Hop til indhold

Anbefalelsesværdigt formål -- er dét et entydigt begreb?

Featured Replies

Skrevet

Ja, så tog Mette igen jernhandsken på. Man kan mene hvad man vil, men hun handler!

Jeg forstår og støtter idéen om cølibat, og vil blot med ro i sindet observere hvad der kommer til at ske i denne branche. Kan læse en del danske steder lukker ned i de næste 14 dage - respekt herfra. Kan så forstå, at der vil gå mindst en måned før der kommer friske forsyninger fra udlandet. Altså med mindre de kære udenlandske piger kan dokumentere et "Anbefalelsesværdigt formål". 

Uha, dén var værre. Hvad dækker dét begreb egentligt over? Men nok ikke over dét her erhverv, selvom jeg da synes jeg har haft mange oplevelser, der har været anbefalelsesværdige :)

PAS PÅ JER SELV DERUDE !!!!

Skrevet

Ja, disse piger bliver næppe lukket ind efter kl. 12 i morgen, og et af argumenterne vil nok være, at prostitution ikke betragtes som et erhverv/arbejde.

Skrevet

Tror slet ikke de udenlandske piger som er her nu er klar over hvad der sker i Danmark pt.

Jeg syntes iøvrigt at Mette handler yderst professionelt og iøvrigt en handelskraftig regering vi har . 

Skrevet
Asmodeus skrev, for 33 minutter siden:

Ja, så tog Mette igen jernhandsken på. Man kan mene hvad man vil, men hun handler!

Ja det tog ikke lang tid for hende at oprette den diktatur-stat hun vil have

Hi hi ja har også haft anbefalelsesværdige besøg. godt formuleret

Skrevet
Asmodeus skrev, for 39 minutter siden:

Altså med mindre de kære udenlandske piger kan dokumentere et "Anbefalelsesværdigt formål". 

Uha, dén var værre. Hvad dækker dét begreb egentligt over? 

Udgangspunktet må være, hvis personen er dansk statsborger, eller har bopæl i Danmark eller er indskrevet på en dansk uddannelsesinstitution eller har et lovligt arbejde i Danmark.

Tillige må besøg af syge familiemedlemmer, samvær med børn og lignende må også anses som værende et anderkendelsesværdigt formål.

Restriktionerne er i udgangspunktet i strid med grundlæggende EU retsakter, især bestemmelserne om fri bevægelighed. Men hensynet til den offentlige sundhed, er nok det mest tungtvejende hensyn, der kan berettige en sådan restriktion. 

Skrevet

Her tror jeg bare det er vigtigt at få fastslået, at som ved almen spredelse af kønssygdomme er det ikke prostitutions branchen der er den vigtigste faktor at kigge på.  Det samme gør sig gældende for Corana og prostituion.    Er adfærden i branchen uden betydning ? nej da,  men adfærden ude i samfundet betyder bare rigtig meget mere. 

Skrevet

Der er ikke tale om anbefalelsesværdigt formål, men derimod om anerkendelsesværdigt formål, hvilket som bekendt er noget ganske andet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.