vejle

Recommended Posts

Efter en længere pause, blev det tid til lidt massage igen. Jeg tog turen til mini pattaya Vejle , og jeg skal da lige love for at der er stort udvalg,

Jeg valgte millia da hun reklamerede med god hård massage, som kan være svært at finde.

jeg fandt hende i en privat lejlighed, flot sød smilende pige, god til engelsk.

vi aftalte 1 time med det hele dog kun en udløsning( kan ikke 2  gange hahaha) til en tusse.

massagen var til ug, og det var sexen også, svært at forestille sig en så sød og sympatisk pige ,kan være så fræk.

kan anbefales.

ps kan ikke finde ud af at linke ,sorrySorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geil skrev, for 15 timer siden:

Efter en længere pause, blev det tid til lidt massage igen. Jeg tog turen til mini pattaya Vejle , og jeg skal da lige love for at der er stort udvalg,

Jeg valgte millia da hun reklamerede med god hård massage, som kan være svært at finde.

jeg fandt hende i en privat lejlighed, flot sød smilende pige, god til engelsk.

vi aftalte 1 time med det hele dog kun en udløsning( kan ikke 2  gange hahaha) til en tusse.

massagen var til ug, og det var sexen også, svært at forestille sig en så sød og sympatisk pige ,kan være så fræk.

kan anbefales.

ps kan ikke finde ud af at linke ,sorrySorry

Er det ægte billeder.? Hende man møder.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, 1 time siden:

Er det ægte billeder.? Hende man møder.? 

Svært at sige, men ligner godt så det tror jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...