Macahan 9 Skrevet 13. Marts, 2020 Hej Jeg er ny her, da det ikke er noget jeg har gjort så frygteligt meget, men jeg har en lille ting jeg ville spørge om. Jeg besøger GP, fordi jeg aldrig har haft en kæreste, så det jeg egentlig sætter mest pris på er berøringen, ikke mindst fordi jeg aldrig har fået udløsning med en pige. Jeg oplever dog ofte at GP stadig er meget fokuseret på at få mig "afsluttet", selv om jeg bedyrer at det ikke betyder noget for mig. Er det at bare ønske kropsligt kontakt så underligt eller er der andre der har det på samme måde ? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 13. Marts, 2020 Macahan skrev, for 3 minutter siden: Hej Jeg er ny her, da det ikke er noget jeg har gjort så frygteligt meget, men jeg har en lille ting jeg ville spørge om. Jeg besøger GP, fordi jeg aldrig har haft en kæreste, så det jeg egentlig sætter mest pris på er berøringen, ikke mindst fordi jeg aldrig har fået udløsning med en pige. Jeg oplever dog ofte at GP stadig er meget fokuseret på at få mig "afsluttet", selv om jeg bedyrer at det ikke betyder noget for mig. Er det at bare ønske kropsligt kontakt så underligt eller er der andre der har det på samme måde ? Nej. Pigerne kan sagtens nydes uden at du kommer. Jeg kommer heller ikke altid/har nogle gange svært ved at komme selvom pigen er gude-lækker og jeg siger nogle gange til dem, at selve penetrationen ikke betyder noget for mig. Det er vigtigere for mig med kropslig berøring og at mærke og føle en dejlig pige og det siger jeg til pigen. PS. Har dog mest sagt det til smukke danske studiner på de danske lysthuse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 13. Marts, 2020 Jeg vil sige jeg oplever det meget oftere i Sauna clubben end jeg jeg gjort på de almindelige klinikker.. Jeg plejer nu at respekterer det medmindre jeg kan mærke at det måske kunne lykkes.. Det er vel egentlig fordi det normalt er klimakset og enden på sex og uden den naturlige afslutning kan det føles fladt eller det er det man som pige er bange for at manden skal føle påtrods af dvs. bedyrelser.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Macahan 9 Skrevet 13. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden: Jeg vil sige jeg oplever det meget oftere i Sauna clubben end jeg jeg gjort på de almindelige klinikker.. Jeg plejer nu at respekterer det medmindre jeg kan mærke at det måske kunne lykkes.. Det er vel egentlig fordi det normalt er klimakset og enden på sex og uden den naturlige afslutning kan det føles fladt eller det er det man som pige er bange for at manden skal føle påtrods af dvs. bedyrelser.. Ja, det giver selvfølgelig god mening. Det er bare ikke det jeg kommer efter. Det er følelsen af en kvinde jeg savner. Havde ikke hørt om Saunaklubben før. Lyder lidt som tysk FKK koncept. Hvad koster det at komme ind der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 13. Marts, 2020 Macahan Det som du beskriver er helt normalt i mon verden, det har det været siden jeg var i 20erne. Personligt har jeg ofte (men ikke altid) det sådan, at bare det at være intim med en dejlig kvinde er en ualmindelig lækker følelse, gir mig ro og velvære og overskud . Får man en orgasme (ikke det samme som en udløsning), er det bare en stor bonus, men jeg kan sagtens 'komme' rent mentalt uden af få udløsning ret fysisk. Visse dage er man vildt brunstig, andre dage savner man måske bare lidt hudkontakt, kys, kæl og lir. Men sådan er det jo også i et fast forhold. Sex er meget mere end bare frem og tilbage, så alle i utroligt service mindede piger (ingen nævnt - ingen glemt) : Jo vi mandfjolser er osse til nusse og kæl og kræver ikke altid den stor tur med jer 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Macahan 9 Skrevet 13. Marts, 2020 Gh0st skrev, for 25 minutter siden: Macahan Det som du beskriver er helt normalt i mon verden, det har det været siden jeg var i 20erne. Personligt har jeg ofte (men ikke altid) det sådan, at bare det at være intim med en dejlig kvinde er en ualmindelig lækker følelse, gir mig ro og velvære og overskud . Får man en orgasme (ikke det samme som en udløsning), er det bare en stor bonus, men jeg kan sagtens 'komme' rent mentalt uden af få udløsning ret fysisk. Visse dage er man vildt brunstig, andre dage savner man måske bare lidt hudkontakt, kys, kæl og lir. Men sådan er det jo også i et fast forhold. Sex er meget mere end bare frem og tilbage, så alle i utroligt service mindede piger (ingen nævnt - ingen glemt) : Jo vi mandfjolser er osse til nusse og kæl og kræver ikke altid den stor tur med jer ppd skrev, 1 time siden: Nej. Pigerne kan sagtens nydes uden at du kommer. Jeg kommer heller ikke altid/har nogle gange svært ved at komme selvom pigen er gude-lækker og jeg siger nogle gange til dem, at selve penetrationen ikke betyder noget for mig. Det er vigtigere for mig med kropslig berøring og at mærke og føle en dejlig pige og det siger jeg til pigen. PS. Har dog mest sagt det til smukke danske studiner på de danske lysthuse. Godt at vide at jeg ikke er helt unormal. Synes det er rigtig rart og en følelse der varer længe efter man er smuttet. En ting jeg aldrig har prøvet men egentlig gerne ville, var at besøge den samme GP flere gange. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 13. Marts, 2020 Macahan skrev, 1 time siden: Hvad koster det at komme ind der ? Det ikke helt det samme som fkk.. Man køber en time og vælger en pige ud af de piger der er på vagt.. Det koster 1900.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 13. Marts, 2020 Macahan skrev, for 1 time siden: Jeg oplever dog ofte at GP stadig er meget fokuseret på at få mig "afsluttet", selv om jeg bedyrer at det ikke betyder noget for mig. Er det at bare ønske kropsligt kontakt så underligt eller er der andre der har det på samme måde ? Dejligt indlæg... God sex er langt fra altid = orgasme for mig heller... Elsker at nyde hele oplevelsen uden at behøve at have et mål.. (for mig selv) Har også jævnligt besøg af gæster som har det lige som dig, men det er langt fra flertallet og derfor er det let at blive i tvivl om hvorvidt det spiller en rolle eller ej, hvis ikke meldingen er “Ret Tydelig” He He.. jeg har oftest mit fokus der hvor jeg tror / fornemmer modparten har det bedst, fordi jeg i stor stil nyder at gi’ Så hvis mit fokus er på udløsningen hos en dejlig mand der ikke selv har sit fokus der, så har jeg med garanti mistolket hans signaler og så ville jeg blive rigtigt glad for, hvis han sagde det til mig... Ville da føle mig lidt dum ved at kæmpe “for hårdt” for noget som måske slet ikke er vigtigt for ham... Men det er nok let at “mistolke” og se det som “beviset” på at noget er godt, nettop fordi det langt fra er flertallet det har det såån... så fortsæt ENDELIGT med at melde det helt tydeligt ud, for at få de bedste oplevelser med en sød pige... ss 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 13. Marts, 2020 Macahan skrev, for 3 timer siden: Hej Jeg er ny her, da det ikke er noget jeg har gjort så frygteligt meget, men jeg har en lille ting jeg ville spørge om. Jeg besøger GP, fordi jeg aldrig har haft en kæreste, så det jeg egentlig sætter mest pris på er berøringen, ikke mindst fordi jeg aldrig har fået udløsning med en pige. Jeg oplever dog ofte at GP stadig er meget fokuseret på at få mig "afsluttet", selv om jeg bedyrer at det ikke betyder noget for mig. Er det at bare ønske kropsligt kontakt så underligt eller er der andre der har det på samme måde ? Vi har vist haft emnet oppe før, og jeg kan sagtens genkende det fra mig selv. Jeg har i alt været på 10 besøg (alle sidste år), og kun 2 af gangene har jeg kunnet få udløsning (og det var langt fra de 2 bedste besøg). Det har været nogle helt andre ting jeg har taget med mig fra pigerne. Deres duft og smag, følelsen af at berøre deres hud, se i deres øjne, høre deres stemmer. Mødet med et andet menneske på den intime måde har i det hele taget været meget specielt for mig. Jeg plejer at kalde følelsen efter at være gået igen for den Lyserøde Sky, hvor jeg er helt lykkelig og glad i låget, og stadig kan dufte og mærke pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Macahan 9 Skrevet 14. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 10 timer siden: Vi har vist haft emnet oppe før, og jeg kan sagtens genkende det fra mig selv. Jeg har i alt været på 10 besøg (alle sidste år), og kun 2 af gangene har jeg kunnet få udløsning (og det var langt fra de 2 bedste besøg). Det har været nogle helt andre ting jeg har taget med mig fra pigerne. Deres duft og smag, følelsen af at berøre deres hud, se i deres øjne, høre deres stemmer. Mødet med et andet menneske på den intime måde har i det hele taget været meget specielt for mig. Jeg plejer at kalde følelsen efter at være gået igen for den Lyserøde Sky, hvor jeg er helt lykkelig og glad i låget, og stadig kan dufte og mærke pigen. Ja, præcis. Sådan har jeg det også. Jeg tror jeg skal gøre det noget oftere end 7 gange på 20 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 14. Marts, 2020 Måske du skulle prøve tantra, altså "rigtig tantra", ikke "thai-tantra", eller hvad man skal kalde thai-pigernes erotiske pirringer, som altid ender i en håndtrold eller lignende ( er der bestemt heller ikke noget galt i) Ægte tantra er meget fokuseret på berøringer, men kun den ene vej - desværre, synes jeg. Men den tantra har ikke et krav om udløsning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 14. Marts, 2020 ppd skrev, for 15 timer siden: PS. Har dog mest sagt det til smukke danske studiner på de danske lysthuse. Jeg læste det i første omgang som "danske VÆRTSHUSE " , men det var det dog ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 15. Marts, 2020 Macahan skrev, den 13.3.2020 at 19:11: Hej Jeg er ny her, da det ikke er noget jeg har gjort så frygteligt meget, men jeg har en lille ting jeg ville spørge om. Jeg besøger GP, fordi jeg aldrig har haft en kæreste, så det jeg egentlig sætter mest pris på er berøringen, ikke mindst fordi jeg aldrig har fået udløsning med en pige. Jeg oplever dog ofte at GP stadig er meget fokuseret på at få mig "afsluttet", selv om jeg bedyrer at det ikke betyder noget for mig. Er det at bare ønske kropsligt kontakt så underligt eller er der andre der har det på samme måde ? Alt andet lige, vil du ikke selv foretrække at den pige du er sammen med får orgasme frem for at hun ikke gør? Hun har det på samme måde, så sørg for at komme for hendes skyld om ikke andet. Enhver kan jo påstå at det ikke betyder noget for ikke at såre modparten, men hvis du kommer, så er det en klar indikation på hendes succes. Og hvem vil ikke gerne være god til sit arbejde? De fleste piger i branchen er der fordi de godt kan li sex, incl. mandes udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 15. Marts, 2020 People Pleaseren skrev, for 14 minutter siden: De fleste piger i branchen er der fordi de godt kan li sex, incl. mandes udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 16. Marts, 2020 (edited) People Pleaseren skrev, for 21 timer siden: vil du ikke selv foretrække at den pige du er sammen med får orgasme frem for at hun ikke gør? Hun har det på samme måde, så sørg for at komme for hendes skyld om ikke andet. Det er godt nok et træls præstationspres at sætte op. Og så endda i købesex-sammenhæng? Lad dog den enkelte kunde selv om, hvad han vil have for sine penge. Redigeret 16. Marts, 2020 af Bebop 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MidnightCowboy 241 Skrevet 20. Marts, 2020 Jeg har flere gange oplevet, at pigen har svært ved at få mig til at komme, og jeg må afslutte i hånden. Det er helt fint med mig, så længe hun "hjælper" ved at jeg må røre ved hende samtidig. Kan jeg få hende til at stønne falsk (jeg ved det for mange er et turn-off - for mig virker det 100%), så er det en stor hjælp ok. En enkelt gang sagde pigen at tiden var gået, og at jeg kunne afslutte selv hvis jeg havde lyst, og så trak hun sig væk. Der følte jeg mig ærlig talt snydt, da hun vitterligt ikke havde gjort meget for at hjælpe mig på vej, og havde brugt halvdelen af tiden på massage. Ikke at det ikke var rart, men... arghh. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 234 Skrevet 22. Marts, 2020 Der findes et ord for det du mangler. Det hedder hudsult. https://da.wikipedia.org/wiki/Hudsult Jeg har det lidt på samme måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Marts, 2020 Jeg mener at nogle GP tilbyder cuddling altså intimt nærvær uden sex. For de der ønsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. Marts, 2020 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Jeg mener at nogle GP tilbyder cuddling altså intimt nærvær uden sex. For de der ønsker det. Præcis. Jeg har flere gange haft folk, den enten ikke kunne eller havde lyst til en afslutning, men bare ville være tæt. Tal med den pige du ønsker samvær med, mon ikke de fleste er lydhøre overfor ønsker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg